Hän johon mielessäsi palaat

Keskustelua seksifantasioista.
antimateria
Noviisi

Re: Hän johon mielessäsi palaat

ViestiKirjoittaja antimateria » 14 Helmi 2017, 18:39

Lewdguitar kirjoitti:Tätä kesti pari vuotta kunnes tyttö halusi suhteeltamme enemmänkin kuin seksiä. Olin täysi idiootti tuolloin ja luulin löytäväni jotain parempaa. Kuinka väärässä olen ollutkaan. Tyhmyydestä sakotetaan onneksi. Tällä hetkellä tyttö seurustelee onnellisesti, muttei ilmeisesti täysin tyydytettynä. Sen olen saanut selville kysymällä häneltä kuulumisia joskus ja tietenkin muistakin asioista.. Mutta häneen minuun ajatukseni palaavat miltei joka viikko. Ja tulee palaamaan. En ole koskaan törmännyt samanlaiseen naiseen ennen sitä enkä sen jälkeen. Hän ei ollut kedon kaunein kukkanen, mutta hänen asenteensa korvasi pienet ulkoiset puutteet moninkertaisesti. Jokainen nainen hänen jälkeensä on ollut asenteeltaan joko täysi tai lievä pettymys. Ei varmaan auta kuin jatkaa haaveilua :|

Tässäpä foorumin vähemmän kokeneille lukijoille opetus, jonka allekirjoitan myös itse: seksi on ollut jumalaista muutaman naisen kanssa tapailusuhteissa, jotka olen lopettanut luullessani saavani vielä jotain parempaa. Tähän olen löytänyt kaksi juurisyytä itsestäni: olen ollut ulkonäkökriittinen ja miettinyt "mitä muut ajattelevat" minun ja naisen tasoerosta, ts. olen itse treenattu ja parasta kyytiä olen saanut sellaisilta luonnollisilta, hieman ylipainoisilta tai muodokkaammilta neitosilta. Ja toinen on tietenkin se, että olen sattunut löytämään sitten muka-jotain-parempaa ja syöksynyt sokeasti epäonnisiin suhteisiin jättäen taakseni ihanat kumppanini.
Renttu70
Noviisi

ViestiKirjoittaja Renttu70 » 11 Huhti 2017, 21:42

Onhan noita muutamakin exä ja ex-pano, joiden kanssa naimista muistelee ihan mielellään vieläkin ja aina joiden kanssa välillä tekisi mieli "muistella menneitä" ;)

Yksi tapaus oli sellanen, että tuli ihan arki-iltana lähettyä kantakippolaan parille. Baarissa samaan seuraan osui sangen mukavan näköinen mimmi ja niinhän siinä kävi että pilkkuun asti tuli oltua ja eikun jatkamaan taksilla mimmin himaan. Ei vaan valjennu ihan heti itelle, ettei mimmi asunu ihan naapurissa, vaan matkaa oli sellaset rapiat 30 kilsaa. Mutta kun alle sattu vielä tilataksi ja molemmat kävi jo aika kuumana, niin ei haitannu edes seuraavan aamun työpäivä. Taksissa jo oli mimmillä hame vyötäröllä ja pikkarit poissa ja eikun kullia upottamaan märkään vakoon. Ei ollu kuskilla epäselvyyttä mitä matkustamossa puuhailtiin. ;) Olis ollu vielä mimmillekkin ookoo että kuskikin olis tullu mukaan, mutta hää halus sitte kuitenkin vaan jatkaa ajovuoroa. Omapa oli tappionsa, ei meinaan sinä yönä nukuttu ja mimmi oli halukas ja valmis melkein mihin vaan. Valitettavasti ei olla sen koommin törmäilty tai yhteyksiä pidetty.

Toinen tapaus oli lyhytaikanen exä, hoikka ja hyvännäkönen, tykkäs pukeutua seksikkäästi, vähän paljastavasti ja joskus jopa hieman lutkahtavasti. Törmättiin sattumalta isomman porukan puistopiknikillä ja juttu lähti luistamaan, saatiin parin kaverin kanssa houkuteltua mukaan jatkamaan iltaa klubille kattomaan keikkaa, jota oltiin iten lähetty kattomaan. Siitä päädyin hänen luokseen yöksi ja ruvettiin sitten tapailemaan vähän useemminkin. Varsin pian huomasin, että tää neito olikin sangen vapaamielinen ja kokeilunhaluinen seksin suhteen, tykkäs mm. sitomisesta ja alistamisesta, anaaliseksi oli melkeimpä perusseksiä. Ja seksiä kanssa harrastettiin tiuhaan. Neito myös kertoi haluavansa kokeilla useamman miehen kanssa olemista niin että mä jakaisin hänet muille miehille halutessani, vaikkapa Keltasessa Ruusussa tai vastaavassa mestassa, mutta se suhde ehti päättyä ennen ton toteuttamista.

Sitten voisi kai mainita vielä yhden, jonka kanssa en ole seksiä harrastanut, mutta hitto kun hän saa halut hyrräämään. Nykyisen siipan kaveri, joten häntä tulee nähtyä tasaisin väliajoin, asuu vielä ihan lähellä. Upea kroppa, kurvikas mutta timmi, ei uskoisi parin lapsen yh-mammaksi. Hän harrasti ainakin jossain vaiheessa tankotanssia ja onpa asunnollaankin tanko harjoittelua varten. Pukeutuu myös hyvin näyttävästi ja seksikkäästi, ollut jokusen kerran kamerankin edessä poseeraamassa, todella kuuman sähäkkä kissa.
Älä saata minua kiusaukseen. Osaan sinne kyllä itsekkin!
UnZipped
Noviisi

ViestiKirjoittaja UnZipped » 23 Touko 2017, 00:59

Kauan sitten panokaverina oli isotissinen,pyöreähkö itseäni vanhempi nainen joka ei todellakaan ujostellut seksin suhteen.
Hän oli eka nainen joka ejakuloi lauetessaan kanssani ja se oli valtavan kiihottavaa,vielä kun häneltä sitä pillumehua suihkusi paljon,paineella ja moneen kertaan!
Samoin hänen kanssaan kokeiltiin yhdessä pissaleikkejä jotka olivat myös mahtavia,ekalla kerralla hän pyynnöstäni kumartui kylppärissä jalat levällään ja hieroin hänen vittua
pikkuhousujen läpi kusen suihkutessa..Myöhemmin yhdessäollessamme hänen mennessä kuselle istuin aina itse kyrpä pystyssä pöntöllä ja hän päästi pissat siihen.
Hänen ratsastaessa kerran sängyssä päälläni hän sanoi että kusettaa,eikä juuri hiljentänyt vauhtia vaan antoi tulla siinä samalla.Mahtavaa!
Joskus olimme tupakalla takapihan puutarhatuoleissa ja hän ilmoitti taas että pissattaa,sanoin että anna tulla siihen ja hän vain avasi hieman haarojaan ja samassa
farkkusortsit tummenivat haaroista,sitä pissaa tuntui tulevan ämpärikaupalla ja hän vain poltteli huoletta tupakkaansa..
Ehdottomasti monipuolisin ja kinkyin partnerini,Fetissini saivat hänestä uusia ulottuvuuksia ja mielitekoja.
Juuri tuo housuihinsa kusevan naisen vitun hieronta oli niin kiihottava kokemus että sen yhdistää kaikkiin uusiin runkkufantasiahenkilöihin.
YesMies
Noviisi

ViestiKirjoittaja YesMies » 09 Elo 2017, 23:45

On noita muutamia joita on kiva muistella ja runkata mutta tässäpä se joka ansaitsee ykkös paikan menneisyydestä.

Joskus parikymppisenä oli suhteen tynkää erittäin seksikkään mutta muuten epäsopivan neidon kanssa.Hänen kanssa seksiä riitti ja sieltä asti on kantanut yhden päivän pano ennätyskin jota en varmasti tule enään rikkomaan enkä kyllä haluaisikaan :D Hän oli taivaallinen suihinottaja ja muistelen aina yhtä kertaa kun olin vaatekaapilta ottamassa paitaa päälleni,hän seisoi vieressä kunnes käänsi minua ja painoi selkäni ovea vasten.Laski housuni polviin ja antoi sellaisen suuhoidon ettei vaan parempaa ole tullut vastaan.Ei erikoista,ei perverssiä,ei rajua eikä mitään,vain yksi järisyttävän sykähdyttävä suikkari :)
Turhautunutmies
Noviisi

ViestiKirjoittaja Turhautunutmies » 23 Kesä 2018, 04:08

Nainen jolle poikuus meni on usein mielessäni. Ei kaunotar, mutta fiksu, raitis ja seksuaalisesti osaava, biseksuaali ja ryhmäilyn ystävä. Valitettavasti en ymmärtänyt tuolloin hänen harvinaislaatuisuuttaan. Olin lapsellinen ja ajattelin että "sellaista" näistä ei kelpuuteta vakisuhteeseen. Nyt kun olen rengastettu olen netissä jutellessani todennut että stripparin ja ihan prosujenkin joukossa on fiksuja ja hyviä ihmisiä. Mutta nuorena olin ns. neitsytuskossa ja ajattelin että nainen ei saa olla liian aktiivinen.

Palaa sivulle “Fantasiat”