fantasioin vanhemmasta miehestä...

Keskustelua seksifantasioista.
viltsukka
Noviisi

fantasioin vanhemmasta miehestä...

Viesti Kirjoittaja viltsukka » 20 Heinä 2013, 22:43

Täällä yksi nuori ja kiimanen kissa unelmois siitä että tulis joku vähän vanhempi ja kokeneempi äijä ottamaan mut oikein kunnolla ja mielellään takaapäin... ai että kun tekis höpöö, mutta ei sitä oikeen kehtaa mistään seuraa hakee kun ei tiiä mitä hörhöjä sieltäkin tarttuis mukaan :( joten toistaiseksi tyydyn vaan fantasioimaan, onkohan täällä kohtalotovereita?

Male
Noviisi

Re: fantasioin vanhemmasta miehestä...

Viesti Kirjoittaja Male » 21 Heinä 2013, 09:56

Mä olen vanhempi, eli viisikymppinen mies. Ja onnekseni olen törmännyt aika usein nuorempiin naisiin joilla on tuo sama halu kuin aloittajalla :-). Tuntuu olevan aika yleinen fantasia ja sopivassa tilanteessa toteutettavissa.

mnt
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mnt » 21 Heinä 2013, 10:35

viltsukka kirjoitti:Täällä yksi nuori ja kiimanen kissa unelmois siitä että tulis joku vähän vanhempi ja kokeneempi äijä ottamaan mut oikein kunnolla ja mielellään takaapäin... ai että kun tekis höpöö, mutta ei sitä oikeen kehtaa mistään seuraa hakee kun ei tiiä mitä hörhöjä sieltäkin tarttuis mukaan :( joten toistaiseksi tyydyn vaan fantasioimaan, onkohan täällä kohtalotovereita?
Kerro ihmeessä lisää, kuinka nuori olet, minkä ikäiset kiihottaa jne? :) Aika yleinen fantasiahan tuo on ja itse monesti lohduttaudun sillä että vanhenemisessa on ainakin se hyvä puoli, että itseään nuorempien naisten saanti pitäisi helpottua. 25:llä ikävuodella kun harvoin täytetään kriteerit "vanhemmasta miehestä", mutta kaikki sitten aikanaan.

Ikäerojutuissa on kyllä aina jotain kiihottavaa, olipa ne sitten millä asetelmalla tahansa.

Deleted User 2112

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 21 Heinä 2013, 10:43

Nii muaki kiinnostaa toi ikä, et miten vanhasta fantasioit, tääl ois yks puuttees oleva 21v mies Hki

PuuhaPeTe
KiihkoMode

Viesti Kirjoittaja PuuhaPeTe » 21 Heinä 2013, 11:01

Ei kai tässä ollut seuranhaku tarkoitusta

Mutta joo, yleistä tuo on, jopa voisi sanoa todella yleistä.
Omalta kohdalta voi sanoa, että kun 30 ylittyi niin seuraan tuppautuu jo liki sakkorajoilla kulkevia naisia.. että ei siinä ole mitään ihmeellistä ja et todellakaan ole yksin sen fantasian kanssa

Elde
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Elde » 24 Heinä 2013, 00:56

Juu et ole yksin ;)
Paitsi mikä nyt sit on vanhempi, mulla varmaan enemmän ku se itsr numero tai vuosiluku ni merkkaa mimmonen tyyppi, mut ehkä toi kolkyt ja ylöspäin kummittelee mielessä. Semmonen herrasmiestyyppi mut tositoimissa saa olla ronskikin. :D En oo vieläkään päässy/edistyny toteuttaa!

PuuhaPeTe
KiihkoMode

Viesti Kirjoittaja PuuhaPeTe » 24 Heinä 2013, 04:20

Näin mä sen olen käsittäny että on enempi kiinni siitä olemuksesta kuin iästä..
Ei ole koskaan vielä kukaan kysynyt kadulla - hei ootko yli 30 naidaanko?
Toki on olemassa näitä tyttöjä joille tämmöinen 30+ mies on joku status, mutta ne mä ainakin jätän ihan omaan arvoonsa.
Kyllä siinä nuoremman naisen kohdalla eniten painaa se, että mitä sieltä kotelon sisältä löytyy..

Mukava
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mukava » 26 Heinä 2013, 13:36

Viltsukka ja elde - kertokaa tarkemmin ja/tai laittakaa privaviestiä (;

viltsukka
Noviisi

Viesti Kirjoittaja viltsukka » 05 Elo 2013, 16:28

Oho, tännehän on tullut vastauksia :D Mähän oon tosiaan 18vee, ja lähinnä viittasin johonkin 40+ ukkoihin, mutta toisaalta, pääasiahan ei oo se ikä vaan lähinnä se kiihottaa että mies olis kokenut ja tietäis mistä napista painaa, ja opettais vähän temppuja ;) mutta eiköhän nää pysy toistaseks ihan fantasioiden tasolla, tai mistä sitä ikinä tietää...

Mukava
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Mukava » 05 Elo 2013, 19:13

viltsukka kirjoitti:Oho, tännehän on tullut vastauksia :D Mähän oon tosiaan 18vee, ja lähinnä viittasin johonkin 40+ ukkoihin, mutta toisaalta, pääasiahan ei oo se ikä vaan lähinnä se kiihottaa että mies olis kokenut ja tietäis mistä napista painaa, ja opettais vähän temppuja ;) mutta eiköhän nää pysy toistaseks ihan fantasioiden tasolla, tai mistä sitä ikinä tietää...
Fantasiassa on se hyvä puoli, ettei pety (; - mutta vastaan kyllä mielelläni viesteihin - ikää kyllä riittää, viltsukka (;

Vastaa Viestiin