fantasioin vanhemmasta miehestä...

Keskustelua seksifantasioista.
rakas
Noviisi

Re: fantasioin vanhemmasta miehestä...

Viesti Kirjoittaja rakas » 15 Elo 2013, 17:09

Se on ihan normijuttu,että 18 v fantasioi,että sais yli 40 miehen "petikaveriks". Sanoisin,että meillä miehillä on myös sama fantasia,että näin vanhempana yli 50 v,unelmoi 18 - 21 vuotiaista tytöistä.

Onhan meillä hyvin laaja ja monipuolinen kokemus erilaisista seksuaalisista toiminnoista ja mielelläni sitä kokemusta jakaisin nuorille kokemattomille. Peppuseksi on sellainen alue joka on hyvin harvojen hallinnassa. Se on kuitenkin SEKSIN kauneimpia muotoja puolin ja toisin,siihen ei tahdo saada kyllä naisia helpolla suostumaan.

Kannattaisi kokeilla kerran niin sen jälkeen sitä haluaa aina.Joku nainen kirjoitti seksinovellissa,että mm miehillä on G-piste pepun reiässä,siis sama hekuman piste mikä naisilla on pillussa.

Vastailkaa mitä mieltä olette ja oletteko fantasioineen em vaihtoehdosta koskaan.Jään odottamaan naispuolisten komentteja.

Näin kommentoi Noviisi "rakas".

noitapilli
Noviisi

Viesti Kirjoittaja noitapilli » 11 Loka 2013, 20:06

Moi. Oon kirjotellu tonne novellipuolelle aika monta tarinaa ja iso osa niistä on jotain sm-juttuja ja vastaavaa, no, vähän rajuakin. Mulle oli ylläri että ylipäätään tällaisen palstan kautta löytyy ihan oikeita kivoja ihmisiä joitten kanssa viestitellä ja jopa ystävystyä. Alun perin kirjoitin näitä vain itselleni levyn kulmalle, mutta sitten rohkaistuin muutaman julkaisemaankin, ja kas kummaa, jopa tutustuin ja ystävystyinkin tätä kautta. Mut olihan se vähän "kääk" kun tajusin, että nainen jonka kanssa ajatukset kulkee kivaa ja kiihottavaa yhteistä rataa on sen ikäinen et vois hyvin olla mun tytär. Mut toisaalta... ei mulla lapsia oo ja sitäpaitsi niin kauan kun molemmat on aikuisii ihmisii ja tekee sitä mikä on kivaa, niin so what. Paljastettakoon et oon nyt kohta 53. Pitäskö tänne jonnekin laittaa et minkä ikänen kirjoittaja on?? Ois muutenkin kiva jos tietäis vähän enemmän ihmisistä täällä ja vois itsekin itsestään jotain kertoa, mutta kun on aikas näkyvässä paikassa töissä, ni ei nyt ois oikein kivaa päätyä jonkun skandaalin keskelle sen takii et on kirjoitellut seksitarinoita.

Mut hei... viitsiskö joku antaa vinkkiä millaista juttua tekisin seuraavaksi??

Slavemaster
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Slavemaster » 12 Loka 2013, 03:02

Huu. Arvelinkin noitapillin olevan tekstien perusteella vähintään teini-iän ohittanut, mutta tämä paljastus oli tietynlainen yllätys.

Mutta joo, vanhemman miehen ja parikymppisen tytön suhteessa on jotakin vetoavaa. Omakin tarinaksi kirjoitettu "pää"fantasiani koskee nykyisin itseni ikäisen (~30) miehen ja teini-ikäisen (~17) tytön suhdetta.

Mutta tarvitseeko vanhemman miehen välttämättä olla kokenut?

jonttumies
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jonttumies » 07 Tammi 2014, 18:51

Itse on tullut puuhasteltua nuorempien mimmien kanssa. Ovat aina hakeneet sitä kokenutta opettajaa. Huomannu heidän hakevan hieman normaalista arjesta poikkeavaa menoa. alistamisesta sitomiseen,roolileikkeihin ja kinkympään menoon. Monella ollut ongelma, omat poika/mies ystävät eivät ole ymmärtäneet kuin harrastaa lempeää hentoa seksiä, tai suorastaan kuulostanut mimmien ehdotukset kuvottaville tai vieraille jotai ei tahdo edes yrittääkkään kokeilla. Joten ovat sitten hakeneet sitä muualta, vaikka menisikin kivasti nykyisen poika/mies ystävän kanssa.

kaakaopupu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kaakaopupu » 03 Maalis 2014, 15:52

Itse olen aina pitänyt miehisemmästä miehestä ikää katsomatta. Miehisemmät ovat minun mielestä komeampia ja seksikkäämpiä myös itsevarmempia, kuin sellaiset pojan näköiset tyypit. Myös luonne ratkaisee ei aina se ulkonäkö.

Ariok
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Ariok » 03 Maalis 2014, 18:29

Jostain kymmenen vuoden takaa itsellä pari moista kokemusta.
Ei osunut hörhöjä kohdalle ei, vaikka netistä ja maikkarin chatista nuo hankin.
Baarista voit käydä ihan itse valkkaamassa ja on ihan mahis arvioida hörhöys siinä ensin.

Ikäerojutut aina toimineet mulla. Jo varhaisimmista alkuteini-iän fantasioista lähtien. Olin se vajaa pentu jota kiihotti kun varoiteltiin, että niissä internetin chateissa on petoja.

kitty
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kitty » 03 Maalis 2014, 18:43

jonttumies kirjoitti:Itse on tullut puuhasteltua nuorempien mimmien kanssa. Ovat aina hakeneet sitä kokenutta opettajaa. Huomannu heidän hakevan hieman normaalista arjesta poikkeavaa menoa. alistamisesta sitomiseen,roolileikkeihin ja kinkympään menoon. Monella ollut ongelma, omat poika/mies ystävät eivät ole ymmärtäneet kuin harrastaa lempeää hentoa seksiä, tai suorastaan kuulostanut mimmien ehdotukset kuvottaville tai vieraille jotai ei tahdo edes yrittääkkään kokeilla. Joten ovat sitten hakeneet sitä muualta, vaikka menisikin kivasti nykyisen poika/mies ystävän kanssa.
Ite en saa oikein mitään semmosesta hempeästä ja hennosta seksistä. Siinä vaan ajatukset rupeaa karkailemaan.
Alistaminen, sitominen ja roolileikit sen sijaan kiinnostais.. :D

Deleted User 2112

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 03 Maalis 2014, 19:00

Voisin kokeilla sun kaa, kitty, roolileikkejä ;)

kaakaopupu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kaakaopupu » 03 Maalis 2014, 20:55

Ariok kirjoitti:Ikäerojutut aina toimineet mulla. Jo varhaisimmista alkuteini-iän fantasioista lähtien. Olin se vajaa pentu jota kiihotti kun varoiteltiin, että niissä internetin chateissa on petoja.
Kuulosti niin tutulle, varoitukset otti lähinnä neuona mihin chattiin kannatta mennä =)

sotomeir
Noviisi

Viesti Kirjoittaja sotomeir » 07 Maalis 2014, 07:26

Hei :?:

Vastaa Viestiin