Naisten nimiä

Keskustelua seksifantasioista.
munakas
Noviisi

Re: Naisten nimiä

Viesti Kirjoittaja munakas » 10 Marras 2012, 23:38

Ektomorph kirjoitti:Pehmeältä ja soljuvilta kuulostavat nimet ovat seksikkäitä, eli lähinnä sellaiset, joissa on enemmän vokaaleja kuin konsonantteja. Kaksoisvokaalit sointuvat erityisen nätisti, esim. Jaana, Moona, Miia jne.

Inhokkeja ei juurikaan ole, paitsi Emma, joka on jotenkin profiloitunut laihan ja niuhottavan nörtin nimeksi. En tiedä miksi, mutta Emmassa on ollut ikävä sävy niin kauan kuin muistan.
Mulle taas Emmasta tulee mieleen sellainen oikein perisuomalainen, vanhanajan eloveena-tyttö. Tosi seksikäs siis mun mielestä. "Oi muistatkos, Emma....". Muuten kyllä samaa mieltä noista ns. pehmeistä nimistä. Lisäisin omaan listaani vielä ainakin nämä: Emilia, Emmi, Elisa, Anna (mun panna). Joku Pirjo, Rauni, Ritva-tyyliset nimet tuovat kyllä heti mieleen eläkeikää lähestyvän, kärttyisän pirttihirmun :D.

kiimainen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja kiimainen » 14 Tammi 2013, 19:47

Sini, Janna, Jenni, Anna, Tiia, Tiina, Piia, Eveliina, Katri, Lara, Susanna, Emmi .. muunmuossa.. kait..

Deleted User 2112

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 14 Tammi 2013, 20:00

Oon ite tykänny jo kauan nimest Aurora, yhel tai kahel o kirjaimel eli Auroora :D

Ajattelin antaa sen omalle muksulle sit ku on ;D

Nuppu
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Nuppu » 15 Tammi 2013, 17:55

Anna on ehkä kaunein ja seksikkäin nimi ikinä. Miksei minunkin nimeni voisi olla Anna (olen tutkinut nimeäni väestö-ja nimirekisteristä, minun kaimani ovat kaikki syntyneet 30-40 -luvuilla. Minulla on mummonimi :( )

Muutenkin lyhyet naisten(ja miesten) nimet on ehkä niitä parhaita, niitä saa helpoimmin esim. huudettua seksin aikana. Todella pitkät naisten nimet kuten Eveliina tai Vilhelmiina tai Katariina on vähän hassuja. Eve ja Kata lempiniminä on tosin hirmu miellyttävät.
Lisäksi lyhyissä nimissä on jotain miellyttävän ytimekästä.

Anna, Sanna, Sara, Mira, Kira, Tira jne.
"Eksoottisemmat" nimet on kanssa ihania sellassella esteettisellä, ei pantavalla tavalla, kuten Siru, Erin, Nata, Minttu, Lumi, Kukka jne.

peku
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja peku » 17 Tammi 2013, 12:36

Impi Ellen Anna :)

Milla on mun mielestä seksikäs nimi...

Gem
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Gem » 26 Tammi 2013, 04:23

Maria, Kati, Jenna, Tanja

Kaikki ovat tuntemiani henkilöitä joista mulla on ollut kaikenlaisia fantasioita ja varmaan juuri siksi nämä nimet sydähdyttää eniten. Vieläpä kun tunnen 2 Katia ja 2 Jennaa joista kaikista olen fantasioinut.

Deleted User 2112

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 26 Tammi 2013, 11:16

Nuppu kirjoitti:Anna on ehkä kaunein ja seksikkäin nimi ikinä. Miksei minunkin nimeni voisi olla Anna (olen tutkinut nimeäni väestö-ja nimirekisteristä, minun kaimani ovat kaikki syntyneet 30-40 -luvuilla. Minulla on mummonimi :( )

Muutenkin lyhyet naisten(ja miesten) nimet on ehkä niitä parhaita, niitä saa helpoimmin esim. huudettua seksin aikana. Todella pitkät naisten nimet kuten Eveliina tai Vilhelmiina tai Katariina on vähän hassuja. Eve ja Kata lempiniminä on tosin hirmu miellyttävät.
Lisäksi lyhyissä nimissä on jotain miellyttävän ytimekästä.

Anna, Sanna, Sara, Mira, Kira, Tira jne.
"Eksoottisemmat" nimet on kanssa ihania sellassella esteettisellä, ei pantavalla tavalla, kuten Siru, Erin, Nata, Minttu, Lumi, Kukka jne.

Anna on kiva, minulla on pari kaveria joiden nimi on anna ja sitten tunnen yhden 64 syntyneen naisen joka on anna

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 26 Tammi 2013, 16:44

Mä en tykkää juuri mistään noista mitä luettelitte :D Joku Anna on musta tosi tylsä.

Omia suosikkeja:
Minttu, Melissa, Milla, Mia, Hellä, Kirsi, Marja, Tuuli, Inka

Heh, huomaa että tykkään luontonimistä, tosin oma nimeni ei musta ole yhtään seksikäs vaikka meneekin kategoriaan "harvinainen luontonimi" millaisista yleensä tykkään.

Miukula
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Miukula » 12 Helmi 2013, 20:52

Täällä yks Miia! Kiva että tykkäätte ;)

tumppu
Noviisi

Viesti Kirjoittaja tumppu » 13 Helmi 2013, 17:51

mulla liittyy näihin nimiin fantasioita:anni,netta,johanna,sanna ja tiia.

Vastaa Viestiin