Seksifantasiat

Keskustelua seksifantasioista.
mase
Kisälli
Viesti:

Re: Seksifantasiat

ViestiKirjoittaja mase » 22 Touko 2017, 00:40

Fantasiaa illan iloksi :oops: :oops: :oops:
Gangbang 500 oma versio. Kuinka nopeasti pystyisin läpäisemään radan, jonka on valmistellut 500 ihanaa naista jotka
lämmittelevät pienryhmissä Kuva
Pelin säääntö olisi yksinkertainen, nuolla naisen pillua 1 min ennen penetraatiota ja sitten 10 syvää rauhallista työntöä, eikä enempää, jokaisen naisen kohdalla.
Jos tulee ylityöntö, eli ylitys 10 työnnöstä, jokaisesta = 1 sakkokierros. KuvaKuva
Ei saa laueta kesken suorituksen = 10 sakkokierrosta ennen jatkamista. Kuva
Eikä saa veltostua = 5 sakkokierrosta, eli kieli keskellä suuta, Ja tietenkin vaimo huoltojoukoissa kannustamassa.Kuva
Sakkokierros = 1 minuutti pillun nuolemista sillä paikalla missä suoritusvirhe tehty. Kuva
Useampi sakkokierros = minuutti pillun nuolemista ja siirtyminen edellisen naisen kohdalle ja taas 1 min nuolemista, kunnes sakkonuolemiset suoritettu.
Peli jatkuu siitä missä viimeksi nuollut, eli paluuta takaisinpäin radalla.'
Lopussa sitten kunniakierros Kuva
Ja kuohuvat Kuva
Aika pieni :roll: :oops: fantasia
Radan ihanneaika 12 h
Paikalla tietenkin hoitohenkilökuntaa Kuva ja huolto pelaa Kuva
Paineita pitää purkaa
Kuva
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 22 Touko 2017, 06:34

Äijällä on ainakin fantasia valmiina! :mrgreen:
unikko9443
Noviisi

ViestiKirjoittaja unikko9443 » 13 Kesä 2017, 16:46

Tämänhetkiset suosikkifantasiat:

Seksiloma. Menisin jonnekin Välimeren lomakohteeseen, joissa on eksoottisia tummia miehiä, ja iskisin sieltä jonkun minua n.15 vuotta vanhemman (eli n. 40-vuotiaan) varatun miehen. (Muutenkin kyllä fantasioin tällaisista ja saavat märäksi ihan lähtemättä kotikaupunkia kauemmaksi.) Sitten panisimme siellä yötä päivää ja mies saisi laueta nuoreen pilluuni tai suuhuni niin paljon kuin haluaa ja näyttää minulle, mitä on pitkässä avioliitossaan oppinut.

Tunnemme erään mukavan parin. Itseassa tämän pariskunnan mies on oman mieheni hyvä kaveri. Ovat molemmat oikein kauniita ihmisiä ja fiksuja ja puoleensavetäviä. Haaveilen siis neljän kimpasta. Mieheni saisi tämän kaverin naisen ja minä tämän miehen. He myös saisivat katsella kun minä minä ja mieheni panemme, ja toisin päin.

Toinen samantapainen on, että mieheni panisi jotain toista naista, joka antaisi hänen tehdä kaikenlaista mistä minä en tykkää kuten panna peppuun. Ja minä katselisin. Tähän täytyy kommentoida, että tämän foorumin perusteella tämä fantasia vaikuttaa olevan yllättävän suosittu ja toteutettukin. Hauskaa! Haluaisin myös katsella muita pareja vaikka salaa tai luvalla mutta osallistumatta mitenkään muuten.

Raskaus. Ajatus seksistä ison raskausmahan ja turvonneiden maitoa valuvien rintojen kanssa kiihottaa. Vaikka en oikeasti todellakaan haluaisi olla raskaana.
mitun1979
Noviisi

ViestiKirjoittaja mitun1979 » 13 Kesä 2017, 22:09

Mun fantasiani on ehkä naiselle erikoinen :D Tahtoisin nähdä, kun kaksi naista antaa miehelleni suuhoitoa ja joita mieheni lopuksi nai takaapäin rajusti. Toinen naisista on mielikuvissani muodokas...iso peppuinen ja rintainen ja sellainen jota pannessa läski lätisee ja jota saa kunnolla puristaa ja läpsiä. Toinen pieni ja hoikka jota mieheni jaksaa kannatella sylissäänkin ja joka tarjoaisi vielä anaaliseksiä loppuhuipennukseksi. Itse haluaisin olla jossain kivalla sohvalla ja masturboida katsellessani tätä näkyä sitä, kun mieheni nauttii kahden naisen käsittelyssä. Ehkä kierroksella kaksi olisin mukana itsekin. Haluaisin nimittäin nuolla pillua ja hyväillä rintoja. Sitä en ole koskaan tehnyt. :mrgreen:

ps. Halukkaita?? :lol:
cerveza
Kisälli

ViestiKirjoittaja cerveza » 29 Elo 2017, 19:38

Onpas kaunis fantasia mitunilla. Kannattaa toteuttaa, ellei aiheuta mustasukkaisuutta ja jos löytyy tekijöitä.

Minulla on ollut viime aikana sellaista fantasiaa, että tahtoisin näyttää seksivideoni eksästä jollekulle. Hän on todella kaunis ja hänellä on aivan upea perse ja se video on yllättävän onnistunut ja hyvä. Aika paljon ottaa suihin ja sitten pannaan. Mun mulkku näyttää myös todella hyvältä ja hän osaa ottaa suihin. Hän ottikin kuvia videosta ja lähetteli kavereilleen kehuen. Kysyy vielä siinä videolla että tahtoisinko hänen näyttävän mulkkuni kavereilleen ja oli kyllä sitten tullut hyvät palautteet kaikilta. :)

Aina silloin tällöin katselen tuota videota vieläkin ja kiihottaa kyllä melkoisesti se, kuinka häntä sattuu alussa kun ottaa mulkkuani. Se tapa miten hän kutsuu sitä isoksi on kyllä jotakin aivan uskomatonta, kuten myös tuskaileva ilmeensä.

Harmittaa kun Kukkanen kysyi mun mittoja miitissä ja kun varmaan kaikki täällä aktiivisemmin lukeneet ovat huomanneet että kehuskelen mielelläni isolla koollani. Mulla olisi ollut video puhelimella ja olisin voinut tuosta noin vain näyttää sen sellaiselle jota saattaisi jopa kiinnostaa. Kukkanen pitäisi melko varmaan myös naisesta. Ärsytti aika paljon kun tajusin etten tullut ajatelleeksi siinä tilanteessa sitä. Seuraavalla kerralla sitten! :D

En laita videota minnekään ikinä, mutta olisi kyllä kiva näyttää se joskus. Asustelen Helsingin seudulla. Ottakaa ihmeessä yhteyttä sukupuolesta riippumatta, jos tällainen kiinnostaisi. Teen mielelläni miehiä kateelliseksi ja esittelen upeaa mulkkuani naisille. :D

Palaa sivulle “Fantasiat”