Oleiletko kotona alasti?

Keskustelua melkein mistä vaan.
um84
Rakkauden ammattilainen

Re: Oleiletko kotona alasti?

Viesti Kirjoittaja um84 » 01 Maalis 2015, 11:44

Miksi kannattaa nukkua alasti, IS:n lista syistä

1. Nukut syvempää unta
2. Iho voi paremmin
3. Poltat kaloreita kelteisilläsi
4. Enemmän seksiä
5. Herkät paikat tuulettuvat
6. Verenpaine alas, masennus pois
7. Parempi parisuhde, onnellisempi mieli

http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1424933642116.html

Oliko täällä jossain muuten Nukutko alasti -ketjua? Vai sekoitanko tämän ketjun sisältöön?
Viimeksi muokannut um84, 22 Kesä 2016, 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
um84 was here too?

minna72
Noviisi

Viesti Kirjoittaja minna72 » 23 Huhti 2015, 13:55

Kyllä, aina kun vaan mahdollista.etenkin jos ollaan miehen kanssa kaksin kotona, niin yleensä aina ilman vaatteita ja nukutaan kumpikin alasti (helppoa miehellekkin, jos alkaa yöllä panettaa, niin senkus vaan työntää kullin takaapäin mun sisälle ;) )
Kesällä ei paljon omalla pihallakaan tuu pidettyä vaatteita. Viime kesänäkin oli mukavaa maata auringon lämmössä ja sormettaa, jos siltä alko tuntumaan. Ja miehen kanssa yhdessä runkattiin terassilla ja nussittu... Tosin yhtenä kertana jäätiin lapsille kiinni, yllättivät itse teossa, kun nojasin terassinpöytää vasten ja mies pani takaapäin ja just laukeemisen hetkellä lapset tulikin kotiin terassin kautta :oops:

bi84
Noviisi

Viesti Kirjoittaja bi84 » 26 Huhti 2015, 10:21

minna72 kirjoitti:...
Kesällä ei paljon omalla pihallakaan tuu pidettyä vaatteita. Viime kesänäkin oli mukavaa maata auringon lämmössä ja sormettaa, jos siltä alko tuntumaan. Ja miehen kanssa yhdessä runkattiin terassilla ja nussittu... Tosin yhtenä kertana jäätiin lapsille kiinni, yllättivät itse teossa, kun nojasin terassinpöytää vasten ja mies pani takaapäin ja just laukeemisen hetkellä lapset tulikin kotiin terassin kautta :oops:
:D

Pakko kysyä: No mitäs lapset tuumas?
Onko muuten minkä ikäsiä?

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 26 Huhti 2015, 11:31

Vastaus otsikon kysymykseen on "en yleensä". Saunan jälkeen voin jonkin aikaa kuivatella itseäni ja istuskella tietokoneen tai television ääressä ilman vaatteita. Samoin kesähelteellä, kun talon yläkerrassa lämpötila lähentelee kolmeakymmentä astetta, voin heittää vaatteet nurkkaan. Kesäaikaan nukun yleensä alasti, mutta talvella käytän pyjamaa tai jotain muuta vaatekappaletta, en kuitenkaan aina. Tästä voi oikeastaan päätellä sen, että avaintekijä on lämpötila. Alasti oleminen ei ole mukavaa, jos palelee.

Pihassa en tietenkään voi olla alasti, koska talo on sen verran näkyvällä paikalla, ettei se oikein käy. Mutta "kesäpaikoissa" kuten saaressa olevalla yksinäisellä mökillä ja puiden peittämässä rannassa oleskelen joskus hyvinkin vähäisissä vaatteissa. Pidän kuitenkin huolen siitä, että en tietoisesti ja tarkoituksella näyttäydy kenellekään alastomana. Kesämökkien laitureilla ja muilla vastaavilla paikoilla alasti patsastelevat isomahaiset itsensäpaljastelijamiehet eivät ole erityisen miellyttävä näky, enkä halua kuulua tähän kategoriaan, vaikka en onneksi täytäkään "läskikriteeriä".

Eroottisia mielialoja voi ruokkia muutenkin kuin olemalla täysin alasti. Olen viritellyt erilaisista rievuista ja vanhoista vaatteista jne. ranta-asuja, joita käytän puuhaillessani. Paljastavuuden aste vaihtelee mielialan ja tilanteen mukaan. Lievimmästä päästä ovat farkuista leikatut "shortsit", jotka ovat aidosti nimensä mukaiset, ja joiden alla en tietenkään käytä mitään. Ronskimmasta päässä taas on eräänlainen kankaasta solmittu lannevaate, joka peittää jotain, mutta jättää kriittiset paikat peittämättä. Joskus käytän ”viritettyjä” uimahousuja, jotka ovat alhaalta ja takaa avoimet. Edestä ne näyttävät normaaleilta. Jos rantaan sattuisi tulemaan joku, shortseja voisi kiskoa sen verran alaspäin, ettei lahkeesta näy mitään, ja lannevaatteen voisi nopeasti pyöräyttää niin, että se peittää kriittiset paikat. Viritettyjä uimahousuja pitäessään voisi kävellä taaksepäin olla siten näyttämättä selkäpuoltaan katselijalle. Toisena vaatekappaleena shortsien tai lannevaatteen tai muun alavartaloa enemmän tai vähemmän peittävän virityksen kanssa on yleensä T-paita.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 09 Kesä 2015, 14:16

Heitänpä tähän väliin palan Ylen nettiuutisista:

http://yle.fi/uutiset/alasti_vai_uikkar ... ja/8059543

VenttiTarantella
Noviisi

Viesti Kirjoittaja VenttiTarantella » 13 Kesä 2015, 03:14

Toisinaan yksin ollessani hillun kotona alasti (yleensä kyllä jotkin vaatteet päällä), nukun yleensä täysin alasti. Osittain ihan vain siksi että niin on mukavinta, mutta toisaalta se myös jollain ihme tavalla lisää seksuaalisuuden tunnetta. Omaan vartaloon totuttelu ja sen ihailu on mulle tärkeää. En ole kovinkaan itserakas mutta ehkä juuri siksi tykkään peilailla itseäni alastomana ja etsiä jotain, mistä pitää.
I don't need to fight
to prove I'm right
I don't need to be forgiven.

anaimal88
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anaimal88 » 14 Kesä 2015, 12:27

Itse nukun aina alasti. Arkisin on vaatteet päällä, mutta viikonloppuisin olen alasti. Se jäi päälle, kun pari vuotta sitten muutin takaisin kotiin. Nyt meillä kaikilla on alaston viikonloppu ja olen tykännyt. Ei haittaa jos heille tulee pakottava tarve harrastaa kesken syönnin ja runkkaan vieressä. Eikä myöskään haittaa huomenen toivotuksen halaus kestää monta minuuttia tai "vahingossa" törmäilen äitin isoon takapuoleen, varsinkin jos on aamu seisokki. Silloin tällöin äiti on myös ravistanut huolella kusemisen jälkeen.

um84
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja um84 » 14 Kesä 2015, 15:45

anaimal88 kirjoitti:Itse nukun aina alasti. Arkisin on vaatteet päällä, mutta viikonloppuisin olen alasti. Se jäi päälle, kun pari vuotta sitten muutin takaisin kotiin. Nyt meillä kaikilla on alaston viikonloppu ja olen tykännyt. Ei haittaa jos heille tulee pakottava tarve harrastaa kesken syönnin ja runkkaan vieressä. Eikä myöskään haittaa huomenen toivotuksen halaus kestää monta minuuttia tai "vahingossa" törmäilen äitin isoon takapuoleen, varsinkin jos on aamu seisokki. Silloin tällöin äiti on myös ravistanut huolella kusemisen jälkeen.
Pakollinen kysymys: Onko totta kans? En oikein osaa sanoa uskooko vai ei, sen verto ilmiömäistä...
um84 was here too?

anaimal88
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anaimal88 » 15 Kesä 2015, 20:49

um84 kirjoitti:
anaimal88 kirjoitti:Itse nukun aina alasti. Arkisin on vaatteet päällä, mutta viikonloppuisin olen alasti. Se jäi päälle, kun pari vuotta sitten muutin takaisin kotiin. Nyt meillä kaikilla on alaston viikonloppu ja olen tykännyt. Ei haittaa jos heille tulee pakottava tarve harrastaa kesken syönnin ja runkkaan vieressä. Eikä myöskään haittaa huomenen toivotuksen halaus kestää monta minuuttia tai "vahingossa" törmäilen äitin isoon takapuoleen, varsinkin jos on aamu seisokki. Silloin tällöin äiti on myös ravistanut huolella kusemisen jälkeen.
Pakollinen kysymys: Onko totta kans? En oikein osaa sanoa uskooko vai ei, sen verto ilmiömäistä...
Usko tai ole uskomatta. ;)

kepuli
Noviisi

Viesti Kirjoittaja kepuli » 15 Kesä 2015, 23:55

Yleensä tulee hengailtua alasti, kun olen kotona yksin :)
Vapauttava fiilis, kun muuten pitää aina olla vaatteet päällä

Vastaa Viestiin