Opettajat

Keskustelua melkein mistä vaan.
kontunton
Noviisi

Re: Opettajat

Viesti Kirjoittaja kontunton » 16 Loka 2017, 02:50

Mulla hormoonit hyrräsi jo ala-asteella siihen malliin, että kaikki naisopettajat oli hyvännäköisiä ja jokaisen persettä tiirailin. Ylä-asteella sama juttu ja silloin lähes kaikki tyttöoppilaatkin sai minut suorastaan kuolaamaan. Erityisesti muutama isoperseinen opettajatar on jäänyt mieleen. Usein piti käydä vessassa vetämässä käteen, kun ei niitä perseitä voinut olla tuijottamatta ja stondis koko ajan. Yksi isopyllyinen naisopettaja kerran yläasteella vähän leikillisesti mulle vitsaili asiasta, kun huomasi miten jatkuvasti tiirailen sen isoa persettä. Huomasi varmaan pullotuksen housuissa. Varmasti tämä upea nainen piti minua runkkarina ja oli siinä kyllä oikeassa. Ei mitenkään pahoillaan ollut pyllynsä tiirailusta. Olisiko kiihottunut ajatuksesta, että runkkaripoika fantasioi hänen isosta pyöreästä pyllystään.

mightymouseboner
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mightymouseboner » 23 Loka 2017, 10:30

UnZipped kirjoitti:Yläasteella oli historianopettajana nelissäkymmenissä ollut isotissinen hissukka.
Vaatimaton harmaavarpunen,juuri sellainen oppilaiden väheksymä ja aliarvostama.
Oppitunnit olivat lähinnä hänen yksinpuhelua,me oppilaat puolinukuksissa nuokuimme pulpeteissa.
Hänellä oli paksuja neulepaitoja aina asusteena,mutta isot tissit kyllä hahmottuivat hieman läpi niistäkin.
Kerran olimme opettajanhuoneesta hakemassa tv/videosettiä ja tämä historianopettaja oli siellä,
valkoisessa liivissä (siis sellainen niinkuin hihaton kauluspaita) juuri venyttelemässä kädet ristissä selän
takana,kumartuneena eteenpäin.Silloin näki kuinka isot tissit hänellä olikaan,sivusta näkyi vielä vaaleaa
tissiliiviä herkullisesti ja se näky jäi runkkumateriaaliksi muistiin välittömästi.
Tunneilla hänellä oli silti aina lollojen peittona niitä helvetin neule-tai villapaitoja mutta nyt tiesi tarkemmin
minkäkokoista herkkua sieltä alta löytyisikään.Itseltä muuten jäi hänelle naureskelu ja tunnilla
torkkuminen kokonaan pois,joka liike mikä tissejä heilutti rekisteröitiin aivoihin..

huippua, isot tissit on parhautta
Runkatessa sitten fantasioi että pääsisi välitunnilla noita meijereitä puristelemaan ja nuolemaan.

mightymouseboner
Noviisi

Viesti Kirjoittaja mightymouseboner » 23 Loka 2017, 10:31

kontunton kirjoitti:Mulla hormoonit hyrräsi jo ala-asteella siihen malliin, että kaikki naisopettajat oli hyvännäköisiä ja jokaisen persettä tiirailin. Ylä-asteella sama juttu ja silloin lähes kaikki tyttöoppilaatkin sai minut suorastaan kuolaamaan. Erityisesti muutama isoperseinen opettajatar on jäänyt mieleen. Usein piti käydä vessassa vetämässä käteen, kun ei niitä perseitä voinut olla tuijottamatta ja stondis koko ajan. Yksi isopyllyinen naisopettaja kerran yläasteella vähän leikillisesti mulle vitsaili asiasta, kun huomasi miten jatkuvasti tiirailen sen isoa persettä. Huomasi varmaan pullotuksen housuissa. Varmasti tämä upea nainen piti minua runkkarina ja oli siinä kyllä oikeassa. Ei mitenkään pahoillaan ollut pyllynsä tiirailusta. Olisiko kiihottunut ajatuksesta, että runkkaripoika fantasioi hänen isosta pyöreästä pyllystään.
Rouva tiesi teinipojan paineet. Olsiko joskus purkanutkin?

Rungari
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Rungari » 24 Loka 2017, 15:18

Itsellä joskus kouluaikoina oli parikin. Englannin opettajalla erittäin hyvä perse ja oli herkku päiviä ne kun hänellä oli farkut tai tiukka hame. Toinen oli äikän ope joka oli lyhyempi timmi punapää, jonka farkkupersettä tuli tuijoteltua ja vessaan runkulle

Etranger
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Etranger » 26 Loka 2017, 06:57

Yläaste on sellaista seksuaalisen heräämisen aikaa, etteivät nuoret seksikkäät naisopettajat välty kiimaisten teinipoikien fantasioilta. Hormonit käyvät ylikierroksilla ja yläasteikäisen elämä pyörii niin paljon koulun ympärillä, että esillä oleva herkku ei voi olla herättämättä kiinnostusta. Uskon jopa, että salaisesti tämä saattaa olla melko monelle motivaatio hakeutua alalle.

Muistan erityisesti yläasteen kuuman brunetin englanninopettajan, joka oli varmasti jokaisen pojan unelmien kohde. Ei hän myöskään tuntunut olevan asiasta epätietoinen. Aika voi kullata muistot, mutta muistelisin, ettei hän pukeutunut mihinkään muuhun kuin tiukkoihin farkkuihin tai hameeseen. Oli vaikeaa keskittyä epäsäännöllisiin verbeihin herkkupepun pyörähdellessä liitutaulun edessä.

Toinen englanninopettaja flirttaili minulle puolileikillään. En ollut silloin hänestä kiinnostunut, nyt olisi toinen ääni kellossa. Muistaakseni muodokas blondi...

Koulun vessaa ei sentään tarvinnut käyttää, käsi kävi sen verran ahkerasti kotioloissa, vaikka olinkin melko myöhään kehittyvä tapaus.

Sahtimonni83
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sahtimonni83 » 21 Heinä 2019, 23:25

Mulla koko peruskouluajan ja lukion oli niin hyvännäköisiä seksikkäitä naisopettajattaria että kyllä runkkasin monta kertaa heistä haaveillen. Ei mitään missityyppisiä naisia, vaan semmoisia ''tavallisia'' ja vähän kypsempiä. Tai yleensähän opettaja on vähän kypsempi kuin oppilas, heh. Esim. kun olin 3. luokalla ala-asteella, fantasioin meidän luokanvalvojasta, joka oli 28 vuotias nainen. Oli isot tissit ja iso perse, mutta muuten aika hoikka ja punainen toppi ja antava kaula-aukko ja tiukat mustat farkut. Ai että olisin halunnut nuolla hänen pillua ja kaikkea muutakin ihanaa. Kerran aikuisena soitin hänelle ja ehdotin treffejä. Heh! Hän on nykyään jo 50, ainakin. Kyllä kelpais. ;)

Ja kun olin lukiossa, niin meillä oli musiikinopettajatar, joka ihan oikeasti harrasti seksiä oppilaitten kanssa ja joutui vankilaan sen taki.a Siitä on ollut lehdissäkin juttua. Löytyy netistäkin jos kiinnostaa. En kyllä lukio-aikana tiennyt että hänellä on sellaisia taipumuksia. Olin aivan rakastunut häneen. Runkkasin litroittain spermaa häntä ajatellen ja hän oli kans ihana ja rehevä nainen ja olisin halunnut harrastaa hänen kanssa molemminpuolista suuseksiä ja yhdyntää ja suurin fantasiani oli että hän istuisi isolla ahterillaan naamalleni ja käskisi mua nuolemaan römpsäänsä. Aaaah!!!

Ja peruskoulussa meidän OPO oli kans seksikäs vanhempi nainen. Hän on varmaan jo 70 nykyään. Oen fantasioinut hänestäkin jo teini-pojasta asti. Voi niitä aikoja ja naisia. Harmi kun en ole oikeasti päässyt heidän kanssa touhuamaan. Fantasioissani vain.

Ja monta muutakin naisopettajaa tosi seksikästä ollut. ;)

Joo, tiesin jo 9 vuotiaana mitä on seksi. Kavereitten kanssa etsittiin lehtiroskiksista ja metsistä maisemakuvalehtiä ja unkkailtiin ja oli mahtavaa meininkiä. Silloin ei ollut mittään internettejä!!! :twisted:

Sahtimonni83
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sahtimonni83 » 21 Heinä 2019, 23:43

Ainiin, ja ylä-asteella meidän äidinkielen maikka oli punapäinen nainen, ei kaunis, mutta seksikäs. Ja hän istui opettajan pyödällä tiukat mustat farkut jalassa haarat levällään. Tämä kuva on syöpynyt mieleeni ikuiseksi runkkumateriaaliksi. Mietin tekiköhän hän sen tahallaan, ja jos ei olisi ollut housuja, niin siinä olisi ollut ns reva levällään. Uuh yeahhhrgh!!!! :P

Ja ala-asteella oli kans hyvä musiikinopettajatar. Harmi kun en muista hänen nimeä. Semmoisen rokkimimmin näköinen(jälkeenpäin ajatellen vähän kuin Vicky Rosti nuorena), pitkät tummat kiharat hiukset, tiukat farkut, nahkaliivi yms. Ei kovin naisellinen, mutta seksikäs.

PervoM92
Noviisi

Viesti Kirjoittaja PervoM92 » 22 Heinä 2019, 10:52

Voi kyllä vaan. Ylä-asteella enkunmaikalla sen verran omenanmuotonen perse ja tyrkkytissit että meinasin laueta housuihin ku se tuli viereen opastamaan.
Ammattikoulussa äidinkielenopettajan kesäasustus oli sitä luokkaa että stringit vilkku joka kerta hameen alta kun taulullr piirsi jotain + tämä mirri puhukin meille yhtä tuhmia takad mitä me sille ;)
Sitten ammattikoulun opo oli vähän varttuneempi puuma joka nahkasaappailla tepasteli pylly pyörien pitkin käytäviä. Kyllä niille monet satsit tuli heitettyä ja varmasti jos olisin jonkun niistä sattunu baarissa näkemään niin olisin lähteny saalistamaan.

hzewski
Noviisi

Viesti Kirjoittaja hzewski » 15 Elo 2019, 10:15

ylä-asteella ruotsin ja enkun ope oli sama..semmonen viisissäkymmenissä,hyvin huoliteltu jakkupuku rouva..korkokengissä,nailoneissa..ehkä koulun upei ilmestys!voi sitä tumputuksen määrää nuorella miehellä..usein kun kevät koitti niin oli yllä punainen leninki ja valkeat sukat..hyvin kiiltävät korkokengät,sellaiset fiftarityyliset..teki mieli kurkkia hameen ja leningin alle useinkin,kiinnosti oisko ollu stayuppeja tai sukkanauhoja..tumma polkkatukka ja aina huulipunaa.ihana paula.

Vastaa Viestiin