Lantionpohjalihasten treenaus (naiset JA miehet)

Keskustelua melkein mistä vaan.
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Lantionpohjalihasten treenaus (naiset JA miehet)

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 25 Elo 2011, 16:59

Onkos täällä muita, miehiä tai naisia jotka treenaa lantionpohjalihaksia (on varmasti)?

Kiinnostaisi jaella kokemuksia, ja etenkin kiinnostaa tietää onko orgasmit voimistuneet, onko tiukentunut tai muuten seksielämä parantunut ja mitä muita plussaa. Mitä miinusta kenties? Kaikenlaista keskustelua ilolihasten treenauksesta.

Itse olen treenannut vasta hiljaksiin pari vuotta, mutta hyvin aktiivisesti ja säännöllisesti vasta n. kuukauden. Sitä ennen treenasin ilmeisesti väärin: harjoittelin ilman kuulia päivittäin, etenkin kestoa eli puristin lihaksilla niin pitkään kuin jaksoin mutta en täydellä voimalla, ja välillä tein sitten lyhyitä voimakkaita supistuksia ja välillä mahdollisimman nopeita ja kevyitä sarjoja. Treenikuulia käytin myös, mutta aika harvoin. Noh, tuo auttoi kyllä virtsan pidätyskykyyn ja siihen, että pystyn puristamaan lihaksilla pitkään, mutta en ole kyllä huomannut, että orgasmit olisivat voimistuneet, olisin alkanut saamaan orgasmin nopeammin, tai että olisin merkittävästi tiukentunut (pysynyt samana, ainakin miehen mielestä joten voihan olla että olisin hirveä horovittu, jos EN olisi kevyttä treeniäkään tehnyt :D). Ihan tyytyväinen olen nytkin orgasmeihin eikä ole vaikeuksia saada, mutta haluaisin sellaisen unelma "oravapillun" mistä monet puhuu. Ja muutenkin ois hienoa jos mies melkein huutaisi tuskasta kun olisin niin tiukka :D Kyllä se nytkin välillä liian nopeasti laukeaa, mutta parantaisi itsetuntoa kun tietäisi, että on huomattavasti keskimääräistä tiukempi ja paremmat lihakset, ja orgasmeissakin supistelisin niin rajusti että mies ei voisi pitää sisällä. Eli ainahan on varaa parantaa, eikö?

Ostin Vaginal rejuvenatorin uteliaisuudesta, eli sillä voi mitata miten lihakset voimistuu, treenata ja mitata nykyisen tason. Järkytyin, kun eihän mittari noussut edes puoleen väliin! Minä kun ajattelin, että koska olen pari vuotta treenannut, olisin vähintään ok kunnossa, mutta vaikka täysiä puristin, mittari liikkui vain hieman :( Kumma, kun sormessa puristus kyllä tuntuu, ja mies ei anna mun edes seksissä puristella kun tuntuu ikävälle (sillä onkin kyllä tavallista isompi, joten tuntuu mullakin ikävälle..ois vaan hauskempi yhdessä treenata)..
Mutta rejuvenatorin mukana olikin ihan eri ohjeet: pitää tehdä voimaharjoituksia päivittäin, eli puristaa monta kertaa päivässä lyhyitä sarjoja niin voimakkaasti kuin jaksaa. Tajusin, että niin tietysti; olen varmaan treenannut kuin olisin salilla nostellut 2 kilon painoja monta sataa kertaa; ei se kasvata räjähtävää voimaa. Eli pitäs todellakin treenata lyhyitä intensiivisiä voimaharjoituksia niin lihasmassa kasvaisi?

No nyt oon jonkin aikaa treenannut hyvin ahkerasti, käyttänyt geishakuulia päivittäin ja puristellut niin kovaa kun jaksan välillä. Töissäkin treenailen. Pelottaa vain, että onko kuulista mitään hyötyä, kun ovat sen verran isot (n. 3 cm halkaisija, pienempiä en löytänyt paitsi treenikuulat), tuntuu että jos ne vain venyttää paikkoja? Ja ei niitä tarvitse lihaksilla edes pitää sisällä, pysyvät koko päivän. Mutta sitten taas treenikuulat, nuo Cat eyesit, ovat sen verran pienet, etten kehtaa työpäivän ajaksi laittaa, jos ne vaikka tippuvat lahkeesta jossain vaiheessa kun unohdan ne :D Sitäpaitsi treenautuuko lihakset istumatyössä? Ainut, mitä hyötyä on ollu niistä, on ollu että kun kuulat on sisällä, muistan puristella lihaksia useammin.

Kokeneiden treenaajien vastaukset erittäin tervetulleita!

Entä treenaajamiehet, mitä hyötyjä/haittoja olette kokeneet lantiopohjalihasten treenauksesta? Oon yrittäny miehen saada treenailemaan, mutta ei se halua eikä ymmärrä miksi pitäis. Minusta AINA kannattaa tehdä kaikkensa paremman suhteen ja paremman seksielämän suhteen, eikä tyytyä siihen, että menee hyvin :) Eli millä saisin miehenkin vakuutettua? Se ei edes kannusta mua yhtään treenaamaan, vaan sanoo että se on turhaa eikä tarvitse yms. Kokemuksia :)
george5
Noviisi

Re: Lantionpohjalihasten treenaus (naiset JA miehet)

ViestiKirjoittaja george5 » 25 Elo 2011, 19:16

Naisten lantiopohjanlihasten harjoittamisen tiedän mutta en ole kyllä kuullut kenenkään miehen niitä harjoittavan. :)

Kyllähän niillä saa munaa heiluteltua mutta liekö siitä muuta kuin visuaalista iloa? Erektiota se tuskin voimistaa vai voimistaako? Kokemuksia! :P
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 25 Elo 2011, 20:34

Luin asiasta netistä, ja monilla tahoilla hehkutettiin, että miestenkin kannattaa treenata "munalihasta". Kuulemma vahvistaa erektiota, voi jopa kasvattaa peniksen kokoa, tekee peniksestä suonikkaamman, ja mikä parasta: pystyy laukeamaan kun tahtoo, eli saa kestoa mutta voi halutessaan laueta nopeastikin. Kuulosti ihan liiankin hyvältä.. ei sillä, omalla miehellä on just sopiva mutta tuo laukeamisen hallitseminen ois jees ;) Ja kuulemma voimistaa siemensyöksyä myös miehillä + voi oppia saamaan "kuivia orgasmeja" eli saa orkun mutta lasti ei lennä. Ja vielä se, että pystyy saamaan erektion helpommin ja harrastamaan seksiä helpommin monta kertaa peräkkäin. En tiedä lisääkö se naisillakin multiorkkuja..

Mutta siis ite oon ollut huomaavinani, että lihaksista on tullut "liian" tahdonalaiset treenauksen myötä: aiemmin sain orkun jopa parilla työnnöllä ja sykin rytmikkäästi; nykyään käy joskus niin, että lihakset ei supistelekaan orkussa, vaan tulee yksi voimakas puristus (?). Tahdonalaisesti pystyn kyllä supistelemaan miten vain tahdon.. Vai enkö nykyään keskity siihen fyysiseen puoleen ja huomaa supisteluja, koska olen henkisessä hekumassa? (aiemmin taas en sitä "henkistä orgasmia" saanut, vaan pelkän supistelun). Tai siis, orkkuja on nykyään paljon erilaisia, on niitäkin joissa supistelen nopeasti tahdottomasti pitkään, mutta sitten on myös paljon erilaisia (en ala kuvailemaan ettei mene ihan ot). Johtuneeko treenauksesta, rakastumisesta, vai kokemuksen karttumisesta? Negatiivinen, vai positiivinen asia? Aluksi ajattelin, että sain aiemmin helpommin, koska olin tiukempi (?), mutta toisaalta en ole huomannut mitään eroa tiukkuudessa eikä mieskään. Ja toisaalta ennen en saanu ejakulaatioitakaan, multiorkkuja, enkä niin voimakkaita orkkuja joten onkohan ihan niinkään että olisin "huonontunut". Masturboidessa huomaan kyllä sykinnän, mutta seksissä en, koska olen ihan muissa sfääreissä. Joten en tarkalleen seksiorkussa tiedä, mitä alapäässä tapahtuu (tai joskus tiedostan, mutta yleensä kun saan "superorgasmin", en tajua mitään hetkeen).

Niin ja sekin, että aiemmin kun kiihotuin, koko pimppi sykähti. Nykyään tulee vain lämmin tunne ja ainoastaan suihinotossa tai klitoriksen stimuloinnissa lihakset supistuu. Mutta senkin voin estää halutessani jos oikein keskityn, eli tavallaan pystyn tahdolla hallitsemaan alapään lihaksia, ja se on toisaalta kiva, toisaalta huono juttu. Koska nykyään pitää tavallaan enemmän rentoutua ja heittäytyä, että alapään lihakset "vapautuu käskyvallasta". Tajusikohan kukaan mitä selitän :mrgreen:

Niin ja onko miehiä, jotka tykkää siitä kun nainen seksin aikana puristelee? Oma mies ei tykkää, mut oon huomannu et joskus vahingossa supistuu kun kiihotun seksissä. Mutta tahallaan en kehtaa sitä tehdä eikä mies edes tykkää, vois tietty kokeilla puristaa hellemmin eikä täysiä :roll: On vain jotenkin niin hauska "kiusata" ja nauraa tai puristaa seksin aikana kun mies on ihan että "eiii, lopeta, älä".

Kokemuksia vain lisää :)
Tai arvailuja :D
george5
Noviisi

ViestiKirjoittaja george5 » 01 Syys 2011, 18:55

ilmoittaudun niihin miehiin jotka pitävät puristelusta, ongelma on vain siinä että usein silloin on vaikea jatkaa laukeamatta. Ehkä siksi miehesi ei halua että puristelet? :)
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 01 Syys 2011, 23:19

George5, voi olla tuokin et jos mies meinaa laueta puristelusta, mut ite se on sanonu et tuntuu ikävälle :roll:
Mutta toisaalta voiko olla et kaikki miehet ei tykkää kovin paljosta puristuksesta? Kun mies ei tykkää myöskään jos kädellä puristan liikaa vaan pyytää et teen hellemmin. Kuulemma omalla kädelläkään ei runkkaa kun parilla sormella hellästi eikä koko nyrkillä puristaen (no ei se kyllä nyrkkiin mahdukaan..). Vois tosiaan kokeilla ensi kerralla puristaa lihaksillakin vähän hellemmin niin ehkä se sitten tykkää :)
Mua kyllä kiihottaa jos mies seksin aikana lihaksilla liikauttaa munaansa :D Oon joskus pyytäny kokeilemaan.
Jos mä oisin mies, niin treenaisin kyllä siltikin ;)
Mutta eikö löydy edes naisia tältä sivustolta jotka treenaa :shock: ?
Ihmeen vähän kyllä ikäisistäni harjoittaa noita lihaksia; olin ihan järkyttynyt kun joskus juttelin kavereiden kanssa, niin suuri osa ei edes tiennyt mitä lantiopohjalihakset on, ja kukaan muu ei ollut myöskään saanut orgasmia kuin mä, paitsi 1 masturboiden ja 1 suihinotossa.. Miksei koulussa valisteta näistä asioista? Kyllä nyt lantiopohjalihasten treenauksesta pitäs kertoa ihan synnytyksenkin takia, itekin sain vain sattumalta niistä tietää. Surullista jos monet naiset oppii nauttimaan seksistä kunnolla vasta keski-ikäisinä :(
collision
Noviisi

ViestiKirjoittaja collision » 09 Syys 2011, 21:52

Mä oon joskus koittanut tuota treenausta.

Jaksoin tehdä päivittäisiä harjoituksia jonkin aikaa, en mitenkään kauhean pitkään kylläkään. Enpä kyllä huomannu mitään erityisempää vaikutusta. Kullin kokoon se ei tasan varmasti vaikuta millinkään vertaa, mutta tuohon kestävyys puoleen uskon kyllä, että säännöllisellä harjoittelulla olis varmati hyötyä.
Ite en vaan jaksanu niin pitkäjänteisesti harjotella, että tulokset olis sanottavammin alkaneet näkymään.
Se mikä ei tapa, ahistaa.
Meq
Noviisi

ViestiKirjoittaja Meq » 10 Syys 2011, 20:34

Asiasta kukkaruukkuun... Eli mua ihmettää mun tälläne tapa sillee nostaa rintoja?! Eli en meinaa mitenkää rinnuksien eteenpäintyöntämistä vaan jotenki jännitän jotain lihaksia ja mun rinnat sillee nousee ylemmäs ja on sellaset "terhakammat" u nouuu :D:D osaan myös "titty dancea" eli sanon kaikille naisille et reenakkaa sitä nii voitte aina kotarve tulee niii nostaa rintoja. joo... :D
-Meq
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 15 Syys 2011, 16:34

Meq, tuo oiski muuten hauska oppia tosi hyvin tuo taito :D Iteki osaan jännittää rintalihaksia vuorotellen tai yhtäaikaa, mut tietysti ainahan siitä vois saada vielä näyttävämmänkin.
Miten treenaat rintalihaksia? Mä treenaan ihan salilla, mut ois kiva löytää liike joka treenais vaan rintoja, ettei musta tulis kauheen harteikas :S
Ai hitto on muuten kaikki paikat ihan jumissa kun vedin pari päivää sitten taas kovat treenit.. Mut on kyllä kiva kun lihasmassa on kasvanut: jaksan tehdä monet liikkeet salilla jo maksimipainoilla. Vähän oli voittajafiilis kun joku äijä tuli mun jälkeen ja nolona laski painoja monta kymmentä kiloa :D Mut se olikin jo joku 50 vuotias että ei kai ne enää huippukunnossa olekaan..

Tykkäättekö miehet muuten vahvoista ja kiinteistä naisista, joilla lihaksetkin vähän näkyy? En tarkota nyt mitään steroidi naisia mitkä näyttää enemmän mieheltä kun naiselta, vaan sellasta treenattua "peppi pitkätossu" kroppaa; eli vahva mutta kuitenki naisellinen?
Mulla on nimittäin pyrkimys saada etenkin vatsalihakset näkyviin. Muut lihakset näkyykin jo aika hyvin, vatsan päällä vaan vähän rasvaa mikä pitäs saada pois. Toisaalta toivon ettei samalla kutistu rinnatkin..
evecuci
Noviisi

ViestiKirjoittaja evecuci » 15 Syys 2011, 16:46

Silleesti nuita rintalihaksia voi reenata et istut maassa vaikka sillee intiaaniistunnassa ja laitat kämmenet vastakkain niiku joku joogausasento? :D ja sitte painaa kämmeniä vastakkain sellasia pummpauksia niin rintalihakset jännittyy ja sit rentoutat ja uuellee. Ite teen aina ku vaikka katon telkkaria tai muuta (: tollasen kuvan etin nii laita tollee käet ja paina niitä vastakkai :

http://www.motivus.fi/lajit-palvelut/jooga/
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 17 Syys 2011, 11:58

Kiitti vinkistä, vois kokeilla.

Tosin nyt on tullut himo treenata kovilla painoilla ja kehittyä koko ajan enemmän, että voi olla että rintalihastenkin pääasiallinen treenaus jää salille, kotona ei niin motivoi yksinään treenata.

Palaa sivulle “Vapaa sana”