Terska aina paljaana, Autocircumcision

Keskustelua melkein mistä vaan.
RobinHund
Seksipeto

Re: Terska aina paljaana, Autocircumcision

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 25 Maalis 2019, 08:43

Pääasiassa huono juttuhan se on. Itse olen huomannut sen aina kun olen kokeillut. Kun viikonkin verran pitää terskaa koko ajan paljaana, sen herkkyys vähenee, ja nyt kun ikä on ylittänyt 30 kauan sitten, siitä ei ole kuin haittaa. Jos joku tykkää niin siitä vaan, mutta en suosittele.

Kuvassa vasemmalla on ympärileikattu elin, jossa limakalvo on keratinisoitunut eli sarvettunut. Vasemmalla on luomukikkelin terska paljastettuna. Voitte varmaan päätellä kumpi on herkempi.

https://pbs.twimg.com/media/DRInkdtU8AA1n30.jpg

Innokas
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Innokas » 25 Maalis 2019, 19:07

RobinHund kirjoitti:
25 Maalis 2019, 08:43
Pääasiassa huono juttuhan se on. Itse olen huomannut sen aina kun olen kokeillut. Kun viikonkin verran pitää terskaa koko ajan paljaana, sen herkkyys vähenee, ja nyt kun ikä on ylittänyt 30 kauan sitten, siitä ei ole kuin haittaa. Jos joku tykkää niin siitä vaan, mutta en suosittele.

Kuvassa vasemmalla on ympärileikattu elin, jossa limakalvo on keratinisoitunut eli sarvettunut. Vasemmalla on luomukikkelin terska paljastettuna. Voitte varmaan päätellä kumpi on herkempi.

https://pbs.twimg.com/media/DRInkdtU8AA1n30.jpg
Mielenkiintoiset kuvat.
Minulla aina terska paljaana ja on totta se että terska kovettuu mutta kun on kyse niin tärkeästä elimestä sitä pitää hoitaa. Herkkyys myös varmaan vähenee mutta onko se huono asia jos ei niin helposti laukea?
Ajattelin suorittaa tutkimuksen, eli pitäisin esinahkaa viikon terskan päällä. Vaikeutena on vaan se että tuppaa terska väkisinkin pulllahtaa esiin.

wankah
Noviisi

Viesti Kirjoittaja wankah » 26 Maalis 2019, 00:07

kontunton kirjoitti:
25 Helmi 2019, 13:35
Haluaisin olla ympärileikattu, mutta eipä oo tullut asia hoidettua.
En suosittele, jos nahka on niin älä mene poistamaan, sitä kun ei oikein enää takaisin saa.

Innokas
Kisälli

Viesti Kirjoittaja Innokas » 26 Maalis 2019, 17:00

Kokeilusta terska viikon piilossa on nyt mennyt vuorokausi ja tuntuu että terska hukkuu/ tukehtuu. Pakko oli alkaa tuulettamaan terskaa runkkaamalla.

Pikkurunkkari78
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Pikkurunkkari78 » 05 Huhti 2019, 07:32

Itellä tiukka esari,sinkki on todella kireellä seisokissa.
Välillä kulli nussiessa tulehtuu ja runkatessa myös.
Eivät leikanneet murrosikäsenä.
Ei kestä kunnolla takana kun on löysänä,mielellään niin pitäsin jotta tuulettuu.
Puoliseisokissa ,kuten vaikka uimahallissa pidän terskan näkyvillä koska kulli näyttää paremmalta niin.
Tekis mieli leikata.

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 13 Heinä 2019, 23:33

Jos kokee itsensä riisumisen ja alasti olemisen seksuaalisesti kiihottavana, mitä enää voi riisua, kun kaikki vaatteet on jo otettu pois? Eipä juuri muuta kuin esinahkansa. Kun sen vetää ylös, paljastaa vielä jotain.

Koin (syy miksi käytän mennyttä aikamuotoa, selviää kirjoitukseni lopussa) esinahan vetämisen taakse tapahtumana stimuloivaksi, varsinkin jos sen teki hitaasti.

Liikuin esinahka ylhäälle vedettynä esimerkiksi uimahallien suihkutiloissa, mikä nyt jälkeenpäin hieman mietityttää, kun katson vanhoista valokuvista, miltä penis näyttää, kun esinahka on ylhäällä. Kyllähän sen nimittäin huomaa, että tila ei ole normaali. Peniksen pää on hieman punoittava ja eroaa värisävyltään muusta osasta penistä. Cap d'Agden nudistikylässä käydessäni en sentään kehdannut liikkua terska paljaana, koska arvelin, että se olisi liian provosoivaa. Jossakin hämärissä suihkuhuoneissa on vähän eri juttu.

Kun olen ottanut itsestäni nakukuvia, niissäkin lähes kaikissa esinahka on ollut pois päältä. Kokeilin tietysti joskus myös sitä, pysyisikö se ylhäällä housuissa ollessaan, mutta ei se pysynyt. Ja jos terska onkin ollut hetken paljaana, housujen kangas on ärsyttänyt liikaa. Yhden tapauksen muistan Rhodokselta aikoinaan, kun tiukoissa valkoisissa housuissa kävellessäni esinahkani liukui pois paikaltaan, ja seurauksena oli ylimääräistä ärsytystä ja erektio - julkisella paikalla. En tiennyt, miten olisin ja mitä tekisin, koska eihän keskellä katua voi riisua housujaan ja säätää esinahkaansa. Kun tilanne vähän rauhoittui, lähdin kävelemään, ja hetken päästä housuissa tökötti taas jotain pitkää ja kovaa, joka olisi saanut sillä kertaa olla tököttämättä. Ja taas piti miettiä, että miten ihmeessä tästä selviää. Tällainen "päältä pois" rullautuminen itsestään oli kuitenkin hyvin harvinaista.

Yhteenvetona edellä kuvatusta tiivistän asian niin, että esinahalla ja sen ylös rullaamisella on ollut minulle käytännössä aina jonkinlainen seksuaalinen funktio. Terskan paljastaminen saattoi jo itsessään johtaa erektioon. Ja terska näkyvissä esiintyminen edellä mainituissa suihkutiloissa tuntui kiihottavalta. Oli tunne, että tämän enempää en pysty paljastamaan, nyt on kaikki salatuimmatkin paikat näkyvissä.

Nyt kun kirjoitukseni on lopuillaan, kerron syyn, miksi olen käyttänyt mennyttä aikamuotoa. Se selviää seuraavasta tarinasta, jossa huomaan vähän asioiden toistoa. Juttu on kirjoitettu viime vuoden keväällä eikä vuonna 2013 kuten blogin päivämäärä väittää.

http://myytitjatotuudet.blogspot.com/

Eli nyt tuossa asiassa ei ole enää vaihtoehtoa. Eräässä edellä olevassa kirjoituksessa mainittua terskan kuivumista, vai mitä sanaa siinä käytettiin, en ole ainakaan itse huomannut. Käytän silloin tällöin erityistä kosteusöljyä, jota neuvottiin käyttämään. Se on pitänyt pinnan notkeana.

Kaz
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Kaz » 16 Heinä 2019, 15:05

juhno kirjoitti:
25 Maalis 2019, 03:12
RobinHund kirjoitti:
19 Maalis 2019, 21:27
No niin, kyllä se terska siitä sarvettuu ja kovettuu samalla tavalla kuin jalkapohjat paljain jaloin juostessa... :D
Ja tämä on hyvä vai huono asia? Ympärileikatuilla varmaan käy samalla tavalla.
Mut on ympärileikattu jo neuvolassa koska esarissa oli jotain vikaa.

Ja ei siitä kantapäätä tule mutta joo, se voi hinkata vaikka kommandona farkkuihin eikä se riitä ärsyttämään mulle seisokkia.

Hyviä ja huonoja puolia?
No kesto sängyssä on hyvä. Sanottu liiankin kestäväksi.
Yksi tyttö valitti että pidän sitä rumana kun en lauennut puolessa tunnissa. Minulle on joskus tarjottu suhinottoa baarin vessassa ja tyttö väsynyt ennenkuin tulen.

Näitä on käynyt mutta ne on kyllä yleensä hoidettavissa esileikillä, etenkin jos on pannut kyseisen neidon kanssa edes kerran aikaisemmin ja tietää siitä jotain.

Mutta sit taas, en ole ikinä lauennut kumin kanssa. En koskaan. Yhtä hyvin voisin lykkiä straponilla kun en tunne minkään extra/ultra thin/sensitiven kanssa yhtään mitään samoin alkoholi. Jo joku 6 tuoppia estää laukeamisen kokonaan kun turtuu.
Kerran pakin silloiselle muijalleni 10 tuopin jälkeen 5 orgasmia uskoen että tulen "ihan just" kunnes se pyysi että lopetetaan ja että saan sit kun selviän.

Eli noh, en tiedä millainen minuuttimuna olisi esarin kanssa. On osa tinder löydöistä ja muista tullut kylään toistekkin omien sanojensa mukaan sen takia koska olin hyvä sängyssä ja leikit kestää pitkään jos niin halutaan.

Vähän sellainen juttu että joskus sitä kiroaa ja joskus kiittää.

Sahtimonni83
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Sahtimonni83 » 18 Heinä 2019, 21:46

Mulla on sellainen molo. Esnari on surkastunut, ts. lapsena mulla oli normaali esa, mutta se ei kasvanut samaan tahtiin kuin minä muuten. Moni on luullut mua ympärileikatuksi. En tiennytkään että sille on noin hieno nimikin. Kaikkea sitä oppii...

Harmittaa kun esa ei pysy enää terskan päällä. Olis kiihottavaa kun olis tuppimulkku ja sinne kerääntyisi smegmaa.

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 19 Heinä 2019, 21:27

Kaz kirjoitti:
16 Heinä 2019, 15:05
Mutta sit taas, en ole ikinä lauennut kumin kanssa. En koskaan.
En ole pitänyt näistä asioista päiväkirjaa, mutta muistelen, että minulla se loppui muutaman kuukauden kuluessa ensimmäisestä seksikokemuksesta. Parin vuoden päästä en saanut sitä kahdenkeskisessä seksissä enää edes ilman kumia, joten viimeistelin homman jälkeen päin käsin, jos katsoin sen tarpeelliseksi, en kuitenkaan aina. Käsin saamisessa ei ollut mitään ongelmaa.

En siis ollut tuossa vaiheessa ympärileikattu.

Kun yl-toimenpide paljon myöhemmin tehtiin, tuossa asiassa ei siis enää mikään muuttunut. Jos se ennen oli ollut mahdotonta, nyt se oli kaksinkertaisesti mahdotonta. Valitettavasti myös käsin tekemällä saaminen vaikeutui. Se on kuitenkin aika paljon kiinni fiiliksistä. Jos jo etukäteen ajattelee, ettei tästä taida tulla mitään, niin ei siitä ehkä sitten tule.

Vastaa Viestiin