Opettajat

Keskustelua melkein mistä vaan.
Mikko93
Noviisi

Opettajat

Viesti Kirjoittaja Mikko93 » 07 Syys 2011, 00:20

Onko kellään ollut koskaan (omana kouluaikana tai muulloin) fantasioita opettajista? Olisiko joku oikeasti ollut valmis seksiin jonkun hyvännäköisen ja mukavan opettajan kanssa ?

Itse olin koko yläasteen ihan lumoissa muutamaan opettajaan. Tyttöjen liikkamaikka oli mahtava kissa, blondit hiukset ja loistava vartalo + mahtava peppu. Opo käytti monesti nahkasaappaita ja blondi hänkin. Yksi tummaihoinen ja pienikokoinen maikka oli vielä varsin pantava. Monesti tuli ihailtua heidän muotojaan.

r0sv0
Noviisi

Re: Opettajat

Viesti Kirjoittaja r0sv0 » 07 Syys 2011, 14:19

Tätä aihetta lukiessani tajusin ettei minulla ole oikeastaan ollut kuin yksi sellainen opettaja, josta on tullut fantasioitua. Pääsääntöisesti lukiossa ja yläasteella opettajat olivat aika iäkkäitä ja insinöörikoulutuksessa 90% miehiä. Mutta, mutta, olinkin jo unohtanut yläasteella olleen rinnakkaisluokan uskonnonopettajan, nainen oli umpiuskovainen ja siinäkin vissiin sitä Räsäsen linjaa, mutta ulkoisesti tämä nainen oli aika kovaa valuuttaa teinipoikien runkkufantasiassa. Pienikokoinen mustahiuksinen liikunnallinen nainen suurine ruskeine silmineen ja kireine takapuolineen sai ainakin minun käteni käymään iltaisin.

No, nyt onneksi olen taas opiskelija, ja bongannut ainakin yhden namun yliopisto-open :D

Luminelle
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Luminelle » 07 Syys 2011, 22:21

En ole tainnut koskaan varsinaisesti fantasioida yhdestäkään opettajastani, mutta joitakin vuosia sitten olin ehkä hiukkasen ihastunut yhteen miesopettajaan. Tai ehkä ihastuakin on liian vahva sana, mutta joka tapauksessa tykkäsin hänestä kovasti, eikä edes yhtään harmittanut raahautua kahdeksaksi kouluun hänen tunneilleen. :D Opettaja oli ainakin parikymmentä vuotta minua vanhempi, pitkä, tumma ja hyväryhtinen vähän armeijamaisella tavalla (vaikkei tietääkseni mitään armeijataustaa ollut) ja opetti niinkin seksikästä ainetta kuin taloushallintoa. Mutta kyllä sitä kelpasi katsella.
Tulet aina olemaan ystäväni. Tiedät ihan liikaa.

taikuri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja taikuri » 16 Loka 2013, 20:56

Opettajat on aina olleet mielestäni seksikkäitä, johtunee auktoriteetistä. Tosin nuorempana haaveilin aina milffeistä, suosin kavereita joilla oli hotteja äitejä.. luulisin olevan yks yleisimpiä fantasioita miesten keskuudessa

jkletsija
Noviisi

Viesti Kirjoittaja jkletsija » 05 Joulu 2013, 19:01

Tunnustan naineeni lukion viimeisenä vuonna yhtä opettajaharjoittelijanaista. Kävin hänen luonaan ruotsin kielen tukiopetusta ottamassa - ja parin kerran jälkeen onnistuin puhumaan naisen ympäri asiassa, joka kiinnosti minua ;) Hän oli tosi leveä takamuksinen äärettömän seksikäs nainen ja taisin silloin ennen kirjoituksia, nussia häntä useamman kerran. Ja Pääsin läpi ruotsin kirjoituksista ihan kohtalaisesti, sillä sain kumman paljon ylimääräistä tukiopetusta seksin ohella... :D

sapelihammas007
Noviisi

Viesti Kirjoittaja sapelihammas007 » 12 Joulu 2013, 22:56

Ite muistan kun viimme vuonna olin omassa luokassa yks meidän luokan avustaja piti englannin tunnin ai että kun sillä oli aika makee perse aina kun se kirjotti jotain taululle meikä katto sen persettä ja mulla muna ihan kovana ja aattelin että vittu kun tota panis ja vetää lastit naamalle :twisted:

Sawlord
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sawlord » 13 Joulu 2013, 03:56

Meillä oli eräs erittäin seksikäs erityisopettaja, joka aina välillä sijaisti muita luokanopettajia.

Naisellisen pyöreä, valtavan isot rinnat ja ihanat huulet. Voi että siitä nähtiin nuorena monta märkää unta!
Kuinka ihana oli katsella isoja hyllyviä rintoja hänen kävellessään, ja sitä pyöreätä takamusta hänen kurotellessaan taululle..

devouredguy
Noviisi

Viesti Kirjoittaja devouredguy » 13 Joulu 2013, 16:34

sapelihammas007 kirjoitti:Ite muistan kun viimme vuonna olin omassa luokassa yks meidän luokan avustaja piti englannin tunnin ai että kun sillä oli aika makee perse aina kun se kirjotti jotain taululle meikä katto sen persettä ja mulla muna ihan kovana ja aattelin että vittu kun tota panis ja vetää lastit naamalle :twisted:
Joo, ootko 13?

Drave
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Drave » 13 Joulu 2013, 18:41

Mulla oli Ruotsin opettaja kuuma kissa, n. 25 vuotias, vaaleet hiukset, hyvän kokoset rinnat ja herkullinen peppu. Oli erittäin vaikeata keskittyä tunnilla. 8-)

Ektomorph
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Ektomorph » 13 Joulu 2013, 20:08

Eipä ollut meikäläisellä kovinkaan hotteja opettajia aikoinaan, vaikka jokunen seminätti muistuukin mieleen. Ei kuitenkaan ketään sellaista, joka olisi aiheuttanut runsasta kuolaamista tai erektioita kesken oppitunnin. Lukiossa oli lyhyen aikaa melko suloinen historianope sijaisena, mutta ei sekään mitään suurempia himoja aiheuttanut. Ehkä niitä herkkuja opeja näkee sitten, kun jonain päivänä jaksan taas aloittaa opiskelut.

Vastaa Viestiin