Parturit/kampaamot

Keskustelua melkein mistä vaan.
irsd
Noviisi

Parturit/kampaamot

Viesti Kirjoittaja irsd » 27 Elo 2012, 13:44

Onkos porukoilla hyviä kokemuksia partureista? Itse yleensä käyn paikassa jossa vuosi sitten kesällä harjoittelijana oli törkeen kuuma muija, ja ilmeisesti ihan töissä nykyään kun oli taas tänäänkin 8-) Kiva kun painautuu mukavasti takaapäin kun leikkaa, ja peilistä kiva vilkuilla tissejä. Siinähän olis aivan loistava kun leikkaa edestäpäin, mutta ei vaan riitä koskaan pokka kattoo suoraan tisseihin :lol:

Deleted User 2112

Re: Parturit/kampaamot

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 27 Elo 2012, 14:09

Parturit on yleensä semmosii mestoi missä voi huoletta kattoo tissei ja peppuu :D

irsd
Noviisi

Viesti Kirjoittaja irsd » 27 Elo 2012, 15:37

Oli vielä aika kiva kun hiuksia oli sitten pitkin kaula-aukkoo, eiköhän sinne sisällekin joku päätynyt 8-) Joku saa varmaan sellasen kuvan että se parturi oli joku huorahtava, mutta ihan "normaali" hyvännäkönen se oli ;)

Ektomorph
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Ektomorph » 27 Elo 2012, 17:11

Partureissa on kyllä mukava nauttia naiskauneudesta, kun itsekin olen päässyt yleensä ihan hyvännäköisten typyjen käsittelyyn. Joskus kun tissit tulevat oikein lähelle, tulee vähän tukala fiilis kun pitää varoa, ettei katso kerralla liian pitkään. Toisaalta jos parturineidolla on vakoa näkyvissä reilumminkin, hän varmaan tietää, että se on monella huomion kohteena.

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 27 Elo 2012, 17:30

Mä oon tykännyt käydä parturissa erään parturissa leikauttamassa hiukseni. Siellä parturina toimii sellainen hoikahko ja tosi kelvollisen näköinen nainen joka on noin 47-55 vuotias, ja hänellä on about mun ikäinen tytär. Ikää tosin en oo tarkemmin kysynyt. Tekis mieli kysyä häneltä että saisko kenties maksaa luonnossa tukanleikkuun :D Olishan se säästöä ja sais samalla pillua.

Fr11kk1
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Fr11kk1 » 27 Elo 2012, 17:44

Oli mullakin kesällä sellanen parturikokemus että jäi mietityttämän joksikin aikaa: Vakioparturiliikkeessäni joku uusi, nuori ja vaalea nainen tulee leikkaan mun hiukset. Yleensä en juttele mitään parturille vaan luen lehtiä, mutta nyt tämä yrittää muutamaan kertaan jututtaa, kehuu mun hiusten laatua jne. ja jälkeenpäin ajatellen flirttaili mulle kyllä ihan tietoisesti. Sitten toiselta sivulta leikatessa painautuu aivan tuolin käsinojalla lepäävää kättäni vasten. Tunnen ohuen kesämekon läpi naisen kiinteät reidet käsivarttani vasten ja olkapäätäni vasten sileän vatsan. Oli pikkuisen kuuma siinä istuessa kun parturi vaan pysyi jatkuvasti kosketusetäisyydellä. Tunsin niin selvästi ne vartalon timmit muodot naisen mekon läpi, vaikka koskettikin vain olkavarttani. Ei paljon tullut lehtiä luettua. Eihän se mihinkään sen ihmeempään johtanut, mutta jotenkin toivois että hiukset kasvaisi nopeammin ja nainen ei olisi ollut vain kesätyöntekijänä vaan pääsisin vielä uudestaa käsittelyyn. 8-)

Kaukokaato
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Kaukokaato » 02 Syys 2012, 02:02

Nykyään parturi kotona. Koneella sivut siiliks ja päältä höylällä sileeks. Ja sama "alakertaan".
Joskus nuorempana mul oli "hoviparturi" joka on K. Tuomolan näköinen.. Ja iloinen höpöttäjä.
Nuoruuden kun sais takasin tällä kokemuksella ja itsevarmuudella... :)
Tiedä mistä itteesä löytäs.
Alaston aktiivinen.

petter
Noviisi

Viesti Kirjoittaja petter » 02 Syys 2012, 23:06

Kaukokaato kirjoitti:Nuoruuden kun sais takasin tällä kokemuksella ja itsevarmuudella... :)
No sanoppas muuta.

Mitä varsinaiseen kysymykseen tulee, niin parturit on vähän niin kuin prostituoituja. Kun juttelee mukavia niin asiakas palaa todennäköisemmin takaisin. Parturin ystävällisyys on pinnallista sorttia, tai ainakin näin luulen.
Vähän aikaa sitten oli yksi vasta valmistunut tyttö parturina jolta ei tuo asiakkaan kanssa jutteleminen oikein sujunut. Tuli samanlainen fiilis kuin poliisi kuulustelussa. Kaikki menemiset ja tulemiset piti tietää. Toiseen kertaan kävin samassa liikkeessä ja kuulin kun tyttö tenttasi täsmälleen samoilla kysymyksillä jotakuta toista. :lol: Onneksi itse sain sillä kertaa toisen parturin. Näin tämän ristikuulustelija-parturin hiljakkoin baarissa. Olisi pitänyt maksaa potut pottuina ja kuulustella häntä, mutta jäi varattuna tekemättä...

jugi
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja jugi » 05 Syys 2012, 11:22

Kaukokaato kirjoitti:Nykyään parturi kotona. Koneella sivut siiliks ja päältä höylällä sileeks. Ja sama "alakertaan".
Joskus nuorempana mul oli "hoviparturi" joka on K. Tuomolan näköinen.. Ja iloinen höpöttäjä.
Nuoruuden kun sais takasin tällä kokemuksella ja itsevarmuudella... :)
Mulla sama juttu teini iässä tuli vielä käytyä parturissa. Mutta nykyään kotona koneella itse lyhentelen. Pitäs varmaan joskus käydä jossai parturissa missä olis joku hyvän näköinen harjoittelia. Jos leikkaa vähän huonosti vois himassa sitten itte tasoitella tai kaljuksi kokonaan :D

r0sv0
Noviisi

Viesti Kirjoittaja r0sv0 » 05 Syys 2012, 12:20

En tiedä käynkö väärässä parturissa, sillä vakipaikassani ei kyllä pahemmin mitään hyvännäköisiä tai -muotoisia ole. Ei ainakaan siellä parturin puolella, kampaamon puolella on muutama josta on jotain silmän iloa. Muutenkin inhoan parturissa käyntiä yli kaiken, saattaa tosin johtua siitäkin ettei mukavaa parturia ole hetkeen osunut kohdalle. Siinä sitä sitten istutaan ja luetaan rypistynyttä Tekniikan Maailmaa vaivautuneena.

Oliskohan aika vaihtaa paikkaa?

Vastaa Viestiin