Julkisesti nauttiminen -missä menee laittomuuden raja?

Keskustelua melkein mistä vaan.
FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Re: Julkisesti nauttiminen -missä menee laittomuuden raja?

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 04 Tammi 2016, 18:35

LehmaApina kirjoitti:Oon lukenu, että monet nuoret on saaneet orgasmin ala-asteen liikuntatunneilla kun ovat kiivenneet köyttä pitkin ylöspäin ja tämän jälkeen laskeutuneet. Uskoisin että tämä on maailman laajuinen ilmiö, eikä vielä silmiini ole kantautunut, että ketään olisi rangaistu tämän takia. Luulisi että maailman siveellisimmässä valtiossa, eli Jenkeissä, olisi jo jota kuta rangaistu orgasmista, minkä on saanut köysissä kiipeillessä.
Jos rangaistaisiin, myönnettäisiin että lapsetkin voivat saada orgasmin, eikä sellainen millään muotoa sovi - elämän ensimmäinen orgasmihan kuuluu saada hääyönä! :lol:

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 05 Tammi 2016, 18:03

FrauSchäfer, toi oli hyvä :D Totta :D

Mä sain (tietääkseni, ainakin niin että sen orkuks tunnistin) ekan orkkuni vasta 15-vuotiaana. Mutta seksuaalinen olento olen ollut kyllä syntymästä asti (mielestäni), ties vaikka jo aiemmin. Se kulkee mukana, muuttaa vaan muotoaan. Lapsena tykkäsin kyllä mm. pidätellä virtsaa tosi kauan ja samalla hangata pimpsaa esim. keinutuoliin, tunkea vessapaperia alkkareihin niin paljon että melkein sattui mut samalla tuntui hyvältä (painoivat siis klittaa vasten varmaan) jne. Kuitenkin kun toruttiin moisista, en uskaltanut koskea "sinne" muuta kuin vasta ekan kerran 15-vuotiaana -neitsyydenkin jo väkivaltaisesti menettäneenä. En aio ite hankkia lapsia, mutta musta lasten pitäis antaa tutustua omaan kehoonsa -monille tulee seksuaalisia ongelmia juurikin kieltämisestä, torumisesta, häpäisystä ym. Onneks ite en oo lapsuudesta saanut hirveitä estoja -fantasioin kyllä, mutta opin vain et pitää puuhailla muilta salaa ja joku ihme esto tuli, että "sinne" ei saa koskea, mikä lähti kyllä aika helposti. Kun lapsena sanottiin, että sitten aikuisena vasta tuollaisia, tunnollisesti odotin aikuisuuteen ja todellakin aikuisena on monenlaiset riemut auenneet -kun onneks ei ole syviä traumoja ja estoja, niinkuin joillain. Joillekin esim. sanottu, että seksi on likaista (ei vain lapsena, vaan aina), masturbointi vaarallista, toruttu, rankaistu jne. Joten siitä voin olla kiitollinen vanhemmilleni, että vaikka eivät ihan täydellisiä olleet (tässäkään) asiassa, niin sentään eivät aiheuttaneet niin pahoja lukkoja, kuin oisivat voineet :D

Tuosta ala-asteen köysikiipeilystä; siinäpä muuten orkku, jota en oo kokenut! Meillä ei ollu köysikiipeilyä :( Mä oisin aina halunnu kiivetä korkeelle, kiipeilin puissakin pienestä pitäen, mutta opettaja väitti, että se on vaarallista, ja ainoastaan pojat sai kiivetä puolapuihin, puiseen pylvääseen ja köyteen korkealle. Hmmmm... lieköhän opettajalla ollut itsellään estoja, kun ei meidän tyttöjen antanut kiipeillä, liekö ei kestänyt ajatusta että pitäis nähdä mahdollisia lasten orkkuja ja miten niihin suhtautua ;D Kiintoisaa...

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 05 Tammi 2016, 19:46

Selailin vanhaa kirjeenvaihtoa muistini virkistämiseksi. Kirjekerhomme sairaanhoitajatarjäsen rakasteli kerran uroskoiran kanssa maalaistalon pihalla aviomiehen ohjaillessa koiraa. Paikka oli kuitenkin visusti pensaiden suojassa. Ajaus koiran rakastelusta ulkosalla, rivitalon pihalla tai kaukana sankan metsän suojissa, kiihottaa kyllä minuakin.

Yksi kaverini sai 11-vuotiaana orgasmin hinkkaamalla itseään jumppasalin köyteen, ihan tietoisesti ja tahallisesti - en tiedä huomasiko kukaan, minä huomasin koska hän kertoi tavoitteestaan minulle etukäteen. Harrastimme silloin tällöin tyttöjen leikkejä, 6 - 7-vuotiaana uteliaisuudesta ja myöhemmin täysin tietoisesti seksuaalista nautintoa hakien ja myös saaden.

LehmaApina
Noviisi

Viesti Kirjoittaja LehmaApina » 06 Tammi 2016, 10:58

En usko, että kovin moni tämän foorumin käyttäjistä kieltää lastaan tutustumasta omaan vartaloonsa. Luulisin, että tietotaito olisi keskivertoa korkeampi, samoin uskallus puhua asioista. Taisinkin jo jossain toisessa ketjussa sanoa, mutta ainakin minusta tuntuu siltä, että suomalaiset eivät uskalla puhua seksistä ja seksuaalisuudesta avoimesti. Kaippa tämäkin tapa alkaa muuttumaan, kun nuoret saavat enemmän tietoa netistä ja pääsevät keskustelemaan samanhenkisten kanssa ensin anonyymisti.

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 21 Tammi 2016, 23:06

Kun ei jää kiinni "siveettömyydestä", pysynee myös laillisuuden puolella. Ainakin suunnilleen. Rikoshan kai edellyttää, että joku näkee. Alastomuus yksin autiolla saarella ei täyttäne siveettömyysrikoksen tuntomerkkejä. Mutta juridiset pohdinnat sikseen.

Sen verran on tullut joskus heikkoina hetkinä urheiltua otsikossa kuvaillussa asiassa, että olen mennyt jonnekin julkisille tai puolijulkisille paikoille asussa, jossa ei ole varaa virheisiin.

Korostan painokkaasti, että en ole koskaan harrastanut ns. itsensä paljastelua, koska sehän on varsin halveksittavana pidetty teko, josta saa syytteen ja tuomion ja seksirikollisen maineen.

Jossakin määrin "urheileminen" tässä asiassa ilmeisesti perustuu edellä mainittuihin ankariin seurauksiin. Kun ottaa riskin, ja käy huonosti, seuraukset ovat katastrofaaliset. Vaara on suuri. Täydellinen häväistys ja nöyryytys ja tuho ja maineen menettäminen uhkaavat. Riskeissä on kuitenkin tietty kiihottavuutensa. Siksihän niitä otetaan.

Oikeastaan blogimerkintäni kertoo, mistä on kyse, joten mitäpä samaa kirjoittamaan tähän uudestaan.

Samaan sarjaan kuuluu oikeastaan myös uima-asu-urheilu autioilla hiekkarannoilla - joille teoriassa voi joku kuitenkin tulla. Kertaakaan ei ole kukaan ulkopuolinen mitään kiellettyä nähnyt, mutta pari kertaa olen joutunut tilanteeseen, jossa paikalle on yhtäkkiä ilmestynyt ihmisiä, ja olen joutunut kävelemään heitä vastaan T-paidassa ja "spesiaali" uimahousuissa. Edestä päin ne ovat täysin peittävät ja näyttävät normaaleilta, mutta ne eivät kuitenkaan ole varsinaisesti edes housut vaan epämääräinen viritelmä kangasta ja kuminauhaa. Blogissa on vanhempi merkintä myös näistä.

http://aamutaivas.blogspot.fi/2016/01/r ... sakin.html
http://aamutaivas.blogspot.fi/2015/03/m ... eista.html

Einomies
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Einomies » 22 Tammi 2016, 03:21

Antonio kirjoitti:Kun ei jää kiinni "siveettömyydestä", pysynee myös laillisuuden puolella. Ainakin suunnilleen. Rikoshan kai edellyttää, että joku näkee.
Niin, että murhankin siis saa tehdä, kunhan kukaan ei näe, eikä siitä jää kiinni? Tai kaupasta saa varastaa mielin määrin, kunhan ei jää kiinni tai kukaan ei näe. Täysin ohi ketjun alkuperäisen aiheen, mutta oli niin erikoinen katsantokanta rikoksiin, että oikein hämmästyttää.

Antonio
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Antonio » 22 Tammi 2016, 04:20

Einomies kirjoitti:
Antonio kirjoitti:Kun ei jää kiinni "siveettömyydestä", pysynee myös laillisuuden puolella. Ainakin suunnilleen. Rikoshan kai edellyttää, että joku näkee.
Niin, että murhankin siis saa tehdä, kunhan kukaan ei näe, eikä siitä jää kiinni? Tai kaupasta saa varastaa mielin määrin, kunhan ei jää kiinni tai kukaan ei näe. Täysin ohi ketjun alkuperäisen aiheen, mutta oli niin erikoinen katsantokanta rikoksiin, että oikein hämmästyttää.
Täsmennän hieman edellistä kirjoitustani. Viittasin siinä seuraavaan rikoslain pykälään:

21 §

Sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen

Joka tekee julkisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan teon siten, että se aiheuttaa pahennusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä rangaistusta, sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

---

Jotta edellä mainitun rikoksen tuntomerkit täyttyisivät, teon on oltava julkinen, eli jonkun on nähtävä se. Jos kukaan ei näe, kyseessä ei ole rikos. Jos sulkeutuu yksin huoneeseen ja tekee siellä "sukupuolisiveellisyyttä loukkaavia tekoja", ei syyllisty edellä mainittuun rikokseen, koska teot (mitä ne sitten ovatkin) eivät ole julkisia. Kukaan ei näe niitä. Mutta jos menee tekemään samat teot ulos kadulle ihmisten nähtäväksi, rikoksen tunnusmerkit täyttyvät. Teot ovat tällöin julkisia. Kai ne silloin myös herättävät pahennusta...

En ilmaissut asiaa parhaalla mahdollisella tavalla edellisessä kirjoituksessani. Kirjoitinhan huolimattomasti pelkästään "siveettömyydestä", millä tosin etäisesti viittasin edellä mainittuun lakipykälään. Murhat ja varkaudet tietenkin ovat rikoksia riippumatta siitä, näkeekö niitä kukaan.

nti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja nti » 22 Tammi 2016, 13:28

Hmm.. tuli mieleen, kun yhden eksäni kanssa harrastettiin seksiä parvekkeella. Se oli siis joka suuntaan avoin parveke, metallikaiteet jotka ei myöskään pahemmin peitellyt meidän touhuja. Miten kun se kuitenkin tapahtui ns. omassa kodissa, niin lasketaanko se silti julkiseksi paikaksi? Oon vähän hämilläni kun en ole aikaisemmin osannut ajatella että oltaisiin tehty siinä rikos :)
Märkä mirri tekee iloiseksi

oceansoul
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oceansoul » 28 Tammi 2016, 09:52

nti kirjoitti:Hmm.. tuli mieleen, kun yhden eksäni kanssa harrastettiin seksiä parvekkeella. Se oli siis joka suuntaan avoin parveke, metallikaiteet jotka ei myöskään pahemmin peitellyt meidän touhuja. Miten kun se kuitenkin tapahtui ns. omassa kodissa, niin lasketaanko se silti julkiseksi paikaksi? Oon vähän hämilläni kun en ole aikaisemmin osannut ajatella että oltaisiin tehty siinä rikos :)
Eiköhän sekin julkista olisi. :D

Ks.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... sa/5332742

(Tuossa tapauksessa ei edes seksiä harrastettu, vaan mies vain kotonaan ja pihamaalla alastomana esiintynyt. Ilmeisesti ihan tarkoituksella itseään esitellyt, mutta kuitenkin.)
Seksibloggaaja @ http://housuitta.com.

nti
Noviisi

Viesti Kirjoittaja nti » 28 Tammi 2016, 11:11

oceansoul kirjoitti:
nti kirjoitti:Hmm.. tuli mieleen, kun yhden eksäni kanssa harrastettiin seksiä parvekkeella. Se oli siis joka suuntaan avoin parveke, metallikaiteet jotka ei myöskään pahemmin peitellyt meidän touhuja. Miten kun se kuitenkin tapahtui ns. omassa kodissa, niin lasketaanko se silti julkiseksi paikaksi? Oon vähän hämilläni kun en ole aikaisemmin osannut ajatella että oltaisiin tehty siinä rikos :)
Eiköhän sekin julkista olisi. :D

Ks.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikke ... sa/5332742

(Tuossa tapauksessa ei edes seksiä harrastettu, vaan mies vain kotonaan ja pihamaalla alastomana esiintynyt. Ilmeisesti ihan tarkoituksella itseään esitellyt, mutta kuitenkin.)
Vois olla hauska näky kun naapurin vanhempi setä hyppis trampoliinilla munasillaan. :D

Mulla on ollut näköjään julkisen alastomuuden laillisuudesta aikalailla väärä kuva mitä tulee paikkoihin. Kun kaveripiirissä yksi mies saunailloissa käveli pihan portille ja heilutteli naapurille muniaan, niin en mä sitä niin pahana osannut pitää, siis kun pysyi kuitenkin samassa pihassa..

Näköjään tarvitsin tätä perehdytystä.. :lol: onneksi oon itse niin häveliäs etten huvikseen hypi pihamailla alasti, olisi tullut tutustuttua tähän lakiin toista tietä. :D
Märkä mirri tekee iloiseksi

Vastaa Viestiin