Mikä Ilahduttaa?

Keskustelua melkein mistä vaan.
MadClown
Rakkauden ammattilainen
Viesti:

Re: Mikä Ilahduttaa?

ViestiKirjoittaja MadClown » 08 Syys 2013, 18:10

Tietty, voi olla et saatoin nähä sen ympärysmitan mut en muista, tais olla 75D.

En osta serkulleni uusia liivejä, ostakoon ite ;)
neira
Kisälli

ViestiKirjoittaja neira » 08 Syys 2013, 18:34

Juu ja ihan oikeasti itse tissien koossa on eroa, jos vaikkapa toisella naisella on kuppikoko 65D ja toisella 75D. Että heitetään vaikkapa että 75D:ssä on desimäärä 5 (ei oikeasti mitään arviointikykyä, tämä oli vaan heitto), niin 65D:ssä se on (taas heittämällä) 4. Puhumattakaan sitten vielä isommista ympärysmitoista, 80D on roimasti jo isompi kuin 65D. 65D vastaa 80:n ympärysmitalla 80A:ta. Toisinsanoen itse tissit on samankokoiset kahdella naisella, joilla on kokoina 65D ja 80A.

Tissimatematiikkaa. :D Googlatkaa rinnakkaiskoko jos ette usko. Musta on vain huvittavaa kun miehet ei oikeasti tajua tätä mitenkään, siksi pakko valistaa. ^^
pahamaa
Noviisi

ViestiKirjoittaja pahamaa » 11 Syys 2013, 13:27

Olen huomannut että legginsit tekevät paluuta muotiin. Olen nyt nähnyt koulussani monia legginsijalkaisia tyttöjä, ja meidänkin luokalla on kaksi tyttöä jotka eivät käytä muita kuin legginsejä. Huomasin kanssa että eräs ystäväni vaihtoi farkut legginseihin. Ahh.. Kuinka kiihottavaa! Niissä näkyy se perseen muodot ihanasti, ja samoin camel toe ;) muutenkin legginseissä on jotain kiihottavaa! Takas muotiin sanon minä 8-)
RobinHund
Seksipeto

ViestiKirjoittaja RobinHund » 11 Syys 2013, 13:35

Eilen saatu tuhannen euron arpajaisvoitto.
Ektomorph
Kisälli

ViestiKirjoittaja Ektomorph » 02 Marras 2013, 14:38

Mietin, että kirjoitanko tästä vitutusketjuun, mutta kyllä tässä enemmän hyvää on kuin huonoa. Olin taas vaihteeksi baarissa, eikä odotuksia tai aikeita ollut suuntaan tai toiseen. Silti vain kävi niin, että erään kauniin naisen kanssa alkoi syntymään varsin kiehtovaa keskustelua, jota jatkettiinkin pitkälle yöhön. Lopulta tilanne kehittyi siihen pisteeseen, että löysin itseni naisen asunnolta. Ajattelin, että tämähän on selvä peli ja valmistauduin pitämään hauskaa ensimmäisen kerran pieneen ikuisuuteen. Housuissakin alkoi tapahtua pientä valpastumista.

Mutta eipä kuitenkaan herunut tällä kertaa. Sen sijaan puhuimme naisen kanssa niin sanotusti syvällisiä ja läpi käytiin niin ex-miehet, työelämän murheet kuin naisena olemisen vaikeudetkin. Siinä sitten halailin itkuista naista ja mietin, että mitä tässä oikein pitäisi tehdä. Mieli teki kyllä kovasti, mutta reaktio oli aika suoraan, että ei tänään. Tapaamme kuitenkin todennäköisesti uudestaan, joten kyllä tästä vielä jotain kehittyy. Ilta ja yö sujuivat lopulta ihan mukavasti, vaikka hauskuus jäikin vain humalaisen filosofoinnin tasolle.
bi84
Noviisi

ViestiKirjoittaja bi84 » 22 Huhti 2015, 21:29

Kirjoitin jo toiseen ketjuun, mutta laitetaan tännekin viestiä.

Kohonnut vireystaso, hyvin levätty (laiskottelupäivä), maittava ruoka... Onkohan pidentynyt päivä vaikuttanut vireystasoon? Kenties... :)
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 19 Touko 2015, 23:19

Laitetaas välillä tähänki ketjuun viestiä...

Aiemmin olen valitellut Mikä vituttaa -ketjussa wlanin toimivuutta. Pitkästä aikaa huomasin tänään wlanin toimivan jälleen kännykällä. Voi tätä ilon päivää!! :)
um84 was here too?
hevisaurus
Kisälli

ViestiKirjoittaja hevisaurus » 28 Huhti 2016, 18:36

Kohta on vappu, joka nyt ilahduttaa aina. Mutta aika massiivisena (pun intended) bonuksena vaimo kävi ostaa uudet rintsikat, ja kuppikoko oli kasvanu 75D -> 75F :o Olin kyllä kiinnittäny asiaan huomiota, mutta ihan kiva tietää ns. viralliset strategiset mitat :oops:
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 28 Huhti 2016, 20:24

Kevät! Lisääntynyt valoisuus! :)
um84 was here too?
nti
Noviisi

ViestiKirjoittaja nti » 29 Huhti 2016, 07:26

neira kirjoitti:Juu ja ihan oikeasti itse tissien koossa on eroa, jos vaikkapa toisella naisella on kuppikoko 65D ja toisella 75D. Että heitetään vaikkapa että 75D:ssä on desimäärä 5 (ei oikeasti mitään arviointikykyä, tämä oli vaan heitto), niin 65D:ssä se on (taas heittämällä) 4. Puhumattakaan sitten vielä isommista ympärysmitoista, 80D on roimasti jo isompi kuin 65D. 65D vastaa 80:n ympärysmitalla 80A:ta. Toisinsanoen itse tissit on samankokoiset kahdella naisella, joilla on kokoina 65D ja 80A.

Tissimatematiikkaa. :D Googlatkaa rinnakkaiskoko jos ette usko. Musta on vain huvittavaa kun miehet ei oikeasti tajua tätä mitenkään, siksi pakko valistaa. ^^

Tää pitää niin paikkaansa. Suurimmalle osalle naisistakin kyseinen asia on yllätys. Sitten mitataan ympärysmitta joskus kerran viidessä vuodessa ja liivikaupoilla napataan hyllystä aina sama koko, istui tai ei. :roll:

Naiset jotka ostaa normisti esim. 70 ympäryksellä jonkin tietyn kuppikoon liivejä , ilahtuvat, kun ostamalla oikean mittansa liivit esim. 70 sijaan 65 saavat yhden tai mahdollisesti jopa pari kuppikokoa lisää, vaikkei se rinnan kokoon vaikutakaan, niin vaikuttaa paljon siihen miten liivit kantaa ja muotoilee. :)
Märkä mirri tekee iloiseksi

Palaa sivulle “Vapaa sana”