Lantionpohjalihasten treenaus (naiset JA miehet)

Keskustelua melkein mistä vaan.
Roki
Noviisi

Re: Lantionpohjalihasten treenaus (naiset JA miehet)

ViestiKirjoittaja Roki » 02 Huhti 2015, 21:00

Juu juu.. anna mennä vaan.
Ja niinkuin sanottu: Jokainen voi lukea mitä haluaa..
Roki
Noviisi

ViestiKirjoittaja Roki » 02 Huhti 2015, 21:02

Meillä taas naiseni kanssa jutut on fistauksessa ja muissa "täytöksissä".
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 26 Huhti 2015, 03:20

Hiukka treenikuulumisia, en ole suinkaan treenaamista lopettanut :lol: Tässä oli kyllä vastoinkäymisiä, joiden myötä piti laittaa treenit jäihin ja takapakkiakin tuli hieman. Ensin elämäni ensimmäinen kunnon hiivatulehdus vaginassa, sitten sairastuin elämäni ensimmäiseen poskiontelontulehdukseen (+ mahdollisesti keuhkokuume tai keuhkoputkentulehdus). Joten noiden takia oli aika pitkä tauko, kun ei voinut treenata voimatreeniä (kipu, kutina, päänsärky, sydänlihastulehduksen vaara).
Nyt treeni on taas kuitenkin hyvällä mallilla! Mulla on nyt kunnon kovakantinen treenipäiväkirja, mikä myöskin motivoi, kun ei ole enää epämääräisiä lappuja jääkaapin ovessa, vaan treenille ansaitsemansa nätti kirja :) Siitä näkee myös edistyksen pitkällä tähtäimellä, luultavasti kirja riittää loppuiäksi.
Tänään ensin lämppänä seisaaltaan 4kg 1min25sek, sitten otin koiran kanssa "köydenvetokisan", eli kuulista hihna kiinni ja koira repimään hihnan toista päätä. Viimeksi kun kokeilin aika kauan aikaa sitten, tuntui mahdottomalta pärjätä kovaa tempovalle koiralle ja nykäykset tuntui isoilta, en saanut pidettyä kuin jonkun pari sekuntia kerrallaan koiraa vastaan. Nyt sen sijaan koiran nykiminen ei tuntunut niin voimakkaalta tai kivuliaalta, ja pärjäsin koiralle helposti köydenvedossa yli minuutin, ei tuntunut edes vaikealta. Koira kyllä repisi vaikka 2 tuntia putkeen, sinnikäs, joten ihan vielä ei ole mahiksia voittaa köydenvedossa :D Mutta todella hyvää edistystä kuitenkin, ja oli hyvää treeniä; pitää reagoida koviin nykäyksiin, joten tulee sekä voima -että nopeustreeniä.
Sen jälkeen jatkoin lämppää vetämällä vaginalla keittiöjakkaraa, helppoa. Sitten kokeilin vetotreeniä käsipainoilla, eli 13kg, ihan hyvin sujui sekin. Ihan hyvä treenata välillä vaihtelevasti eri tavoin, koska vetotreenissä huomaa sen, että pitää keskittyä moneen asiaan (voimaan ja vetämiseen).
Alkulämppien jälkeen 13kg pysyi kontallaan 4 sek, eli 3,5sek pidempään, kuin edellisellä treenikerralla, mutta vielä 2 sek uupuu edellisestä ennätyksestä :/ Kohta on kuitenkin takapakki kiritty, ja sen jälkeen alan treenata itseäni entistä ehompaan kuntoon! Jospa nyt ei tulis mitään vastoinkäymisiä, ja voisin jatkaa treeniä määrätietoisesti ja ahkerasti.

Treenin jälkeen oli luvassa tänään hierontaa ja venyttelyä, sain erittäin hyvää seksiä ja yhden pisimmistä yhdyntäorgasmeistani, eli reilu 20 minuuttia. Yleensä saan pitkiä orgasmeja sormettamalla tai silittelyistä. Nykyään tosin yhdynnässäkin tulee yhä useammin tavallista pidempi orkku, 5-15min. Ehkä vielä joku päivä saan yhdynnässä tunnin orgasmin :) Tosin, ajantaju mulla menee niin tehokkaasti muutenkin, että en tiedä olisiko paljoa eroa 20 minuutin tai tunnin orgasmilla. Mieheltä yleensä kysyn arvion, että kauanko kesti :D Tähän mennessä pisin todennettu on 40 minuuttia -on voinut mennä sen ylikin, mutta ei ole saatu/edes yritetty ottaa aikaa ylös muulloin (tuolloinkin ajan sai laskettua sattumalta, kun orkku sattui alkamaan juuri hetkeä ennen kun kuului skypeviestin ääni).

Nyt on hyvä motivaatio jatkaa treeniä!!
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 26 Huhti 2015, 08:54

Mietinkin jossain vaiheessa miten on treenaaminen sujunut, kun ei ole tähän ketjuun päivityksiä tullut... Mukava välillä lukaista miten on sujunut :)
um84 was here too?
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 05 Touko 2015, 22:10

Hohhoh, nyt kävi niin kuin vitsillä aiemmin jo povailin; naru katkes. Kuulista lähtevä naru siis. Koska mulla ei ole mitään vastaavaa narua, piti lopettaa treeni sikseen. Toivottavasti rautakaupasta löytyy n. 3mm vahvaa narua.

Vähän kyllä ärsyttää, sillä juuri oli aivan mahtava treenimoodi. Olin just tekemässä uutta ennätystä; tunsin itseni voimakkaaksi ja kykeneväksi ja pidin 13 kiloa apinanraivolla. Juuri silloin naru katkesi :/ Pitänee nyt treenata jollain muulla tavalla, vaik vetää sormilla täysin voimin siitä jäljellä olevasta narusta, mistä kuulat lähtee. Niin lyhyt se on, ettei sitä saa solmittuakaan.

Kohta vuoden olen treenaillut voimaa, voisi kai sitä juhlistaa jotenkin :) Olis kiva saada kyllä uusi ennätys.
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 06 Touko 2015, 01:03

Maailman vahvin, kerta treenivälineet hajoaa kesken harjoitusten? ;)
um84 was here too?
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 06 Touko 2015, 22:13

Hohhoh, no ei nyt ihan sentään um! Vielä on mestaruuteen matkaa. Onpahan jotain, mitä tavoitella ;) Mulla on tullut salaiseksi tai vähemmän salaiseksi haaveeksi 16 kiloa, 14 kg kun on tämän hetken maailmanennätys. Se ois selkeesti yli.
Vaan hyvä fiilis tuli kieltämättä kun naru katkes :D Käsivoimin en saanut loppua narua revittyä kuulista pois, vaan piti veitsellä leikata ja työkalulla ottaa hyvä ote ja vetäistä irti. Toki vagina on vähän eri juttu, kun kuulat on sisällä ja painot roikkuu niistä. Mutta vielä syksyllä mä kuvittelin, että nää kuulat + niiden naru kestäisi vuosikausia :mrgreen: Eipä kestänyt. Mies lupas hommata mulle uuden, kestävämmän narun jostain, ehkä rautakaupasta? Painoja ei tarvii nyt vähään aikaan lisää, mutta varmaan kohtapuoliin voisi taas 1-2 kiloa ostaa.
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 25 Heinä 2015, 01:38

Onkos foorumilla enää ketään muita treenaajia? Olis kiva lukea kuulumisia. Itellä on nyt motivaatio alkaa treenaamaan taas ihan "kunnolla". En oo vieläkään päässyt takaisin vanhoihin ennätyksiini, mutta mikäs kiire tässä. Jo pelkkä lantionpohjalihasten kunnon ylläpitotreenikin vaatii aikaa ja vaivaa. Tavoitteellinen voimatreeni taas.. noh, se sattuu ja on vähän ikävää, vaatii paitsi fyysistä pinnistelyä, myös henkistä kanttia. Oon ollut viime aikoina aika mukavuudenhaluinen ja siksi treeni on jäänyt vähemmälle. Aloitin kuitenkin treenaamaan hiukan uudella tavalla, saadakseni vaihtelua ja mielenkiintoa treeniin. Vetämällä painoja pillulla tietyn matkan. Eli hihna kiinni painoihin ja vedän maata pitkin. Viimeksi vedin 1,5m 15 kiloa. Välillä, kun kuulat tippuu, se ei haittaa, pääasia, että vedän tavoitteeksi asettamani matkan. Laitan sitten vaan kuulat takaisin, ja treeni loppuu vasta, kun tavoitematka on täynnä. Tää nyt ei oo millintarkkaa muutenkaan. Haluan treenata kunnolla, tuli tuloksia sitten hitaasti tai nopeasti, mutta pääasia että motivaatio säilyy ja treenaamisessa on mielekkyyttä. Siksi vaihdoin treenityyliä. Tässä vetämisessä on sekin hyvä puoli, että voi levähtää hetken, jos väsyy. Voi olla hetken paikoillaan, vetää 10cm, taas levätä, ja vetää. Kehittää myöskin kehonhallintaa ja keskittymistä, kun pitää keskittyä sekä peruuttamiseen, että lantionpohjanlihaksiin.
Tämän lisäks oon tehnyt hiukka voimatreeniä, mutta en ihan maksimipainoilla. Sen lisäks kestävyystreeniä kuulilla,
nopeustreeniä, sekä harjoittanut vaginan eri seinämiä. Siinä oon kehittynyt, hallitsen seinämät aika selkeästi, tosin huomaa, että oikea puoli vaginasta on vahvempi kuin vasen, samoin takaseinämä on vahvempi kuin etuseinämä. Ei suuria eroja, mutta kuitenkin.
Mutta pääasiassa oon viime aikoina keskittynyt nautiskelemaan työn tuloksista, nauttinut seksistä ja orgasmeista.. Olen ollut liiankin tyytyväinen, joten siksi motivaatio treenaamiseen lopahti :D Mutta nyt oon päättänyt, että vaikka olenkin tyytyväinen, haluan silti saavuttaa tavoitteeni, joskus, joten pitää pyrkiä niihin. Mieluummin tiivistä kunnon treeniä, kuin että lepopäivät venyy ja venyy ja kunto alkaa hiipua, ja joutuu palaamaan aiempaan pisteeseen.

Siitä olen ylpeä, että vaikka olin 2 viikkoa reissussa, otin kuulat sinne mukaan, ja sen sijaan, että oisin unohtanut ne repun pohjalle, käytin niitä ahkerasti! Joka toinen päivä suunnilleen. Kerran tein voimatreeniäkin reissussa kuulilla, otin vaan jonkun random painon, puukorin, ja lastasin siihen lisää painoa. Hyvä minä! Kävelylenkeille laitoin kuulia pilluun.

Eli nyt treenaan vaihtelun vuoksi voimaa "maastavedolla", maata pitkin vetämällä. Kyllähän siinäkin edistys näkyy :) Painoja ainakin on nyt tarpeeksi, kenties loppuiäksi! Painoja mulla on yhteensä 24 kiloa xD Että eiköhän ne vähäks aikaa riitä!!

En oo nyt uskaltanut testata maksimivoimaa perinteisellä tyylilläni, kun pelkään että on tullut liikaa takapakkia, mutta kohotan nyt peruskuntoa kunnolla ja hartaasti, ja sitten kun rohkeutta on tarpeeksi, testaan maksimivoiman perustyylillä ja alan treenata uudelleen sitäkin.
um84
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja um84 » 25 Heinä 2015, 04:09

Tunnustan: en lukrnu viestiä (kunnolla). Koska perjantau, humala ja Huono muu vqstaava! Mutta: Mukava että tänneki jotain toimintaa
um84 was here too?
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 30 Heinä 2015, 13:41

Mitäs olette mieltä Kim Anamista?

Mua ottaa koko nainen vähän aivoon. Hän ei ole MITÄÄN Tatyanaan verrattuna. Ei mitään. Leuhka ämmä, luulee olevansa jotain. Olen yrittänyt selvittää, mikä on Anamin ennätys pillupainonnostossa, mutta en löytänyt tietoa. Kuvista päätellen kookospähkinä ja surffilauta ovat painavimmat asiat, mitä hän jaksaa nostaa. Eli 3, max. 6 kiloa. Jollain on pokkaa noin mitättömien tulosten kera kouluttaa treenaamista :roll:
Itse alan vaginal personal traineriksi kenties vasta sitten, jos/kun saan maailmanennätyksen lyötyä.

Okei, yksi asia on hyvä. Anami lisää huomattavasti tietoisuutta treenaamisesta. Mun mielestä hänen pitäisi vain itsekin treenata ahkerammin. Koska muutenhan tuo on sama, kuin että joku "käyn hölkkälenkillä kerran viikossa" -naikkonen alkaisi juoksuvalmentajaksi.

Mun mielestä Tatyanan pitäisi opettaa vaginal weight liftingiä, ei jonkun laiska-leso Anamin. Tatyana on ainoa tällä saralla, jota oikeasti arvostan.

Mitä muut olette mieltä? Eikö tuo mene jo huijauksen puolelle?
Toisekseen ärsyttää se, että pistin Anamille sähköpostia, mutta TIETENKÄÄN hän ei ole vastannut. Olisin ihan vilpittömästi tarjonnut ideoita ja yhteistyötä.. Mua kyllä myös kiinnosti tietää, mikä hänen ennätyksensä on, mutta se ei ollut pääasia. Todella ärsyttävää, että joku, joka kouluttaa muita, ei paljasta edes omaa ennätystään!

Palaa sivulle “Vapaa sana”