Tuoksut/ hajut mitä kiihottaa

Keskustelua melkein mistä vaan.
Dan85
Noviisi

Tuoksut/ hajut mitä kiihottaa

ViestiKirjoittaja Dan85 » 10 Huhti 2018, 17:05

Ajelin töistä kotiin ja olin kahvin ottannu mukaan uudessa termarissa missä jokin silikoonia muistuttava kansi.
siinä sitten hörpätessä huomasin tutun hajun, just tuo silikooni, ei niin mielyttävä mutta ei myöskään tosi hirveä. Jotenki tuttu haju, mut en heti ymmärtäny miksi.
Ihme kyllä tuo haju antoi miellyttävän tunteen koko kehoon ja aloin jopa kovettua :)
Tuota mietin tovin, muistin lukeneeni jostain että hajumuisti on useimmilla intensiivisin ja voi jäädä eri hajut ja tuoksut pitkäänki muistiin.
Koitin siinä muistella mihin yhdistin hajun, joka kerta kun otin hörpyn, kalu sykähti :D
Sit muistinki; haju/tuoksu sama kuin jonki aikaa sitten hankkima seksilelu, eli prostata vibra, joka varmaankin samaa materiaalia :D
Jännää mitä tuoksut ja hajut oikeen kohdistuen voi meille tehdä :D

Muilla vastaavia kokemuksia?
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Re: Tuoksut/ hajut mitä kiihottaa

ViestiKirjoittaja FrauSchaefer » 13 Huhti 2018, 13:32

Pesemätön tytönpissa kuulemma kiihottaa niitä miehiä, jotka ovat pikkupoikina saaneet tutkia naapurin tytön tai pikkusiskon aromikasta pimpsaa. Kirjeenvaihtopiirissä tunnettiin ilmaisut ketunpissa ja tiikerinpissa. :D
jasso80
Kisälli

Re: Tuoksut/ hajut mitä kiihottaa

ViestiKirjoittaja jasso80 » 28 Kesä 2018, 08:14

No mulla ny on sellane kiihotus kohde ku naisen pesemätön peppu ja pillu. Ja sit jos on viel perseel hieman kokoa ni sellane päivä hikoillu naisen peräreikä ja pillu ni ai jumalauta mikä tuoksu. Ja mälli lentää hetkessä. Muijani välil istuu ja nussii naamaani hikisellä ja pesemättömäl alapäällä. Siinä ku se oikee hinkkaa itseensä ja runkkaa samal mua ni ei me ku muutama minuutti ku kassit tyhjenee

Palaa sivulle “Vapaa sana”