Fantasioita spermasta

Keskustelua seksifantasioista.
Hotlipz
Noviisi

Re: Fantasioita spermasta

Viesti Kirjoittaja Hotlipz » 25 Kesä 2015, 06:19

Onhan tuo varsin kiihottava ajatus, että toinen mies purkaisi paineensa mun suuhuni. En muuten koe minkäänlaista vetoa miehiin, mutta kyllä tuota on joskus pakko saada kokeilla (vapaaehtoisia?) :D

leetee
Noviisi

Viesti Kirjoittaja leetee » 01 Marras 2015, 18:01

On kyllä melkoisia fantasioita tuon sperman kanssa. Aikalailla hetero olen mutta aihe kyllä niin kiinnostaa. Kerran olen saanut suudella naista lauettuani suuhun, ai että kun oli jotain niin tajunnan räjäyttävää. Sellaista kun ei vaan ole tarjolla nykyisin. Pari kertaa olen myös saanut putsata lastit neitosen sisältä ja rinnoilta. Sen verran hetero olen, että en tiedä kykenisinkö ottamaan toiselta miheltä suihin, ehkä jonkun parin kanssa saisi hetken huuma vieteltyä niin pitkälle, muttei kyllä kaksin. Vielä on myös kokematta että nainen istahtaisi naaman päälle spermaisella pillulla. Mutta voipi olla, että nämä jäävät hyviksi muistoiksi ja fantasioiksi... Ellei löydy leikkikaveria tai paria.

Artze
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Artze » 01 Marras 2015, 21:54

Hetero olen minäkin mutta mikä lie kun näkee (filmeissä) sperman lentävän naisen suuhun, kasvoille tai vaikkapa rinnoille niin se on äärimäisen kiihoittavaa. Mikä sen tekee? Parempi vielä kun spermaa on vielä runsaasti kuorutettuna naisessa. GGG-ilmit jne.. :)

eronnut06
Noviisi

Viesti Kirjoittaja eronnut06 » 06 Marras 2015, 07:12

ex:n kanssa paljon tehtii tuota saatettiin usempaan otteeseen naida päivän aika ja senuoletti minulla pillunsa puhtaaksi lopuksi vaihdoimme suutelemalla spermat...se sai aina kaluni haluamaan lisää....olisi kiva löyää pohjanmaalta samanlainen nainen joka haluaisi nuoletuttaa spermaisen pillunsa ja suudella sitten...minussa on pinetä bi henkisyyttä jos nainen mukana shemale olisi kiva kokeilla ja imeä kuivaksi...:) :D

Mies192
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mies192 » 29 Marras 2015, 19:20

Olen viriili heteromies ja ajatuskin siitä, että naista kiihottaa saada iso lasti sisäänsä tai imeä ja niellä se, saa tuntumaan heti housuissa siltä, että pakko päästä tyhjentämään paineet. Olen oikeastaan luullut ettei sellaisia naisia ole, jotka varsinaisesti asiasta innostuisivat. Lastini koko on myös arveluttanut, mutta on positiivista kuulla, ettei sen suuri koko kaikkien mielestä ole ongelma. Joskus myös haaveilen tilanteesta, että joku vaikka ihan tuntematonkin nainen pyytäisi että tyhjäisin täydet kassini hänen sisäänsä.

astarothius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja astarothius » 30 Marras 2015, 14:19

Kiihottaa ihan helvetisti ajatus siitä, että pääsis nuolemaan oman muijan pillua, jonka joku vieras mies (tai useampi) ois spermannut. Omassa spermassa olevaa tussua oon kyllä päässyt muutaman hassun kerran nuolemaan. Se maistui taivaalliselle ja alkoi seisomaan uudelleen tosi nopeasti vaik oli just lauennut.

wankah
Noviisi

Viesti Kirjoittaja wankah » 02 Maalis 2018, 00:16

astarothius kirjoitti:Kiihottaa ihan helvetisti ajatus siitä, että pääsis nuolemaan oman muijan pillua, jonka joku vieras mies (tai useampi) ois spermannut. Omassa spermassa olevaa tussua oon kyllä päässyt muutaman hassun kerran nuolemaan. Se maistui taivaalliselle ja alkoi seisomaan uudelleen tosi nopeasti vaik oli just lauennut.
Sama fantasia täälläkin.
Olisi myös kiihottavaa kun joku laukeaisi suuhuni.
Kovasti tekisi yhdeltä kaverilta mieli kysyä että haluaisiko hän suihinoton, enkä tarvitse edes mitään vastapalveluksia.
Kysyä en ole vielä uskaltanut, koska en osaa arvioida miten hän mahtaisi reagoida.

Dan85
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Dan85 » 02 Maalis 2018, 16:13

Kyllä joskus oma sperma kiihottaa, silloin tällöin tulee heitettyy lastia suuhun eri asennois, yleensä jälkeenpäin ei tunnukkaan niin hyvält idealt :D
Ja kiihottaa kattoo pätkiä missä tulee paljon, joko lähi kuvaa tai sit et lasti tulee johonki (pilluu, anaaliin) ja valuu sieltä :P
En sit tiiä et oisko sama kiihotus livenä toisen miehen kaa?
Nii ja kun oikein kiihottaa ja onnistuu runkkumaratooni usealla orkulla niin että käyttää edellist satsii liukkarina, voi olla tosi kiihottavaa! ;)

mies1987
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mies1987 » 02 Maalis 2018, 16:16

Eipä tämä sit myöskään mikään harvinainen fantasia ollut. Itse useasti päässyt oman naisen pimpasta nuolemaan toisen miehen spermat. Oma sperma ei kiihota, mutta toisten :D

Deleted User 11483

Viesti Kirjoittaja Deleted User 11483 » 20 Loka 2018, 14:26

Mulle sperma on tosi kiihottavaa vaikka ihan perusheteroksi itseni miellänkin. :D Kovasta kyrvästä lentävät mällit näyttää mahtavalta, varsinkin kun ne osuu naisen tisseille. Tykkään heittää lastit naisen päälle ja runkatessa yleensä laukean rinnalle ja mahalle. Tuntuu ihanan pervolta kun kuuma sperma suihkuaa päälle... Joskus olen fantasioinut siitä, että toinen mies heittää lastit päälle.

Vastaa Viestiin