Hän johon mielessäsi palaat

Keskustelua seksifantasioista.
AliRosa
Noviisi

Re: Hän johon mielessäsi palaat

ViestiKirjoittaja AliRosa » 17 Kesä 2013, 00:02

Tää on muuten hyvä aihe! Mä oon vakuuttunu, että kaikilla on tällasia tyyppejä elämässään.. Tai ainakin niillä kaikilla ketkä nyt on vähän enemmän elämässään nähny ku vaan sen oman peräkamarin ja rippikoulupulpetin.

Mua eniten on jääny vaivaamaan yks heppu, jota EN saanu. Ja vielä tosi nolosta syystä... :oops:
Meillä oli aina jotain pientä sutinaa siinä vähän yli kahdenkympin ikävuoden. Se on mua pari vuotta vanhempi. Vaalea, miehekäs, karvainen. Vähän Ismo Alangon näköinen. Pari kertaa suudeltiin ja muuten vaan joskus vähän kosketeltiin.
Satuttiin sitten samoihin juhannusjuhliin. Juotiin siinä kaljaa ja muut alkoi häipymään. Oltiin hiekkarannalla, kova helle, aurinko paistoi. Niin mä tietysti NUKAHDIN siihen hiekalle...Ja kun havahduin, heppu oli häipyny.
Että vitutti :evil: Stn. Oltais takuulla päädytty itse asiaan, jos mä olisin pysyny hereillä!!!! Plääh :(
Tähän heppuun palaan mielessäni yllättävänkin usein, vaikka itse asiasta on jo parikymmentä vuotta.

Niin ja yks entinen seurustelukumppani oli kans ihan täydellinen seksipartneri. Aivan sataprosenttisen täydellinen. Sitä on joskus ikävä. Se on sinkkuna jälleen, mutta sillä on vähän elämänhallinta kateissa tätä nykyä... Joten ei oo tullu otettua yhteyttä. Mutta kyllä se mun mielessä on usein...

Niin ja yks ihana lappilainen mies, joka oli viimeisen päälle tissimies. Se asuu vaan niin hemmetin kaukana... Mutta voi, niitä pitkiä valoisia Lapin öitä sen kanssa on niin ihana muistella!!! Aaaah.... Ja nyyh, kun on liikaa välimatkaa.
cocaine4breakfast
Noviisi

ViestiKirjoittaja cocaine4breakfast » 27 Kesä 2013, 03:11

- poistettu
Viimeksi muokannut cocaine4breakfast, 09 Heinä 2013, 06:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fr11kk1
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Fr11kk1 » 27 Kesä 2013, 18:33

Heitä on kaksi, saavuttamatonta ihastusta. Jos kumpi tahansa nyt pyytäisi mua treffeille, lähtisin yhä vaikka samalta istumalta.

Ensimmäinen oli lukiossa, pitkät vaaleat hiukset, yleensä poninhännällä. Aina iloinen hymy ja tarttuva nauru. Upea vartalo, muistaakseni yleensä verhottuna kireillä farkuilla. Semmoinen ihana tyttö, joka on hyvä aivan kaikessa kouluun liittyvässä, urheilussa ja vielä helposti lähetyttävä ja toiset huomioiva luonne. Ainakin lukioaikana siis out-of-my-league. Lukion jälkeen kadotin yhteyden häneen. (Saattaa olla että yksi novellini kertoo hänestä)

Toiseen törmään yhä sillointällöin bileissä ja aina kun törmään häneen toivon että josko sittenkin meillä voisi syntyä jotain välillemme. Hän oli ylioppilaskunta-aktiivi, tomera ja aikaansaava tyttö, pari vuotta mua nuorempi. Miten mieluusti olisinkaan hänen tossunsa alla. Meillä oli yllättävän paljon samoja mielenkiinnonkohteita ja mielipiteitä, mutta toisaalta pystyimme myös hyvässä hengessä väittelemään keskenämme. Hänelläkin vaaleat pitkät hiukset, yleensä vapaana olkapäillä lainehtimassa. Minua päätä lyhyempi, vartalossa aavistus pyöreyttä pehmentämässä kurveja, mutta ei missään tapauksessa lihava. Ja niitä kasvoja voisin tuijottaa pitkään. Itseasiassa yhden yön olen nukkunutkin hänen vieressään, pääasiassa katsellen hänen suloisia kasvojaan niin lähellä ja nuuhkien hänen hiustensa tuoksua. Mutta silloinkaan mitään seksuaalista ei tapautunut, pääasiassa liiasta humalasta johtuen. Hänen kanssaan olen myös tanssinut vartalot yhteen liimaantuneina, mutta olen hänelle aina vain kaveri. Olen pyytänyt häntä ulos ja kertonut ihastuksestanikin, mutta pakit tuli.
Megaspurt
Noviisi

ViestiKirjoittaja Megaspurt » 05 Heinä 2013, 22:52

Joskus tulee mietittyä exää... Aina välillä oli tiettyjä kiihottavia leikkejä ja aitoa rakastamisen tunnetta, ja hän sai mut tajuamaan mistä oikeasti tykkään.

Mutta onneksi on ties mitä lihan iloja vielä kokematta, joten parinkymmenen vuoden päästä varmaan tulee kirjoiteltua vähän pidemmälti tästä aiheesta :lol:
ruiskiva
Noviisi

ViestiKirjoittaja ruiskiva » 25 Heinä 2013, 03:13

Itselläni heitä on useita. Nuorempana tuli haaveiltua englannin opettajastani, nuorehko n. 30-35v tiuka ja vaativa naisopettaja. Tykkäsi käyttää kireitä farkkuja tai hametta. Suosi aina tyttöjä, joten haaveilin hänen rankaisemisestaan panemalla häntä takapuoleen ;)

Olen haaveillut myös kaverini vaimosta. Hän on melko isokokoinen, n. 180cm pitkä ja muodokas. Tykkää pukeutua kesäisin mekkoon tai leninkiin. Hänen isänsä on pappi ja hän haaveilee isosta perheestä. Lapsia on nyt siunaantunut jo 4 ja lisää haluavat. Silloin tällöin olemme käyneet pariskuntina kaikki yhdessä saunassa ja en ole voinut olla huomaamatta hänen leveää takamustaan, tummaa ja tuuheaa puoliposliiniaan ja melko kookkaita tissejään. Ja miten hän pyöristyy vuosi vuodelta ja lapsi lapselta aina vain herkullisempaan suuntaan. Usein fantasiani sijouttuukin juuri saunaan ja erityisesti yhteen ikimuistoiseen tilanteeseen. Vaimoni ei ollut tullut vielä mökille ja olimme kolmistaan saunassa ja jo lopettelamassa. Kaverini postui ensin, jonka jälkeen hänen vaimonsa laskeutui lauteilta ja meni pesulle. Oli kiihottavaa katsoa hänen upeaa persettään ja pilkistävää pillua, kun hän kumarteli ottamaan pesuaineita ja pesuvettä. Fantasiassani vien tämän pidemmälle ja uskaltaudun hiipimään hänen taakseen ja työntämällä kovana seisovan kaluni hänen sisäänsä... Olen fantasioinut myös sitovani hänet farmariautoni takaosaan kontalleen vain leninki päällään, jolloin voin pysäköidä autoni sopivaan paikkaan ja käydä naimassa häntä välillä takaapäin. Ja jakaa häntä myös muille miehille...

Samoin fantasioin yhdestä n. 40v työkaveristani, jolla on melko muodokkaan pyöreä ja melko tiukka farkkuperse ja melko muodokas rintavarustuskin. Hän on tosi kiltin ja mukavan naisen maineessa, mutta työporukalla iltaa istuessamme myös hänen tuhma puolensa pääsee myös silloin tällöin livahtamaan esille. Fantasioin panevani häntä jollakin työreissullamme huoneessani tai raahaavani hänet baari-illan jälkeen reilussa humalassa huoneeseeni. Erityisesti kiihottaa ajatus hänen panemisesta takaapäin ja lopuksi työntyminen hänen peppuunsa. Ajatus hänestä voihkimassa nautinnosta saa jo yleensä tulemaan saman tien. Tai ajatus laukeamisesta hänen tummakarvaiseen pilluunsa ja saattamisesta hänet kotiin perheensä luokse mällit sisälläni.

Nykyään haaveilen vaimoni hyvästä ystävästä. Toinen heistä on useamman lapsen yh-äiti, joka on ollut jonkin aikaa sairaslomalla uupumuksen vuoksi. Hän on melkoinen kissa ja omaa erittäin muodokkaan ja tiukan perseen, jota pääsen yleensä ihailemaan farkkujen läpi :) Rahapulassaan olemme lainanneet hänelle aina silloin tällöin ja käyttäneet häntä autolla kaupassa jne. Fantasioin yleensä käyttäväni häntä kaupassa, jonka jälkeen hän haluaa ottaa minulta suihin maksuna. Ja saan joskus myös panna häntä takaapäin.

Tästähän tulikin jo melkoinen novelli ;)
MadClown
Rakkauden ammattilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja MadClown » 07 Syys 2013, 11:19

Opettajan paneminen peppuun :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Aika hyvä, mut joo melkonen novellin sait tost tehtyä, pisteet siit :mrgreen:
Helsinki42
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Helsinki42 » 11 Syys 2013, 23:17

Pikkusiskon kanssa hyväiltiin toisiamme housujen alta vielä teini-iässä ja tyttö on edelleen usein fantasian aiheena - mitä tapahtuisi jos hän kerrankin suostuisi riisumaan ja antaisi hyväillä aivan joka puolelta... Tulee mokoma välillä uniinkin.

Lähellä tätä on myös nautittava fantasia siitä että saisin hyvin hellästi ja kärsivällisesti opettaa arkaa nuorta tyttöä kunnes hän löytäisi itsestään sen puolen jota ei ehkä luullut olevankaan - ei mitään kirkuvaa ja miehen selkää kynsivää villipetoa vaan ihan tavallisen seksistä aidosti ja teeskentelemättä nauttivan naisen.
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 13 Syys 2013, 11:40

Helsinki42 kirjoitti:Pikkusiskon kanssa hyväiltiin toisiamme housujen alta vielä teini-iässä ja tyttö on edelleen usein fantasian aiheena - mitä tapahtuisi jos hän kerrankin suostuisi riisumaan ja antaisi hyväillä aivan joka puolelta... Tulee mokoma välillä uniinkin..

Heti alkoi ottaan eteen, kun luin tän viestin. Villi ja viriili mielikuvitus :D

btw... Kuis vanhoja olette/olitte?
um84 was here too?
Helsinki42
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Helsinki42 » 13 Syys 2013, 18:49

Viimeisellä kerralla oltiin 18 ja 15 ja vielä siihenkin aikaan saunottiin yhdessä äidin kanssa kun oltiin maalla sukuloimassa ja siellä oli ammoisista ajoista lähtien saunottu perheittäin. Vain heinäntekoaikaan saunottiin joskus miesten ja naisten & lasten vuoroilla. Nyt yhteenlaskettu ikämme yltää jo vähän toiselle sadalle.
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 14 Syys 2013, 02:20

Jos vielä pari tarkentavaa kysymystä: Oliko täysimittaista hommaa, siis johtiko laukeamiseen? Vai oliko pelkkää koskettelua?
um84 was here too?

Palaa sivulle “Fantasiat”