Hän johon mielessäsi palaat

Keskustelua seksifantasioista.
Ariok
Seksipeto

Hän johon mielessäsi palaat

ViestiKirjoittaja Ariok » 21 Huhti 2013, 11:47

Onko sinulla joku exä tai ex-pano... tai ehkä joku jota et ole koskaan päässyt panemaan, mutta aina olet halunnut...

Vaan siis onko sinulla joku sellainen, johon mielesi palaa usein, fantasioissasi tai kun olet puutteessa niin mietit mielessäsi, että mitä jos ottaisin häneen yhteyttä? Vaikka vuosiakin saattaa olla vierähtänyt. Jopa varattuna saatat miettiä, että mitä jos...

Meinasin alkuun laittaa runkkumatskuun, mutta kun se ei ilmeisesti kata omaa muistipankkia :)

Mikä ihme teki tästä henkilöstä, tai kai niitä voi olla muutamakin, jotenkin erityisen? Oliko se pelkkä seksin laatu. Paineliko hänen olemuksensa vain kaikkien mieltymystesi nappeja? Kerro sana tai kaksi hänestä, jos sinulla on tällainen ihminen jäänyt päähäsi.
Ariok
Seksipeto

Re: Hän johon mielessäsi palaat

ViestiKirjoittaja Ariok » 21 Huhti 2013, 12:32

Ai niin voisin aloittaa omasta fantasiamadostani... vähän ku korvamato?

Tämä noin 50-vuotias nainen pokasi minut baarista tai oikeastaan sen ulkopuolelta pilkun jälkeen. Olin huomannut hänen katselevan minua illan mittaan ja olinhan tietenkin katsellut takaisin. Pitkät kiharretut vaaleat hiukset, isot rinnat ja iso perse. Pukeutuneena valkeaan kesämekkoon... Katsoohan nyt sitä. Joku toinen nuori jätkä piiritti sitä siinä tiskillä, mutta se nainen katseli kokoajan vaan mun suuntaan.

No siis kun olin ehtinyt sen satametriä kävelemään baarin ovelta, kuului hieman aksentilla huhuilua perääni. "Juhuu. Hei poika. Poika!"

Kun käännyin katsomaan, niin perässähän se tuli. "Sä unohdit sun sateen varjon." No ei ollu mun ja nainen nakkas sen sontikan viereiseen puskaan :D Kysyi kuitenkin, että voisinko saattaa hänet taksiasemalle ja kun lupauduin, niin hän tarttui käsivarteeni sellaisella etiketin mukaisella otteella...

Sori nyt aloin kertomaan tätä kuin novellia. Tiivistän asian.

Hän oli siis noin viisikymppinen, muodokas, tyylikäs... aksentti oli jotenkin hienostunut, vaikka olikin ihan suomenkielinen, luulin häntä heti suomenruotsalaiseksi. Hän oli aikaisemmin asunut Helsingissä, jonkun yrityspomon rouvana. Muutanut hieman aikaisemmin takaisin kotikylälle, lapsuuden maisemiin. Hän asui kaukana keskustasta, sanotaan ihan maaseudulla, nätissä kahteen kerrokseen jakautuvassa hirsimökissä, joka näytti lähinnä kesämökiltä. Siellä näin hänestä nuoruuden kuvia hyllyllä... jostain 30 vuoden takaa. Hän olisi voinut hyvin kilpailla jossain kisoissa jonkun männäaikojen Miss Suomien kanssa. Nousemassa sen aikaisen viimeisimmän muodin mukaisissa vaatteissa jonkin urheiluauton kyydistä ja semmoisia kuvia.

Tässä tapauksessa kyse oli siis siitä, että hän oli jonkinlainen vanhempia naisia käsittelevien fantasioideni ruumiillistuma. Hienostunut niin tavoiltaan, puheeltaan, kuin tyyliltään, yläluokkaisen oloinen, kauniisti vanhentunut nuoruuden kauneus oli ikääntynyt upeasti. Takapuolen ja rintojen suurentuessa vain ajan kanssa. Seksuaalisesti turhauttava pitkä avioliitto oli vaihtunut nuoriin miehiin. Hänen lapsensa olivat minua pari vuotta nuorempia, mutta kotoaan jo muuttaneita. Oli seksuaalisesti melko rietas otti suihin hyvin ja anaaliseksi oli hänelle mieluista. Ekalla kerralla panin häntä vanhassa aitassa, jonka pieni yläkerros oli korjattu vierashuoneeksi, sinne piti kiivetä kapeita nariseviakaiteettomia rappuja pitkin ja ovi oli niin pikkuinen että tämän naisen takapuoli meni siitä sisään karmeja hangaten : P''''

Eikä hän edes välittänyt siitä että minun ongelmani uusien tuttavuuksien kanssa vaivasi myös hänen kanssaan, vaan halusi minut vierailemaan uudelleen ja uudelleen... alkoi seksi sujumaan siinä paremmin pikku hiljaa.

Tuli tässä vain mieleen, kun nykyisen säätöni kanssa on hieman ongelmia ja heti tuli mieleen lähettää tälle naiselle viesti, että onko vapailla tänään ;) . Ei sillä että eikö olisi tullut runkattua häntä ajatellen aina välillä tässä muutenkin.

Naku-uinnit läheisessä lammessa, se ympäristö ja sen naisen täydellinen osuminen minun fantasioihini. Vittu mitä säkää mulla on ollu, että osui kohdalle. Miksi minä en kävisi siellä vielä, tiedän että hän minut tervetulleeksi toivottaisi, jos vain on yksinään siellä, vaikka tovi tässä aikaa onkin vierähtänyt.

Tosin ehkä nyt pidän itteni kilttinä, koska haluan tämän nykyisen kanssa oikeasti aikaan jotain, vaikka nyt juttu onkin vähän veitsen terällä. Ai joo tää vanhempi nainen oli tossa viimesyksynä harkitsemassa kämpän ostamista ihan tosta kivenheiton päästä... Samasta rakennuksesta, jossa käyttämäni sali on. Jos se toteutuu, niin ei mua taida estää mikään käymästä siellä jatkuvasti.

Niin joo silloin aikaisemin lopetin hänen tapailunsaan, koska totesin kehittäväni hieman tunteita häntä kohtaan ja minulla on jo hyvän aikaa tikittänyt tässä vissiin biologinenkello vissiin ja tämä aiheutti ristiriita tilanteen. Eihän hänen kanssaan ollut mitään tulevaisuutta tietenkään.
JormaK
Noviisi

ViestiKirjoittaja JormaK » 21 Huhti 2013, 18:19

Joo on yksi jota tuskin koskaan unohdan. Yksi kaverin kaveri, jota tapailin eräänä kesänä. Minua pari vuotta nuorempi tyttö, kohtuu tiukka kroppainen, seksikkään pörröinen tukka ja ah niin arvoituksellinen. Viatonta suudelmaa enempää ei koskaan tapahtunut. Hän lähti opiskelemaan kauas ja löysi sieltä jonkun toisen. Kuinka usein olenkaan unelmissani repinyt häneltä vaatteet päältä, nostanut syliin ja nainut rajusti seinää vasten, tai viettäneet laiskaa sunnuntai päivää sängyssä antaen sormien ja kielen kiusoittelevasti leikkiä hänen haarovälissään, tai kierineet kesäyönä alasti heinäpellolla toisiimme kietoutuneena...

Hmm, hän on kuulemma muuttanut takaisin näille kulmille ja on taas sinkku. Mitähän tuo tykkäisi suorasta ehdotuksesta? Ei pojat, nyt on lähdettävä vessaan...
MadClown
Rakkauden ammattilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja MadClown » 24 Huhti 2013, 11:56

Upee nainen toi arioKin nainen.

Mulla on pari kaveria joita ois mahtavaa päästä panee, toinen on sellanen uhkee blondi ja toinen tanssija, kauniit kasvot molemmil
rainis
Noviisi

ViestiKirjoittaja rainis » 29 Huhti 2013, 21:30

Iiiiiks, mun ihkaensimmäinen viesti seksifoorumille ;)

Mulla on peräti kolme tämmöistä :D

Ensimmäinen oli naimisissa oleva naapurin mies, johon kerkesin ihastua ennen kuin tajusin hänen olevan varattu (ei voinut käyttää sormusta töissä). Sinisilmäinen, lihaksikas, kalju, huumorintajuinen, ja kaikinpuolin miehekäs mies. Kerran meillä olikin jotain sutinaa kostean illan päätteeksi, silloin vuosia sitten, kun jäimme ryyppyillan päätteeksi jostain syystä kaksin hänen luokseen. Edelleenkin saatan melkein tuntea hänen vahvat käsivarret ympärilläni, kun hän leikillään otti mut tiukkaan otteeseen ja pursotti puoliväkisin kermavaahtoa takaapäin mun suuhun. Pääsin pyörähtämään ympäri, päädyin tuijottamaan häntä silmiin ja seuraavaksi ahmimmekin jo toistemme huulia ja...
Uhhu, muistikuvia taas :D No sitä suutelua pitemmälle tuo ei onneksi edennut kun molemmille tuli omantunnontuskat yhtaikaa.

Toinen on nykyhetkellä 20v poika, itse olen 28v. Tutustuimme kun hän oli 16v, ja silloin en todellakaan ajatellut hänestä mitään sellaista, vaan olimme kuin sisaruksia ja pidin hänestä huolta. Se oli semmoinen ongelmateini ;) Tiemme erosivat jossakin vaiheessa, kunnes viime kesänä hän yhtäkkiä istui edessäni puiston penkillä, armeijan kuteet päällä! Sain kuulla että hän on täyttänyt 20, ja huomasin että armeija-aikana, ja varmaan ennenkin, oli punttisali varmasti ollut yksi vakiopaikka. Päässäni naksahti jotain ja siitä asti olen salaa välillä miettinyt miten saisin hänet taas takasin elämääni. Kaipaan kaveruuttamme, mutten kyllä panisi pahakseni silmänruoastakaan :D

Kolmas on ex-mieheni työkaveri, pitkä, tumma, sinisilmäinen ja tatuoitu, minua muutaman vuoden vanhempi mies. En ikinä kuvittelisi että hän kiinnostuisi minusta, joten tavatessamme sanon pokkana asioita kuten "Mitäs silmänruoka?" -Eihän mulla ole mitään hävittävää :D

Itse asiassa, nyt kun kirjoitin noi ylös, huomaan että kaikille on yhteistä kaksi asiaa: Siniset silmät, ja tietynlainen ennakkotunne siitä että jos päätyisin sänkyyn jonkun heistä kanssa, minä olisin se jota viedään kuin litran mittaa ;P
Ariok
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Ariok » 29 Huhti 2013, 22:05

rainis kirjoitti:Iiiiiks, mun ihkaensimmäinen viesti seksifoorumille ;)

Ja kiitos siitä :D Ei se sattunut pahasti eihän, vaikka ekakerta voi vähän jännittää, niin ei se satu niin paljon ku ne sanoo.
rainis
Noviisi

ViestiKirjoittaja rainis » 29 Huhti 2013, 22:24

Jännitti kyllä jonkin verran, siksi päätös sen tekemisestä tulikin aika nopeasti ja ajattelin että kerran se vain kirpaisee :lol: Onneksi meni suht hyvin, löysin jälkeenpäin vain yhden kirjoitusvirheen. Nyt kun se on ohi, tekee mieli lisää :oops: :mrgreen:
Ariok
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Ariok » 29 Huhti 2013, 22:27

Haha... Vai että kirjoitusvirheet ne jännitti. Voi voi voi voi... Kaikkea ne netin besserwisserit saa väen pelkäämään.
Ektomorph
Kisälli

ViestiKirjoittaja Ektomorph » 14 Kesä 2013, 19:51

Tästä henkilöstä olen kirjoittanut joskus ennenkin, mutta kertoillaanpa taas hieman lisää. Kyseessä on kaverini lapsuusajoilta, olemme tunteneet ainakin ala-asteelta lähtien. Nykyään emme näe toisiamme kovin usein, tapaamme enää ehkä pari kertaa vuodessa. Itse asiassa hän kävi luonani juuri pari viikkoa sitten, tosin aivan pikaisesti ja poikaystävänsä kanssa. Tyttö oli kaunis ja viehättävä ilmestys, kuten odotinkin, enkä pahemmin voinutkaan irrottaa silmiäni hänestä lyhyen kuulumistenvaihdon aikana. En tietenkään tuijottanut liian intensiivisesti, jotten olisi herättänyt poikaystävässä pahennusta.

Haaveilen tytöstä todella usein ja voinkin sanoa hänen olevan vakiomateriaalia fantasioissani. Kauniit, aurinkoiset kasvot, isot mehevät tissit ja tärkeimpänä iso, pyöreä perse. Vaikka tuntuu, että häneen on kertynyt enemmän kiloja joka kerta, kun tapaamme, tyttö on edelleen herkullinen näky ainakin minulle. Ajattelen häntä varmaan joka toisella runkkukerralla ja mielessäni olenkin toteuttanut hänen kanssaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat fantasiani (joita on paljon terveitä että vähemmän terveitä). Se muhkea perse varsinkin on erinomaista polttoainetta mielikuvilleni.

Tämä tyttö oli muuten joskus ihastunut minuun, silloin peruskoulussa kauan sitten. Hän itse kertoi tästä minulle, mutta mikään ei silti johtanut mihinkään. Jos mietin, haluasinko hänet nyt tyttöystäväkseni, jättäisin kyllä väliin. Hän on sen verran vilkkaampi ja eloisampi persoona, etten pysyisi millään hänen mielenliikkeissään mukana. Lisäksi hänen poikaystävänsä vaihtuvat noin puolentoista vuoden välein, joten ehkä edellytyksiä ei olisi hänenkään suunnaltaan. Mutta jos voisin harrastaa tytön kanssa yhden kerran hikistä, eläimellistä kaveriseksiä, niin kyllä kelpaisi.
Nuppu
Kisälli

ViestiKirjoittaja Nuppu » 14 Kesä 2013, 20:12

Suhdekiemuroissani on aina ollut sellainen hassu piirre, että kun alan kyllästyä kumppaniin, kiinnostus herää usein kumppanin hiljaista kaveria kohtaan. Näitä hissukoita on nyt ollut n. kolme, kaikki miehiä. Kaikilla lyhyt tukka tai siili, silmälasit ja aika usein ruskeat silmätkin ovat tainneet olla sekä matala, pehmeä ja hiljainen ääni. Kai he vaikuttavat sen verran alistettavilta että sisäinen dommeni innostuu. Nykyiselläkin ukolla on tällainen kaveri, jonka kanssa tulen aika hyvinkin juttuun. Mitään romanttista en ole ikinä halajannut näitten tyyppien kanssa, mutta joskus ajatuksilla tuli leikittyä.

Aina naisen kaipuun iskiessä ajatukset hakeutuvat ensirakkauteen yläasteajoilta, tyttöön jonka kanssa ensimmäisen kerran tuli tyttöjen kivaa harrastettua. Oli se vaan nin ihana nainen.
Perverssein perversio on nykyisen ukkoni entinen ihastus, jota hän pokaili parisen vuotta tuloksetta. Meillä on hyvin samanlainen naismaku. Olisi hauskaa ehdottaa kolmen kimppaa, mutta uskon, että kumpikaan noista kahdesta ei suostuisi, koska neiti on pesunkestävä lesbo ja ukkoni mielestä seksi on kahden ihmisen välinen juttu.

Palaa sivulle “Fantasiat”