Seksifantasiat

Keskustelua seksifantasioista.
metsuri
Noviisi

Seksifantasiat

Viesti Kirjoittaja metsuri » 07 Maalis 2011, 16:53

Minkälaisia seksifantasioita teillä on? Ite tykkäisin semmosesta että nainen alistais oikein kunnolla, haluisin olla jonkun dominan pikkuhuora joka nuolee kengänkorkoja, konttaa kaulapannassa ympäri kämppää ja ottaa straponia peräaukkoon. Oon haaveillu tästä jo pitkään, löytyykö Suomesta reheviä naisia jotka vois toteuttaa mun unelman? Hyvistä kyydeistä oisin valmis jopa maksamaan.

unelias
Noviisi

Re: Seksifantasiat

Viesti Kirjoittaja unelias » 08 Maalis 2011, 19:57

Haaveenani olisi löytää joku ihana nainen joka tykkää "cuckoldrystä", eli siitä että katselen kun muut miehet naivat häntä. En tiedä miksi mutta jostain syystä tää on kiihottanu pitkään ja mun tarinatki kertoo aika paljo sen tyylisistä jutuista.

seksipoika87
VIP

Viesti Kirjoittaja seksipoika87 » 09 Maalis 2011, 08:45

2 naista ois kiva joskus saaha yhtäaikaa, ne on vaan nii helvetin vaikee saaha suostumaan semmoseen :evil:

karhu2
Noviisi

Viesti Kirjoittaja karhu2 » 11 Maalis 2011, 20:45

Kaksi naista olisi minunkin haavena, mutta toteus hankalaa... tyttöystävä tuskin lämpenee. Eräs "panomies" kaveri kuulemma koitti joskus paukuttaa kahta tyttöä kerralla, mutta homma olikin semmosta sähellystä että lopulta tyytyi jakelemaan vuoronumeroita.

Sarah
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sarah » 13 Maalis 2011, 23:55

Mun fantasia on että saisin panna yhtä kahvilassa näkemääni miestä jonka kanssa oli silmäpeliä. Erityisen kiihottavaa on se, että ollaan molemmat varattuja, että molemmat katsottiin toisiamme, ja haaveilen et nähtäis vielä jossain ja molemmat haluais samaa.... Se mies vei jalat alta, se oli tosi eroottinen ja ehdin jo muutamassa sekunnissa ajatella millasta ois seksi sen kanssa. :lol: Voitaisiin mennä vaikka kahvilan vessaan panemaan jos ei muuta paikkaa löytyis. :D

Toinen fantasia on että joku mies katselis vaikka ikkunasta kun harrastetaan seksiä miehen kanssa. :) Vielä kiihottavampaa ois, jos sillä seisois ja sen ois pakko runkata.

Ja lisään vielä että oon pitkään fantasioinut et saisin viedä jonkun poikuuden!! Ah, se olis ihanaa... :) Kiihotun ihan märäksi ja kuumaksi kun ajattelenkin sitä nyt.
-Sarah-

Ektomorph
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Ektomorph » 14 Maalis 2011, 13:11

Mielessäni on muhinut jo pitkään melko raju alistamistyyppinen deepthroat/gagging-fantasia, jossa nussin naista suuhun niin syvälle, että tämä joutuu kamppailemaan yökkäysreaktiota vastaan. Nainen ottaa kaluni suuhunsa aivan kokonaan, aina nieluun asti, jolloin kuola vain valuu suupielistä. Parasta olisi, jos naisella olisi oikein voimakkaat meikit, jotka sitten leviäisivät kyynelten mukana pitkin poskia.

PeggingBoy
Noviisi

Viesti Kirjoittaja PeggingBoy » 20 Maalis 2011, 20:26

Mä haluaisin tulla alistetuksi jonku vanhemman naisen toimesta. Kaikki mun novellitki oikeestaan kertoo siitä. Onko itserakasta kiihottua omista tarinoista? Tai siis minun fantasioitahan ne on. Eli sama ku alottajalla mutta nimenomaan jonku vanhan Rouvan toimesta (oon lukios). Löytyykö vapaaehtosia täältä? :mrgreen:

Slavemaster
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Slavemaster » 23 Maalis 2011, 09:34

Taitaa olla aika yleistä, että jos kirjoittaa seksitarinoita, oma(t) fantasia(t) näkyy niissä.. Minunkin fantasiani on novellini asetelma, eli kesämökki järven rannalla ja nuori kaulapantaan alistunut tyttö jonkinlaisena seksiorjan ja avopuolison välimuotona.

collision
Noviisi

Viesti Kirjoittaja collision » 23 Maalis 2011, 11:45

Slavemaster kirjoitti:Taitaa olla aika yleistä, että jos kirjoittaa seksitarinoita, oma(t) fantasia(t) näkyy niissä..
No todellakin, näköjään!!

En edes muista, milloin "löysin" eroottiset novellit ylippänsä, mutta sisko-veli asetelma iski heti kuin miljuuna volttia. Turha lienee mainitakaan, että oma fantasia on, että olisin oman siskoni salarakas. Ja niinhän sitä sanotaan, että jotkut fantasiat on parempi jättää haaveilun asteelle, mutta tämän mun fantasian osalta se onnistuu äärimmäisen helposti. Mulla ei siskoa ole, eikä tule...
Se mikä ei tapa, ahistaa.

Anomousse
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Anomousse » 03 Huhti 2011, 16:13

Mul on vaa tylsiä 'fantasioita', eli iha jtn suutelua tai normiseksiä tms. Koskaa tullu oikee mieleenkää fantasioida mistään niin extremestä. Pitäis joskus varmaan kokeilla..
collision kirjoitti:Mulla ei siskoa ole.
Siinä syy siskofantasioihisi :lol: Aika harva sellanen jolla on sisko (kuten minä) pystyy siitä fantasioimaan.

Vastaa Viestiin