Terska aina paljaana, Autocircumcision

Keskustelua melkein mistä vaan.
juhno
Noviisi

Terska aina paljaana, Autocircumcision

Viesti Kirjoittaja juhno » 25 Helmi 2019, 02:50

Autocircumcision eli ympärileikkaamaton mies pitää esinahkaansa takana aina, siis myös levossa. Penis näyttää kuin ympärileikatulla. Vaikeaa toki jos esinahka on sellainen että se ei pysy siellä vaan valuu takasin terskan päälle seisokin päätyttyä. Itellä on kuitenkin sellainen esari joka pysyy kiltisti terskan takana myös levossa.

Muutaman päivän olen nyt pitänyt niin aika jännältä tuntuu. Penis kyllä näyttää omasta mielestä paremmalta. ;)

Onko muilla kokemuksia?

kontunton
Noviisi

Re: Terska aina paljaana, Autocircumcision

Viesti Kirjoittaja kontunton » 25 Helmi 2019, 13:35

Samat fiilikset. Mulla pysyy kanssa huppu pois hepin päältä. Stondiksessa ei kunnolla saakaan terskan päälle, eikä tarttekaan. Haluaisin olla ympärileikattu, mutta eipä oo tullut asia hoidettua. Sen verran vaan kun olis nahkaa, että käteen vetäessä pystyisi hinkkaamaan terskan juuressa. Koko ajan terskan paljaana saa aikaan sen, että silloin on jatkuvasti puolittainen seisokki päällä, joten en tiedä sitten, jos olis ympärileikattu, valuttaisko kiimatippaa jatkuvasti.

jiijii
Kisälli

Viesti Kirjoittaja jiijii » 25 Helmi 2019, 22:10

Minulla on liikkuva esinahka ja se pysyy terskan takana levossa. Se pysyy myös terskan peittona kyrvän ollessa seisokissa, jos ei vedä taakse. Automaattista liikettä sillä ei juuri ole, vaan se pysyy siinä mihin sen laittaa :D

Aloin teini-iässä pitää esinahkaa lähes jatkuvasti terskan takana, koska minusta niin näytti paremmalta (vaikka eihän se koko aikaa mihinkään näy :D ). Sama tapa ja mieltymys on edelleen. En enää muista tuntuiko se aluksi mitenkään erityiseltä kun aloitin tavan, mutta pidemmän päälle terskan herkkyys väheni jonkin verran. Mutta se ei ole haitannut.

juhno
Noviisi

Viesti Kirjoittaja juhno » 26 Helmi 2019, 02:00

jiijii kirjoitti:
25 Helmi 2019, 22:10
Minulla on liikkuva esinahka ja se pysyy terskan takana levossa. Se pysyy myös terskan peittona kyrvän ollessa seisokissa, jos ei vedä taakse. Automaattista liikettä sillä ei juuri ole, vaan se pysyy siinä mihin sen laittaa :D
Itselläni toimii juuri näin myös esinahka. Ei mene ittekseen taakse seisokissa vaan kädellä vietävä taakse.
Kun aloit pitämään esaria takana levossa, turposiko esinahkasi yhtään missään vaiheessa?

jiijii
Kisälli

Viesti Kirjoittaja jiijii » 27 Helmi 2019, 21:19

juhno kirjoitti:
26 Helmi 2019, 02:00
Kun aloit pitämään esaria takana levossa, turposiko esinahkasi yhtään missään vaiheessa?
En nyt muista olisikohan noin käynyt tai jotain muuta kuin ehkä pientä hankauksen tunnetta silloin kun seisoi housuissa, mutta ei siis ainakaan mieleenpainuvasti.

Enemmän jäi mieleen se, että jotkut kiinnitti asiaan huomiota esim koulussa suihkussa :D

juhno
Noviisi

Viesti Kirjoittaja juhno » 01 Maalis 2019, 22:07

Mitäs ne siihen sano :)

ISP
Kisälli

Viesti Kirjoittaja ISP » 02 Maalis 2019, 00:07

Kuulemma auttaa jos on liian nopea laukeamaan ja itse olen liian hidas laukeamaan, niin en ole pitänyt. Joskus teininä kokeilin niin neljän päivän jälkeen annoin esinahan olla taas terskan päällä.

jiijii
Kisälli

Viesti Kirjoittaja jiijii » 04 Maalis 2019, 21:28

juhno kirjoitti:
01 Maalis 2019, 22:07
Mitäs ne siihen sano :)
Ekan kerran kun se huomattiin, niin joku kysyi miksi se on paljaana. Siihen vastasin, että pitää antaa välillä tuulettua :D Joskus myöhemmin joku kysyi, että miksi minulla aina on esari takana, niin vastasin että se on jäänyt sillä tavoin jumiin pysyvästi varmaan siksi kun olen runkannut niin paljon :D Tuo piti sitten jonkin ajan päästä korjata, koska jotkut oli ottanut sen ainakin puoliksi tosissaan. Näytin, että se menee päälle ja selitin että tykkään vain pitää sitä niin, koska näyttää paremmalta ja tytöt tykkää nähdä terskan. Kommentit siis sitä luokkaa, että ne pystyi kuittaamaan huumorilla...

RobinHund
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja RobinHund » 19 Maalis 2019, 21:27

No niin, kyllä se terska siitä sarvettuu ja kovettuu samalla tavalla kuin jalkapohjat paljain jaloin juostessa... :D

Kuinka moni muuten aidosti luulee kuten ilmeisesti jotkut tietämättömät teinit, että esinahassa on lihaksia, kun aina välillä ihmetellään ettei esinahka (itsestään) liiku mihinkään? Kirjoissa annetaan ymmärtää että "erektiossa (aikuisen) esinahka vetäytyy pois terskan päältä" tjs, mutta eihän se oikeastaan niin ole vaan kysymyshän on siitä, että peniksen paisuessa terska työntyy esinahan alta esiin.

juhno
Noviisi

Viesti Kirjoittaja juhno » 25 Maalis 2019, 03:12

RobinHund kirjoitti:
19 Maalis 2019, 21:27
No niin, kyllä se terska siitä sarvettuu ja kovettuu samalla tavalla kuin jalkapohjat paljain jaloin juostessa... :D
Ja tämä on hyvä vai huono asia? Ympärileikatuilla varmaan käy samalla tavalla.

Vastaa Viestiin