fantasioin vanhemmasta miehestä...

Keskustelua seksifantasioista.
MTre90
Noviisi

Re: fantasioin vanhemmasta miehestä...

Viesti Kirjoittaja MTre90 » 07 Maalis 2014, 08:28

Ois kyllä uskomattoman hienoa päästä vielä yli 30-vuotiaana touhuaan nuoren likan kanssa:P nytkin tuntuu olevan vaikeaa vaikka ikää vasta 23..

PuuhaPeTe
KiihkoMode

Viesti Kirjoittaja PuuhaPeTe » 08 Maalis 2014, 05:48

Kyllä tämä todella yleistä on, että meille ikälopuille kolmekymppisille ja yli on tarjolla nuorempaa seuraa ihan sakkolihasta alkaen.

Mutta monesti nämä oman kokemuksen mukaan on sitä että joitain asioita ei haluta tehdä ilman riittävää kokemusta ja varmuutta, siihen bongataan sitten vanhempi ja kokeneempi mies!

On myös sitten paljon sellaisia jotka vain sattuvat pitämään vanhemmista.
Mutta tuskin niitä niin ehdotuksia nuoremmilta niin paljoa olisi tullut jos en olisi pitänyt itseäni kunnossa, jos en olisi hyvä tapainen ja jos en saisi suutani auki.. uskoisin siis että iso osa on kiinni myös miehestä/naisesta itsestään.

Siitä uskomattoman hienosta en niin tiedä, kaikki ihmiset on yksilöitä ja erilaisia.
Toiset ovat mukavaa fiksua seuraa joiden seurassa ei hetkeäkään mieti tai edes ajattele, että hei, meillä on x määrä ikäeroa.
Ja sitten on paljon niitä.... muita

kitty
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kitty » 08 Maalis 2014, 15:14

Menetin neitsyyden 40-vuotiaalle miehelle, ei ollu sähläystä kun toisella oli kokemusta :D Vanhemmista miehistä kyllä tykkään, mut ehkä semmonen suunnilleen 30v on semmonen ihanne.

Arnard
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Arnard » 28 Joulu 2014, 22:25

Itse olen jo hyvää matkaa yli kolmenkymmenen ja nyt alkaa huomaamaan, että parikymppisiltä naisilta tulee melkein aina pitempää katsetta ja oikeastaan jo sitäkin nuoremmilta. Yksi tuttu tyttö joka juuri täytti 14, katselee meikäläistä hieman aina pitempään ja hakeutuu useasti juttuseuraan.. =) Kaippa se iän tuoma karisma tuo sitä vetovoimaa näin vanhempana.. :D

jklukko
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jklukko » 03 Tammi 2015, 20:41

Jonkun aikaa kyljessäni pyöri 21 vuotias tyttö, jota kävin tapailemassa opiskelukämpillä ahkeraa. Tyttö halusi ehdottomasti olla vanhemman miehen kanssa ja oli aivan otettu, kun sai touhuta kanssani. Olimme vain 'ystäviä', mutta tosiasiassa nain häntä aina, kun tavattiin. Hän jopa alunperin ehdotti tapaamista.

Ja muita vastaavia tapauksia. Noin esimerkiksi eräälläkin keikkamatkalla, kun kävin katsomassa suosittua bändiä, tapasin siinä alueella tyttöjoukon, joiden keskustelun kuulin jo heidän lähestyessään. Yksi tytöistä oli sitä mieltä, että nuorempia jätkiä saa aina, mutta vanhempia harvemmin, johon likan kaverit sanoivat, että kato, tuossa on yksi ihan yksin.
Välittömästi kuulin selkäni takaa kysymyksen:"Hei anteeksi." Käännyin katsomaan ja siinä oli yksi likoista. Voitte vain arvata, mitä loppu illasta tapahtui.
Joten kyllä näitä vanhemmista miehistä pitäviä naisia riittää - pitää vain olla mieli avoimena eikä aina pohtia sellaisia juttuja kuin Ulkonäkö, ikä ym...

Aika moni neitonen fantasio vanhemmasta miehestä. Toinen asia on, miten heidät löytää. Se onkin se vaikeampi juttu.

Ariok
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Ariok » 04 Tammi 2015, 01:02

No vanhemmat miehet on miehistä parhaita :P

nymfouros
Noviisi

Viesti Kirjoittaja nymfouros » 04 Tammi 2015, 11:50

Ariok kirjoitti:No vanhemmat miehet on miehistä parhaita :P
Mikä on jo "vanhempi mies"?
Itse täytän tänä vuonna 40v,olen nuorekas,sporttinen, huumorintajuinen ja irstas sekä iso munainen.
Mulla on nyt puhdas seksisuhde 4:n opiskelijatytön kanssa.
Näitä suhteita on ollut vuosien mittaan useita ennenkin,sitten ne loppuu kun nämä tytöt löytävät elämänsä rakkauden,kunnes heiltä tulee viestiä että voinko tulla käymään kahvilla...;)

Kyllä nuori neito on paras.

minnal
Noviisi

Viesti Kirjoittaja minnal » 04 Tammi 2015, 12:09

Itseäni kiihottaa myös vanhemmat äijät ja on niistä "jonkin verran" kokemustakin :) (40+ ja on ollut reilusti tuota vanhempia). Kuten moni onkin jo sanonut, et todellakaan ole ainoa :)

Olen usein miettinyt, että mikä siinä oikeastaan kiihottaa. Se on ehkä iän tuoma määrätietoisuus, mitä nuorilta puuttuu (jo siis ennen kun ruvetaan petipuuhiin). Lisäksi ikäerossa on jotain irstautta, mikä lisää jännitystä. Valitettavasti täytyy siinä mielessä tuottaa pettymys, että kaikki vanhemmat miehet eivät kyllä tiedä "mistä napista painaa", vaan ovat samanlaisia sählääjiä kuin nuoremmatkin. Toki sählääjiä on tässä ikäluokassa vähemmän. Tätä taas ei voi miehestä etukäteen tietää kuin kokeilemalla :)

Jos joskus aiot edetä fantasiatasolta etkä netistä halua etsiä seuraa, niin suosittelen menemään baariin YKSIN. Ainakin itse en viitsi kavereiden edestä lähtemään kenenkään vanhemman äijän matkaan. Toisaalta äijät eivät ihan hirveän helposti lähestykään ketään isossa porukassa. Mainittakoon tähän vielä, että vanhemmat miehet ovat myös niitä, jotka voivat lähestyä ilman baaria ja suojakännejä, kun niille vähän flirttailee. Ja nämä selvinpäin lähestyneet eivät ole ainakaan toistaiseksi olleet niitä sählääjiä :). Alle kolmekymppinen minua tuskn on koskaan selvinpäin lähestynyt, paitsi koulussa. Eikä tämä ole tarkoitettu nuorten miesten haukkumiseksi, tottakai itsevarmuus lisääntyy iän myötä.

Jännä sinänsä, että toisaalta itseäni kiihottaa myös poikuuden vieminen eli myös aivan päinvastainen toiminta. Se taas siitä syystä, että silloin voi itse olla se määrätietoinen, joka tietää mitä tehdä.

mamma
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mamma » 08 Tammi 2015, 00:44

minnal kirjoitti:Olen usein miettinyt, että mikä siinä oikeastaan kiihottaa. Se on ehkä iän tuoma määrätietoisuus, mitä nuorilta puuttuu (jo siis ennen kun ruvetaan petipuuhiin). Lisäksi ikäerossa on jotain irstautta, mikä lisää jännitystä. Valitettavasti täytyy siinä mielessä tuottaa pettymys, että kaikki vanhemmat miehet eivät kyllä tiedä "mistä napista painaa", vaan ovat samanlaisia sählääjiä kuin nuoremmatkin. Toki sählääjiä on tässä ikäluokassa vähemmän. Tätä taas ei voi miehestä etukäteen tietää kuin kokeilemalla :)

Jos joskus aiot edetä fantasiatasolta etkä netistä halua etsiä seuraa, niin suosittelen menemään baariin YKSIN. Ainakin itse en viitsi kavereiden edestä lähtemään kenenkään vanhemman äijän matkaan. Toisaalta äijät eivät ihan hirveän helposti lähestykään ketään isossa porukassa. Mainittakoon tähän vielä, että vanhemmat miehet ovat myös niitä, jotka voivat lähestyä ilman baaria ja suojakännejä, kun niille vähän flirttailee. Ja nämä selvinpäin lähestyneet eivät ole ainakaan toistaiseksi olleet niitä sählääjiä :). Alle kolmekymppinen minua tuskn on koskaan selvinpäin lähestynyt, paitsi koulussa. Eikä tämä ole tarkoitettu nuorten miesten haukkumiseksi, tottakai itsevarmuus lisääntyy iän myötä.

Jännä sinänsä, että toisaalta itseäni kiihottaa myös poikuuden vieminen eli myös aivan päinvastainen toiminta. Se taas siitä syystä, että silloin voi itse olla se määrätietoinen, joka tietää mitä tehdä.
En osaa sanoa mikä mua vanhemmissa miehissä kiihottaa, mutta olen aina pitänyt reilusti itseäni vanhemmista. N. 16 vuotiaasta alkaen kaikki oman ikäiset miehet on tuntunut pojilta ja jos vieläkin olen oman ikäisteni seurassa (olen nyt 26) niin niiden jutut tuntuu niin lapsellisilta. Itse samoista asioista puhunut n. 13-15 vuotiaana. Lisäks ne harvat oman ikäiset joiden kanssa olen pannut, ei osaa ajatella mitään muuta, kuin itsensä tyydyttämistä. Toki tässäkin varmaan poikkeuksia löytyy. Niin ja tuntuu, että nuoremmat ovat jotenkin ahdasmielisempiä seksin suhteen kuin vanhemmat miehet. Eli siis mä oon saanut 45-55 vuotiailta järjettömän hyvää seksiä ja lisäksi semmoisia uusia kokemuksia, mitä en olisi ite välttämättä hoksannut ajatellakkaan. Vakavissa suhteissa olen ollut n.30-40 vuotiaiden kanssa. Toisaalta taas kaikki mun naispuoliset kun ystävät on suurin osa 30-40 vuotiaista.

Niin ja itse en oo koskaan häpeillyt (anteeksi, sen kuvan tuosta saa, korjaa jos olen väärässä) mieltymystäni vanhempiin miehiin, kavereilleni vaan jos baaris tullut hyvä ehdokas vastaan, olen ehdottomasti vienyt kotiin! :-) niin ja yksi kaveri sanoi, että ei ainakaan tarvii pelätä että olis toisen oman kanssa, kun meidän mies mieltymykset niin erilaisia. :-)

minnal
Noviisi

Viesti Kirjoittaja minnal » 08 Tammi 2015, 17:28

mamma kirjoitti:
En osaa sanoa mikä mua vanhemmissa miehissä kiihottaa, mutta olen aina pitänyt reilusti itseäni vanhemmista. N. 16 vuotiaasta alkaen kaikki oman ikäiset miehet on tuntunut pojilta ja jos vieläkin olen oman ikäisteni seurassa (olen nyt 26) niin niiden jutut tuntuu niin lapsellisilta. Itse samoista asioista puhunut n. 13-15 vuotiaana. Lisäks ne harvat oman ikäiset joiden kanssa olen pannut, ei osaa ajatella mitään muuta, kuin itsensä tyydyttämistä. Toki tässäkin varmaan poikkeuksia löytyy. Niin ja tuntuu, että nuoremmat ovat jotenkin ahdasmielisempiä seksin suhteen kuin vanhemmat miehet. Eli siis mä oon saanut 45-55 vuotiailta järjettömän hyvää seksiä ja lisäksi semmoisia uusia kokemuksia, mitä en olisi ite välttämättä hoksannut ajatellakkaan. Vakavissa suhteissa olen ollut n.30-40 vuotiaiden kanssa. Toisaalta taas kaikki mun naispuoliset kun ystävät on suurin osa 30-40 vuotiaista.

Niin ja itse en oo koskaan häpeillyt (anteeksi, sen kuvan tuosta saa, korjaa jos olen väärässä) mieltymystäni vanhempiin miehiin, kavereilleni vaan jos baaris tullut hyvä ehdokas vastaan, olen ehdottomasti vienyt kotiin! :-) niin ja yksi kaveri sanoi, että ei ainakaan tarvii pelätä että olis toisen oman kanssa, kun meidän mies mieltymykset niin erilaisia. :-)
No siis häpeillyt ja häpeillyt. Tunnen oloni mukavaksi silloin kun kaverit eivät ole baarissa arvostelemassa mun pokauksia. Lisäksi en halua niiden välttämättä saavan tietää kuinka usein niitä pokauksia on :) Pidän myös joitain kavereitani vähän ehkä lapsellisena (kuulostaa ylimieliseltä, sori), etteivät ne oikein ehkä tajua sitä, että joku voi lähteä ihan mielellään sellaisen 45+ (en edes kerro mikä on ollut vanhin :)) matkaan.

Mä olen samaa mieltä tosta ahdasmielisyydestä. Toisaalta taas se on osaksi myös itessäni - vanhempi mies uskaltaa viedä hommaa eteenpäin pelkäämättä mitä mä sanon.

Ja siis mä oon vähän sua nuorempi eli 19 ja tosiaan vanhemmista kiinnostunut ihan niin kauan kuin seksistä ylipäätään :)

Vastaa Viestiin