Insestifantasiat

Keskustelua seksifantasioista.
UnZipped
Noviisi

Re: Insestifantasiat

ViestiKirjoittaja UnZipped » 27 Touko 2017, 21:35

Yksi hukattu tilanne sattui kun olimme jättitissitätini luona käymässä kesälomalla.Olin tuolloin parikymppinen ja silloin jo tiesin mitä odottaa :
Saatanan isot tädintissit silmien edessä koko päivän,käytettyjä pikkuhousuja haisteltavaksi ja ehkä jopa yhdet mukaanotettavaksi?
Aika alussa teinkin vessaan visiitin mutta pyykkikoppa oli tyhjä,ei pervertikko saanut tädin tuoksuja runkkufantasioihinsa sillä kertaa.
Myöhemmin,muiden käydessä ruokapöytään äitini ja jättitissi veivät autoon taimia ja vastaavia,sieltätullessaan täti pyyhki paitaansa ja moitti
miten se tulikin sotkuun.Sitten kylmästi availi napit ja otti paidan pois,sanoi että sehän sotkee pian koko ruokapöydän siinä.
Voi jumalauta,hänen ruokaa hakiessaan näin miten vaaleat tissiliivit tekivät kaikkensa hirmulolloja hallitakseen mutta koska hän tuli
samalle puolelle pöytää ja vielä äitini istui välissä niin en juuri enempää päässyt näkemään.
Vastapuolella veljeni sensijaan sai loistonäkymät pöydän ääressä istuvan tädin rintavarustukseen.Siitä olen vieläkin kateellinen.
Ruokailun lopulla Tätini nousi ja haki makuuhuoneesta ruutupaidan,sellaisen flanellisen ylleen.
Se peittikin kirotun hyvin tissien muodot ja heilumisen loppuvierailun ajaksi,illalla sitten jatkettiinkin matkaa.
Kyllä harmitti.
UnZipped
Noviisi

ViestiKirjoittaja UnZipped » 29 Touko 2017, 09:38

Squirttaava naisystäväni inspiroi aikanaan tuohon tapahtumaan mahtavia fantasiamuutoksia,yksi eniten orgasmeja antavista oli tämä:
Olen kyläilemässä Jättitissitätini luona,paikalla vain me kaksi.Aamukahvilla tätini saapuu pokkana pöytään pelkissä vaaleissa tissiliiveissään,posliinipillu paljaana .Näky on melkoinen.
Hän istuu vastapäätä minua,ja keskustellessamme huomaan että tädin käsi liikkuu pöydän alla.Kuuntelen tarkemmin ja pieni litinä kuuluukin tädin puolelta,naama peruslukemilla hän runkkaa edessäni.
Tädin kasvot alkavat punoittaa hieman ja liikehdintä on suurempaa,eikä hän yritä sitä peitellä.Tätini ähkyy ja liikehtii levottomasti,käsi vatkaa pöydän alla nyt selvästi lujempaa,myös litinä on jatkuvaa ja äänekästä.
Toinen käsi on noussut puristamaan liiveissä törröttävää nänniä ja nyt huokailusta päätellen tädin laukeaminen on lähellä. Samassa Hän nousee seisomaan ja kädellä pöytään nojaten hinkkaa vittuaan raivokkaasti
samalla lantiollaan edestakaisin pumpaten. Voimakas AAAAAHHHH...saattelee valtavan pillumehukaaren pitkin keittiön lattiaa jonne se ropisten laskeutuu,toinen yhtä iso seuraa heti perässä ja kolmaskin.
Voihkien Tätini valuttaa vielä mehujaan vittuaan rauhallisesti hierovan käden päälle,katsellen samalla minua.Täti haistelee märkää runkkukättään,hieroo sillä hitaasti kasvojaan ja huuliaan,istuu sitten takaisin penkille
ja jatkaa aamupalan nauttimista. ;)
Arnard
Noviisi

ViestiKirjoittaja Arnard » 03 Kesä 2017, 00:26

Täytyypä kertoa teille oma kokemukseni sit kans! Tää sijoittui esiteini ikään kun oltiin veljen kanssa kummitädillä yötä joskus 90-luvun alussa, vanhempien ollessa muualla viihtymässä sinä ehtoona. Kävimme sitten nukkumaan siskonpetiin, mikä oli monesti tapana ollut. Kummitätini meni meidän keskelle nukkumaan ja minä sekä veljeni reunoille. Yöllä sitten heräsin yllättäen ja kääntyessäni tätiini päin, huomasin että hänen rintansa oli tullut yöpaidan alta näkyviin. Tädillä on sellaiset kunnon dd-kupin rinnat ja ne olivat vielä silloin 90-luvulla kovin kiinteätkin vielä.

Pitkään katselin tätini muhkeaa rintaa ja keräsin rohkeutta että uskaltaisin koskea tädin rintaa. Varovasti sitten laitoin sydän pamppaillen käteni tädin rinnalle ja aloin varovasti painella sitä ensin kämmenellä alaspäin, sitten jo sormilla rutistelin sitä pehmeää rintaa. Täti hätkähti hieman ja lopetin siihen, mutta sen verran nuorta poikaa rupesi panettamaan, että runkkasin tätini vieressä sinä yönä ja heitin mällit tädin viereen lakanoille! =)
Nykyään täti on käynyt hieronnassa minun luona (olen siis hieroja) ja heittää aina rintaliivinsä pois kun asettuu pöydälle, kyllä niitä rintoja edelleen on kiva katsella, vaikka ei ihan yhtä kiinteät enään olekkaan.. =)
Maximus
Noviisi

ViestiKirjoittaja Maximus » 10 Elo 2017, 14:47

Huh huh... Näitä teidän fantasioita lukien saa kyllä ajan kulumaan ;) Täytyypä itsekin "avautua" myöhemmin.
raziel83
Noviisi

ViestiKirjoittaja raziel83 » 22 Elo 2017, 13:04

Haluaisiko kukaan roolipelata insestiä netin välityksellä? Minulle voi laittaa viestiä.
pannaan87
Noviisi

ViestiKirjoittaja pannaan87 » 02 Marras 2017, 06:23

Täälläki ois kolmekymppinen jäbä jota kiinnostas insesti roleplayt vaikka "siskon" tai "äidin" kanssa:) Laita viestiä tulemaan ;)
Oma83
Noviisi

ViestiKirjoittaja Oma83 » 28 Marras 2017, 23:05

1 mistä itse olen haaveillu jo vuosia on yleinen fantasiointi sukulaisista. Itsellä pervojakin kokemuksia mut ois kiva saada se "vakkari" kaveri kenen kans vaihtaa pervot kokemukset ja ajan saatossa vaikka kuviakin ;)
Jos moinen kiinnostais niin laitahan priva viestiä tulemaan, suku kiima se paras kiima on ;)

Palaa sivulle “Fantasiat”