Lantionpohjalihasten treenaus (naiset JA miehet)

Keskustelua melkein mistä vaan.
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Re: Lantionpohjalihasten treenaus (naiset JA miehet)

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 31 Loka 2015, 11:26

Onko foorumilla ketään miestä, joka treenaisi lantionpohjan lihaksia??
Miehilläkin sen pitäs vahvistaa orgasmeja, erektiota, auttaa hallitsemaan siemensyöksyä ja jopa tuoda taidon saada monia orgasmeja samalta seisokilta.
Omalla miehellä on hyvä lantionpohjanlihasten kunto, ei hän niitä yhtä tavoitteellisesti todellakaan treenaa kuin minä (:D), mutta vahva kunto lienee perua meidän todella pitkistä naimissessioista, sekä välillä mies jumppaa esim. koneella istuessaan. Mieshän voi treenata ihan siten, että liikuttelee penistä ylös-alas, kivekset nousee samalla hieman. Jos kaipaa haastavampaa treeniä, voi laittaa pyyhkeen kyrvän päälle ja yrittää pitää sen siinä. Voimatreenistä miehille en tiedä, voiko olla vaarallista/vaikeaa, mutta perustreeni riittänee miehillä hyviin tuloksiin :)
Tekee muuten gutaa naiselle, jos mies seksin aikana liikuttelee lantionpohjanlihaksia (=penistä), muuten paikallaan ollessa. Tuota sais oma mies tehdä enemmänkin ;)
Musta on vähän hupsua, että monet miehet arvostaa treenattua naista, mut ite eivät ole valmiita pistämään tikkua ristiin oman kunnon hyväksi :shock:
Oma mies pystyy erittäin hyvin hallitsemaan orgasmejaa, ja siten vahinkolaukauksia sattuu tosi harvoin. Seisokki kestää ja kestää yleensä kivikovana ja saadaan kumpikin nauttia pitkään :) Sit kun mies haluaa (ja osoitan suostumukseni), laukeaa oikeastaan heti kun vain päättää niin (max. muutama työntö). Ite taas en yleensä pidättele orgasmia, koska pystyn saamaan useita. Mies laukeaa välillä 2, max. 3 kertaa seksin aikana, mutta yleensä sen kerran, joten haluaa nautiskella mahdollisimman pitkään ja sitten vasta laueta. Kumpikaan ei oikein pikapanoista tykätä; paljon mukavampi nautiskella pitkään ja orgasmikin (tai orgasmit) on/ovat tällöin voimakkaampi(a).
Megapenis
Kisälli

ViestiKirjoittaja Megapenis » 03 Marras 2015, 17:54

Kukkanen, tuo pyyhejuttu on tosiaan hyvä. Minä hoksasin sen jo vuosia sitten. En kuitenkaan istu, vaan seison. Kun kulli seisoo 45 asteen kuilmassa ylöspäin, laitan pyyhkeen sen päälle roikkumaan. Riittävän painava froteepyyhe painaa kullia vaakatasoon, mutta lantionpohjan lihaksilla nostan sen ylöspäin kymmeniä kertoja.

Mielestäni päivittäinen treenaus säännöllisesti ainakin muutaman viikon ajan vahvistaa selvästi lantionpohjan lihaksia ja erektiota. Välillä treenaan myös kylkiasennossa maaten. Jotenkin silloin saan parhaimman tuntemuksen lantionpohjan lihaksiin. Teen sitä vuoronperään kummallakin kyljellä ja onnistun jopa pyörittelemään pienin liikkein peniksen tyveä, tai pitäisikö sanoa sitä ympäröiviä lihaksia, puolelta toiselle.

Peräkkäisten orgamien saamiseen treenaus ei ole vaikuttanut. Nuorena teini-iässä (silloin en treenannut lantionpohjan lihaksia) onnistuin joskus saamaan parikin orkkua peräkkäin, mutta nykyisin on tyydyttävä yhteen, mutta sitäkin perempaan. Erektio kestää äärimmäisen kovana pitkään ja on jo valtava esileikeissämme. Nautimme pitkistä yhdynnöistä ja kun naiseni laukeaa minäkin annan tulla.
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 04 Marras 2015, 21:51

Kiitos vastauksesta Megapenis!
Kuinka usein suunnilleen treenailet?

Kai nuo peräkkäiset orgasmit miehellä on yksilöllisiä treenaamisesta huolimattakin, aivan kuten naisillakin. Muutama mies on lauennut melko helposti ja mielellään pari kertaa samalta seisokilta. Exän kanssa ennätys oli kerran, erittäin outona ja himokkaana päivänä, 4 laukeamista samalta seisokilta, viimeinen kuulemma tuntui jo ikävältä ja sit sen jälkeen ei enää lauennutkaan, minä vain sain :D Nykyisen "ennätys" on 3 laukeamista peräkkäin. Yleensä laukeaa sen kerran seksikerran aikana ja on tyytyväinen siihen, pidättelee ja nautiskelee aika pitkään ja sitten lopuks antaa tulla kunnolla. Mut kohtuu-usein tyydytän miehen 2 kertaa saman seksikerran aikana, en välttämättä kylläkään samalta seisokilta, vaan mies miellyttää mua välissä. Aika usein mies kiihottuu mun miellyttämisestä ja orgasmeista niin paljon (mikäköhän siinäkin on :D?), että sillä alkaa seistä ja haluaa vielä itsekin naida :)

Aargh, ei pitäis puhua naimisesta.. Mulla on joku hemmetin vaginatulehdus ja virtsatientulehduskin tuli sen jälkeen, paikat on todella kipeät, joten ei ole voinut harrastaa seksiä, masturboida, eikä treenata nyt muutamaan päivään. Huomaa kyllä mielialan laskussa.. En edes tiedä, kauanko vielä paranemisessa kestää, joten tuskaista on odotella.. Just oli hyvä treenirutiinikin löytynyt, ja no, seksi nyt ois aina ihanaa. Ketuttaa :(
Mulla tuli tulehduskierre viime keväänä, ku söin elämäni ensimmäiset antibiootit; ensin poskiontelontulehdukseen vahva kuuri, siitä meni kroppa sekasin ja tuli paha virtsatientulehdus johon jouduin ottaa vahvan kuurin ja sit tuli joku kolmaskin saman kuukauden sisään, mitä en enää muista. Sen jälkeen on ollu bakteerikanta ja keho sekaisin ja tulehduksia ja flunssia tullu herkemmin, sitä ennen en ollu kokenut edes hiivatulehdusta ikinä ja vastustuskyky oli hyvä. Perkeleen antibiootit.. En syö niitä enää ikinä, ellei ole AIVAN pakko.
Tein tässä vielä sen virheen, et himoissani erehdyin naimaan, vaikka vagina oli vähän tulehtunut, kun kipukynnys nousi kiihottuessa ja aattelin, ettei se nyt niin pahaa tee.. Siitähän tää tulehdus ja kipu vasta yltyi ja nyt tosiaan joutunu sit monta päivää parantelemaan alapäätä ja öisinkään meinaa saada unta ku sattuu ja kutittaa. Ja sp-taudeista ei ole kyse, ku oon tehny testit, vaan mulle on tullu tosiaan tollanen tulehduskierre, vaginan bakteeristo sekaisin. Et treenikuulumisiakaan ei nyt sitten ole, ja saa nähdä tuleeko taas takapakkia kun ei pysty treenaamaan :evil:
Megapenis
Kisälli

ViestiKirjoittaja Megapenis » 10 Marras 2015, 13:53

Kuinka usein suunnilleen treenailet?

Treenailen pyyhe seisovan kullin päällä noin pari kolme kertaa viikossa useimmiten osana esileikkiä. Erektio säilyy kovana naiseni seuratessa treeniä ja kiusoitellessa ja kiihottaessa minua narustringeissään upealla vartalollaan ja hyväilyillään. Erektion ylläpio tässä treenissä on olennainen asia eikä treeniäå jaksa kuin 5-10 minuuttia yhteenmenoon.. Yksin treenatessa pitää olla kiihottunut fiilis ja sitä ei sentään aina löydy. Sensijaan makuulla lantionpohjalihasten supistelu ja pyörittely onnistuu ilman erektiotakin, joten sitä teen muina päivinä. Sitähän voi tehdä seisten tai istuen missä vaan. Minulla treenaus on kuitenkin vähän tuuripeliä: joskus tulee tehtyä pari viikkoa putkeen sitten taas voi olla viikon tai parin tauko
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 13 Marras 2015, 22:41

Hitaasti, mutta varmasti tulee edistystä. Vielä joku päivä pääsen entiselle tasolle :)
Tänään 4kg kyykyssä 8 sekuntia ja 1kg seisaaltaan suorassa 7 minuuttia.
Kyllä tämä tästä pikkuhiljaa taas :D
Myöskin yleiskuntoa haluan kohentaa uudelleen, eli olen alkanut lenkkeillä kerran viikossa juoksulenkin.
Ja pitäs nyt oikeesti jaksaa pitää treenirutiineista kiinni, koska on tosi turhauttavaa, jos pääsee hyvään kuntoon > tyytyväisyys > laiskuus "no jos mä vähän myöhemmin, vaikka huomenna" >kunnon huononeminen pikkuhiljaa laiskistumisen myötä > reipas takapakki ja joutuu aloittamaan alusta tai palaamaan taaksepäin.
Eli koetan nyt tosissaan välttää tämän ja haluan myös PYSYÄ siellä hyvässä kunnossa sit kun sen taas saavutan :) Sit ku oon jossain 10kg tienoilla, ei ole pakko koko ajan kehittyä, mutta ylläpitotreeni vähintään, ettei kunto pääse romahtamaan!!
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 08 Joulu 2015, 04:43

4kg kontallaan 17sek, 3kg kontallaan 2min ja 3 kg seisaallaan 14sek. Kyllä tää tästä hitaasti taas :) Odotan innolla treenin vaikutuksia, oon kyllä niin iloinen sitten kun saan pitkästä aikaa todella pitkän yhtäjaksoisen orgasmin :) Onhan seksi varsin nautinnollista nytkin, mutta tiedän kokemuksesta, että voi olla vieläkin nautinnollisempaa.
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 02 Helmi 2016, 18:36

No niin, nyt ois kattava info -ja kokemuspläjäys julkaistu blogissani: http://kukkasenavautumisia.blogspot.fi/ ... ajays.html
Saa laittaa kritiikkiä, jos jotain puuttuu tai on parannusehdotuksia (tuohon postaukseen, tai blogiin yleensäkin, sillä tää on eka blogini).
Haluaisin lisätä syksyllä 2014 kuvatun opetusvideon lantionpohjalihasten treenaamisesta. Tiedosto on kuitenkin liian suuri. Onko vinkkejä, miten saisin videon laitettua?
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 12 Marras 2016, 00:01

HS 11.11.2016:
Lantionpohjan lihaksilla voi parantaa ryhtiä ja jopa erektiota – Näin voimistat näkymättömiä mutta tärkeitä lihaksia

Lantionpohjan lihaksia kannattaa harjoittaa, vaikka olisi lapseton nainen tai mies. Pidätyskyvyn lisäksi ne vaikuttavat ryhtiin ja jopa erektioon.

http://www.hs.fi/m/hyvinvointi/a1478679226611

Törmäsin Hesarin artikkeliin, ja heti tuli mieleen tämä ketju...
um84 was here too?
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 13 Marras 2016, 04:33

Hyvä um, kun linkkasit artikkelin :) Harmi, ettei vaan taaskaan puhuttu artikkelissa lantionpohjanlihasten kunnon voimatreenistä -vaginal weight liftingistä, jolla parhaita tuloksia saa. Toki virtsanpidätyskyky pysyy yllä perusharjoituksillakin, mut jos merkittävää kehitystä haluaa, painonnosto on tehokkain.

Oon treenaillut edelleen joo, tämänhetkinen ennätys 13kg punnituslaitteella, tosin tässä oli nyt parin viikon tauko ja tuli takapakkia melkolailla, mut enköhän taas tovin päästä pääse 13 kiloon :)
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 13 Marras 2016, 09:04

Mukava kuulla kuulumisia :) Artikkelia lukiessani mietinkin mitä Kukkaselle (ja muille) kuuluu treenien suhteen... :)
um84 was here too?

Palaa sivulle “Vapaa sana”