10%:n alennus kaikista iHerb-tuotteista koodilla PEK506!

Varatut naiset

Keskustelua seksifantasioista.

Varatut naiset

ViestiKirjoittaja Markus » 19 Maalis 2014, 22:06

En varmaan ole ainoa jota kiihottaa pirusti ajatus toisen omaan koskemisesta, mutta enpä vaan ketjua aiheesta löytänyt. En halua rikkoa kenenkään parisuhdetta enkä mieltä, mutta olisi kyllä mahtavaa päästä kokemaan pieni salainen seikkailu jonkun kiltin varatun naisen kanssa. Villiä seksiä ilman estoja ja hymyillään kun tavataan :)

Etenkin yksi kihloissa oleva työkaveri kiihottaa kyllä niin pirusti, harmi että vaihdoin osastoa eikä enää olla edes viikottain töissä tekemissä. Skypessä kyllä tulee juteltua, yhteisiä harrasteita ja mielenkiinnon kohteita kun on. Käydään kaljalla ja lenkillä joskus, ja kovasti tykätään katsella toisiamme silmiin. Pikku pusutkin tuli firman kesäpäivien jatkoilla vaihdettua, harmi että oli seuraavana maanantaina vähän vaikeana vaikka sanoin että asia ei minua haittaa eikä tieto leviä. Sitä olisi kyllä niin mahtavaa naida kopiohuoneessa kahvitauolla takaapäin kaappia vasten ennen kuin hän hiukan posket punaisena palaisi työpisteelleen :)

Monella on varmaan mehukkaita tarinoitakin, niitä olisi kiva kuulla 8-) Ja pidetään se moralisointi tästä asiasta pois, aikuiset tehköön keskenään kuten parhaaksi näkevät ja jos joku ei jostain pidä niin jättää sitten itse tekemättä.
Markus
Noviisi

Re: Varatut naiset

ViestiKirjoittaja ulkomaalainenM » 20 Maalis 2014, 01:54

Haha ymmärrän täysin sinua.
Itellkin on semmonen jota tommonen kiihottaa.
Minull oli sellainen suhde naapurin vaimon kanssa joka oli helvettin kaunis. Monta kerta tavatin rapusissa ja sitä se lähti.
Pantin aina ku sen mies ei ollu kotona. Mutt jälkeenpäin kaduttaa...ku ajattelenkin sen miehen tilanetta.. Emmä itte kestäis jos joskus oma tuleva vaimo pettäis toll tavall.
ulkomaalainenM
Noviisi

ViestiKirjoittaja imutikkari » 20 Maalis 2014, 12:00

Varatut naiset ovat parhaita. He todella osaavat nauttia seksistä silloin, kun antautuvat ulkopuoliseen suhteeseen. Itseäni alkoi heti panettamaan ajatuskin tavata kypsä rehevä naimisissa oleva rouva. 8-)
imutikkari
Noviisi

ViestiKirjoittaja Sawlord » 20 Maalis 2014, 23:46

Onhan siinä varattujen kanssa vehtaamisessa oma viehätyksensä... ja miinuspuoletkin.

Kerran yhtä rouvashenkilöä kävin vähän "kokeilemassa", ja siitä kului about pari vuotta kun puhelimeni soi, soittajana tämä kyseinen rouva. Olin tässä vaiheessa jo täysin unohtanut hänet, ja ihmettelin että kukahan tämäkin kysymysmerkiksi tallennettu numero oli...
Puhelimessa oli varsin pahantuulinen mieshenkilö, joka sanoi (nousevalla äänenvoimakkuudella) että "mökkinaapuri tässä terve, on tosi kiva kun käyt vaimoa täällä auttamassa ja samalla (tässä vaiheessa oli jo suoraa huutoa) vähän panemassa".
Vastasin että "jaa, tuota.. mulla ei kyllä oo mökkiä olemassakaan, että sulla taitaa olla nyt väärä tyyppi langan päässä."
Vastaus kuului että "älä selitä", sitten kuului ensin ukon huutoa, ja sitten rouvakin siellä vähän raivosi..

Parastahan tässä oli että minä en tosiaankaan siinä vaiheessa muistanut koko rouvaa, saati että olisin tiennyt mistä on kyse, eikä minulla todellakaan ole mökkiä vielä tänäkään päivänä, noin 10 vuotta jälkeenpäin.
Juttuhan oli todennäköisesti mennyt niin että rouva oli tallettanut numeroni "mökkinaapuri" nimellä puhelimeensa, ja mies oli saanut sitten jotain kautta vihiä mökkinaapurinsa ja rouvansa touhuista. Hän soitti sitten minulle ja purki kiukkunsa..
Saatoin minä siinä lopussa hänelle vähän hienovaraisesti pottuillakkin.

Minulla ei tosiaan koko puhelun aikana ollut mitään mielikuvaa että mistä ja kenestä on kysymys, joten reagoin asiaan kuten kuka tahansa syytön.
Myöhemmin sitten muistin että "ai niin.. olihan se yksi rouva.. Hupsista.."

Tarina ei kerro että miten mökkinaapurin ja miehen seuraava kohtaaminen meni. Ois ollu jännä nähdä. :mrgreen:

Myöhemminkin on rouvien kanssa tullut sekstailtua, ja jopa jääty kiinnikin, vaan ei niistä sen tarkemmin. Yhden rouvan kanssa juttu jatkuu tänäkin päivänä, vaikka kiinnikin on jääty...
Sawlord
Noviisi

ViestiKirjoittaja JormaK » 30 Maalis 2014, 08:08

Et ole ainut jota kiihottaa ajatus salasuhteesta varatun naisen kanssa.
Kai se on se kiinnijäämisen riski, joka tuo oman lisä mausteensa ja ajatus että saa olla ritari joka pelastaa puutteessa elävän naisen. :lol:

Puutteessa elävä kiltti nuori vaimo, mies taas työmatkalla, lapset hoidossa, pyytää minua luokseen kahville. Jollakin tekosyyllä päädytään makuuhuoneeseen, tilanne muuttuu kiihkeäksi suuteluksi, pari tuntia villiä seksiä hikisissä lakanoissa. Pienen lepohetken jälkeen täytyy lähteä, lapset on haettava kohta ja sitä ennen täytyy siivota...
Siinähän se on pähkinänkuoressa. 8-)
JormaK
Noviisi

ViestiKirjoittaja Lelli » 30 Maalis 2014, 16:04

JormaK kirjoitti:Kai se on se kiinnijäämisen riski, joka tuo oman lisä mausteensa ja ajatus että saa olla ritari joka pelastaa puutteessa elävän naisen.

Varattuna naisena voin kertoa että kiinni jäämisen riski kiihottaa salasuhteissa erittäin paljon. Itse ajattelen nyt pari kertaa etäsuhteessa "seikkailleena" miesten olleen mulle juurikin tuollaisia "puutteesta pelastavia ritareita". :D

Olen ollut myös sinkkuna se, jonka kanssa varattu mies on halunnut kokea sanojensa mukaan "kiihkeitä hetkiä hedelmällisyyden jumalattaren" kanssa. Totta kai tuollaiset sanat hyväilee itsetuntoa.. Ja vaikka kotona odottaa "se oikea", ei mun seuraa voi siitäkään huolimatta vastustaa.. ;)
Lelli
Noviisi

Paluu Fantasiat