Parturit/kampaamot

Keskustelua melkein mistä vaan.
piia
Noviisi

Re: Parturit/kampaamot

Viesti Kirjoittaja piia » 12 Heinä 2015, 13:33

Kas, yllättävää löytää omaa ammattiaan ja työtään käsittelevä topic tällaiselta sivustolta. :o

Eli siis olen itse 13 vuotta hiusalan hommissa ollut ns. vanha tekijä. 8-)
Toki aina on tiedetty, että miespuoliset asiakkaat voivat kokea hyvinkin miellyttävänä parturissa käynnin, jos putiikissa töissä naisia, ja jopa nuoria ja kivan näköisiä sellaisia. Tärkeänä oon itse aina pitänyt sen teknisen osaamisen lisäksi myös monien mainitsemaa vuorovaikutustaitoa.... eli ulospäin sellanen pirtee ja iloinen vaikutelma on se mitä pyrin ylläpitämään. Osaan myös jutella monenlaisista asioista asiakkaan kanssa, myös vaikkapa miehiä kiinnostavista jutuista kuten urheilusta.

Ammattitaitoon kuuluu tietysti lähinnä vain ne hiuksiin liittyvät asiat, mutta samalla on oltava pelisilmää sille mitä asiakas toivoo. Jos asiakas haluaa istua hiljaa ja vaikka lukea, niin sen huomaa kyllä ja se ok. Jos haluaa jutella, niiin minähän lörpöttelen vaikka mistä. :)

Aikoinaan kun tulin alalle ja perustimme oman liikkeen kaverini kanssa vuonna 2003, tiesimme hyvin millaista tunnelmaa salonkiimme haluamme luoda. Hieman intiimiyden tuntua, kodinomaisuutta, ripaus punaista kitchiä.... Ja siihen nykyaikainen ja osaava parturi-kampaamo -tarjonta.
Meitä oli kaksi nuorta kivan näköistä mimmiä, iältämme kaksviitosia. Tällä alalla yrittäjyyden haasteet on oltava valmis kohtaamaan jo nuorena ja kokemattomana. Kyllä siihen nopeasti kasvoi, 12 vuotta ja 15 kiloa sitten. :roll:
"When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better". -Mae West

MrGayFinland
Noviisi

Viesti Kirjoittaja MrGayFinland » 19 Heinä 2015, 20:32

Jaa-a, minulle ei kyllä tule minkäänlaisia kiksejä tuosta parturissa käynnistä, ellei nyt ihan syliin istu :roll:
Kyllä parturissa käyn ihan oman ulkonäköni takia :)

Työtähän he vain tekevät eikä mitään muuta...

e. Ja en ole homo niinkuin nimimerkistä joku voisi päätellä :)

drewan
Noviisi

Viesti Kirjoittaja drewan » 13 Elo 2015, 20:28

Kumma kun tätä uutista ei ole uutisoitu tässä aiheketjussa. ;)

AL: Tampereelle avataan topless-parturi

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015072 ... 6_uu.shtml

Partureista tuli mieleen eräs uutinen jonka luin aikoinaan 90-luvulla Haloo lehdestä (en tiedä kuinka moni muistaa tän lehden), että Thaimaassa eräässä parturissa annetaan tukanleikkuun ja parranajon lisäksi suihinoton.
Eli nainen menee sen suojaessun alle ja alkaa ottamaan suihin kun miesasiakkaalta leikataan samaa aikaa tukkaa ja ajetaan parta. Uutisen lopussa todettiin humoristisesti, että parranajon aikana ei kannata pää paljoo täristä sillä muuten lähtee parturista pää kainalossa. :D Sillä parranajossa käytetään sitä vanhanaikasta parranajoveistä.

Sahtimonni83
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sahtimonni83 » 19 Heinä 2019, 07:06

Mun vakituisparturi-kampaamossa on töissä kaksi tosi upeaa mature-leidiä. He on ehkä jotain 45-50 vuotiaita. Toinen on aika uhkeakin. On molemmat kyllä. Ja tällä uhkealla on sellainen käheä pubiruusun ääni. Uuh yeah. Menen sinne aina mielelläni kerran vuodessa.

Addikti
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Addikti » 19 Heinä 2019, 08:48

Mulla on kanssa vakiintunut parturiliike, ja aina samalle henkilölle mennään (n.35v. hoikka blondi). Siitä on monet kerrat tullut fantasioitua, varsinkin kun olemme olleet paikalla vain kaksin :P kiinnostaisi tietää kyllä, mitä hän minusta ajattelee - juttelemme yleensä yhdessä paljon ja mukavia.

jiijii
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jiijii » 20 Heinä 2019, 14:37

Esiteini- ja teini-iässä olin ihastunut parturiini - etenkin hänen tisseihinsä. Nainen oli isorintainen kaunis milf. Parasta oli kun vartalo ja tissit välillä koskettivat käsiä, olkapäitä tai päätä. Minulla seisoi hiustenleikkuun ajan ja usein kävin sen jälkeen ostoskeskuksen vessassa itsetyydyttämässä. Kerran pyysin päästä kesken kaiken vessassa käymään ja tyydytin itseni, mutta en uskaltanut sitä toistamiseen tehdä :D Muutamina kertoina olin hyvin lähellä laukeamista kun onnistuin vaivihkaa vähän aikaa koskettelemaan munaa housujen läpi suojaviitan alla, mutta koskaan en uskaltanut pitkään ja loppuun asti. Tämä oli noin 12-13 -vuotiaana ja vähän vanhempana en uskaltanut kosketella juuri yhtään, jotta en vaikuttaisi epäilyttävältä. Mutta nautin tisseistä ja hyvästä erektiosta :D

Tuo ilo loppui muutettuani aikuiena muualle ja pitkään aikaan ei parturissa osunut kohdalle mitään erityistä. Nyt viimeiset nelisen vuotta hiukseni on leikannut todella nätti reilu kolmikymppinen nainen ja muna on taas kovana parturissa :D Hän on myös tosi mukava. Mieleni tekisi pyytää häntä ulos, sillä tiedän että hän on nyt ainakin sinkkuna, mutta en usko pyytäväni. Epäilen hänen olevan yhtä mukava kaikkia kohtaan enkä viitsi riskeerata hyvää hiustenleikkuuta mahdollisella (ehkä todennäköisellä :D) kiusallisella torjunnalla :D

Vastaa Viestiin