fantasioin vanhemmasta miehestä...

Keskustelua seksifantasioista.
flyingfinn2
Noviisi
Viesti:

Re: fantasioin vanhemmasta miehestä...

ViestiKirjoittaja flyingfinn2 » 09 Tammi 2015, 13:29

minnal kirjoitti:(en edes kerro mikä on ollut vanhin :))

Miksi et :P
taikuri
Noviisi

ViestiKirjoittaja taikuri » 09 Tammi 2015, 15:54

Heh, itse kun aloin seksitouhuihin päädyin aina itseäni vanhempien naisten kanssa petiin :)
Oli erittäin seksikästä kun kädestä pitäen opetettiin miten naista pidetään hyvänä. Sitten kun ikää tuli se 25v siirryin oman ikäisiin joilta sain kiitollisia kommentteja, ehkä joskus pääsee opettamaan nuoria likkoja petipuuhiin :)
cape5
Noviisi

ViestiKirjoittaja cape5 » 09 Tammi 2015, 16:22

Olihan se tyttöjen kanssa sekstailu aikamoista sähläystä silloin alle 20 kesäsenä, ja välillä sen jälkeenkin.
En yhtään ihmettele, että nuoret naiset haluavat kokeilla myös vanhempia ja kokeneempia miehiä.
Kyllähän se ikä tuo tullessaan, kokemusta, varmuutta, itseluottamusta ... ja charmia 8-)

Niin olisihan se kyllä itsestäkin hienoa päästä opettamaan jotain nuorempaa tyttöä...
... eihän sitä tiedä vaikka joskus. Eihän tässä nyt niin vanha vielä ole :lol:
mailia
Noviisi

ViestiKirjoittaja mailia » 20 Heinä 2015, 13:50

jos joku kiihottuu 47v miehestä, tarjolla on..
annepera
Noviisi

ViestiKirjoittaja annepera » 13 Loka 2015, 19:35

Kyllä menee vanhempi mies. Ja kiima ku on päällä, niin tulee fantasioituakin vanhemmasta. Jokin niissä vetaoaa. Sopivan charmikas, nami :oops:
zam70
Noviisi

ViestiKirjoittaja zam70 » 28 Helmi 2017, 07:48

Alkaneen kevään kunniaksi herätelläänkö tätäkin keskustelua?? Vaikkakin itseäni (46v) on aina enempi kiinnostaneet vanhemmat naiset (joskus junnuna olin hyvässä opissa reilusti vanhemman ladyn hoivissa, enkä ole myöhemminkään pettynyt). Kokemus tuo kyllä varmuutta näissä(kin) asioissa. Toki en kiellä etteikö kokemus nuoren kanssa kiihottaisi. Fantasiat kiinnostaa aina. Herätellään välillä vanhempiakin aiheita jutulle. Vaikka yv:näki.
unikko9443
Noviisi

ViestiKirjoittaja unikko9443 » 21 Huhti 2017, 19:17

Olen 25-vuotias nainen, ja itselleni on herännyt tällainen samanlainen himo ihan vast-ikään. 35-45-vuotiaat vähän ohimoilta harmaantuneet tai ehkä jopa täysin kaljut ja jonkinlaisella kevyellä parralla varustetut kiihottavat pelkästä näkemisestä. Suosikkifantasiani masturboidessa on joku tuollainen mies, jonka olen ehkä sattumalta kohdannut jossain ulkona, joka on ehkä jopa vähän hymyillyt minulle vastaukseksi tuijotukseeni, tai jonka ohi olen tarkoituksella tunkenut jossain ruuhkabussissa kehojen kevyesti koskettaen - haaveilen, että tällainen vanhempi mies syleilisi ja suutelisi minua kokenein ja lempein ottein, painaisi pienemmän kehoni patjaa vasten, ja naisi paljaalla nuorta ja tiukkaa pilluani oikein pitkän kaavan kautta, eikä minun tarvisi kuin seurata hänen johdatustaan ja nauttia.
Etranger
Noviisi

ViestiKirjoittaja Etranger » 06 Heinä 2017, 21:17

unikko9443 kirjoitti:Suosikkifantasiani masturboidessa on joku tuollainen mies, jonka olen ehkä sattumalta kohdannut jossain ulkona, joka on ehkä jopa vähän hymyillyt minulle vastaukseksi tuijotukseeni, tai jonka ohi olen tarkoituksella tunkenut jossain ruuhkabussissa kehojen kevyesti koskettaen - haaveilen, että tällainen vanhempi mies syleilisi ja suutelisi minua kokenein ja lempein ottein, painaisi pienemmän kehoni patjaa vasten, ja naisi paljaalla nuorta ja tiukkaa pilluani oikein pitkän kaavan kautta, eikä minun tarvisi kuin seurata hänen johdatustaan ja nauttia.

Vaikka en nyt yleensä erityisesti nuorempia vilkuile, tuollaiset jutut saavat kieltämättä mielikuvituksen laukkaamaan villisti. Pitää muistaa kulkea bussilla ja hymyillä enemmän nuorille naisille. ;) Kaipa se tilaisuus tekee ns. setämiehen. Fantasioihinhan tilaisuus on aina.

T: Nelikymppinen parrakas mies

Palaa sivulle “Fantasiat”