Julkisesti nauttiminen -missä menee laittomuuden raja?

Keskustelua melkein mistä vaan.
oceansoul
Noviisi
Viesti:

Re: Julkisesti nauttiminen -missä menee laittomuuden raja?

Viesti Kirjoittaja oceansoul » 28 Tammi 2016, 13:33

nti kirjoitti: Vois olla hauska näky kun naapurin vanhempi setä hyppis trampoliinilla munasillaan. :D

Mulla on ollut näköjään julkisen alastomuuden laillisuudesta aikalailla väärä kuva mitä tulee paikkoihin. Kun kaveripiirissä yksi mies saunailloissa käveli pihan portille ja heilutteli naapurille muniaan, niin en mä sitä niin pahana osannut pitää, siis kun pysyi kuitenkin samassa pihassa..

Näköjään tarvitsin tätä perehdytystä.. :lol: onneksi oon itse niin häveliäs etten huvikseen hypi pihamailla alasti, olisi tullut tutustuttua tähän lakiin toista tietä. :D

Nämä on niin monitulkintaisia... :D

Yhdessä tapauksessa poliisi kielsi alastoman vanhan naisen lasikopissa olemisen (taide-esitys kyseessä)
http://www.hs.fi/kaupunki/a1416106113767

...mutta sitten kuitenkin alaston nuori nainen lasikopissa (myös keskellä kaupunkia) oli toisessa taide-esityksessä ok?
http://www.hs.fi/kaupunki/a1305975855278
Seksibloggaaja @ http://housuitta.com.

TheMindMaster
Noviisi

Viesti Kirjoittaja TheMindMaster » 28 Tammi 2016, 13:48

Kukkanen kirjoitti:En oikein tiedä, miks olen niin tarkka yksityisyydestäni nykyään. Ehkä se on ylivarovaisuutta, mut en vaan halua mitään häirikköjä liepeilleni. Ehkä mua myös kiihottaa ajatus siitä, että toinen on täysin "armoillani", eikä tiedä edes nimeäni. Mua kiihottas tosi paljon jopa sitoa joku siihen halukas mies nurkkaan kiinni katselemaan touhujamme; hän ei voisi sidottuna edes runkata, ja kiusoittelisin välillä oikein uhallani -ehkä kävisin tarjoamassa märkää pillua naamalle jne. Lopulta, jos muistaisin nautinnon lomassa, päästäisin häneltä kädet vapaiksi, että voi raukka edes runkata. Mutta olis kiva miehen kanssa yhdessä vähän nöyryyttää. Mua kiihottas tosi paljon osoittaa, miten VAIN mies saa naida mua ja miehellä on valta, toinen on vain meidän armoilla siinä. Ja näyttää myös, miten haluan vain miestä siinä tilanteessa, enkä sitä vierasta.

Mutta saa nähdä, löytyykö fantasiastani innostuvaa, hyvin paljon alistumisesta ja nöyryyttämisestä tykkäävää miestä :D
Tuo fantasia kiehtoo mua myös toisinpäin; vaikka niin, et mä oisin sidottuna ja joutuisin katselemaan kun mies nai toista naista silmieni edessä, mies kävis korkeintaan alistamassa ja naimassa mua suuhun välillä. Olen kai vähän outo :lol:

Tuollaiset pariskunnille tarkoitetut seksibileet vois kiihottaakin. Mutta silti... liikaa ihmisiä.. mua kiihottaa enemmän tuhmat, privaatit tilaisuudet. Oli esim. äärimmäisen kiihottavaa kun kerran löysin baarista pari suht viattoman oloista miestä, joiden kanssa päädyin harrastamaan kimppakivaa; se oli paljon kiihottavampaa, kuin ajatuksen tasolla se, että etsisin jostain tarkoituksella kimppailusta tykkäävät 2 miestä; niitä löytyisi kyllä, mutta se ei kiihota mua enää niinkään, vaan juuri se tilanteen tuhmuus, yllätyksellisyys ja epäsopivuus. Se, että miehet yllättyvät suuresti, kun munlainen viattoman näköinen tyttö vietteleekin. Haluaisin päätyä harrastamaan esim. tuplapenetraatiota joskus "vahingossa", siitä häviää puolet ideasta jos lähden etsimään tarkoituksella seuraa siihen asiaan.

Hitto kun himottaa taas näitä funtsiessa ja tämän päivän seksisessiosta kirjoitettuani :D
Wildclub on oiva paikka tuollaiselle, ai midtäkö tiedän?

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 28 Tammi 2016, 22:58

Kiitos vinkistä.
Oon päätynyt nyt siihen, että järjestän seksibileet itse :) Voin kutsua siten luotettavia, itseäni viehättäviä ihmisiä mukaan.

um84
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja um84 » 14 Syys 2016, 17:02

Törmäsin Staran artikkeliin, joka sopisi tähän ketjuun aiheensa puolesta. Artikkelissa kerrottiin italialaisesta miehestä, joka sai sakot julkisella paikalla onanoinnista eli runkkaamisesta. Italiassa saa siis vetää käteen vaikka keskellä vilkkainta toria (tosin K18), Suomessa kielletty...
Korkein oikeus: Julkinen masturbointi sallittua Italiassa
...Italiassa ei ole nykyään laitonta harrastaa itsetyydytystä julkisesti, mikäli lähistöllä ei ole alaikäisiä. Julkimasturboimista ei katsota rikolliseksi käyttäytymiseksi, sillä sen rangaistavuus poistui viime vuonna lainmuutoksen myötä. Toisin sanoen Italiassa on laillista onanoida missä ja milloin vain, kunhan lähistöllä ei ole alle 18-vuotiaita, CNN uutisoi.

...Suomessa julkisella paikalla masturboimisesta on säädetty rikoslain sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta koskevassapykälässä. Suomessa julkisesta itsetyydytyksestä voi saada rangaistuksen, mikäli se aiheuttaa pahennusta. Rikoksesta tuomitaan joko sakkoihin tai enintään kuuden kuukauden vankeustuomioon.

https://www.stara.fi/2016/09/13/italian ... sallittua/
um84 was here too?

Cullius
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Cullius » 11 Marras 2018, 18:05

Vaikka itsensä tyydyttäminen onkin nyt Italiassa laillistettu, ei mielestäni mitään seksiä pitäisi harrastaa ns. julkisilla paikoilla. Mitkä sitten ovat sellaisia, on tietysti tulkinnanvaraista. Jos joku hyväilee itseään bussissa, ei siinä pitäisi olla mitään pahaa - paitsi jos matkustajien pitää katsoa sitä. Sama vaikkapa yleisellä uimarannalla tai saunassa. Mutta jos sitä tekee vaikkapa jollakin suojaisella ranta- tai muulla kalliolla, ei toisten ole pakko tulla katsomaan. Jos joku kuitenkin uteliaisuuttaan tulee, vastuu on katselijalla.

Kun keskellä kaupunkia pannaan alaston henkilö "taiteen nimissä" lasikoppiin, voisin kokea sen vastenmielisenä tai ainakin pahoittaa mieleni. Jos sen sijaan henkilö riisuutuu tai ottaa alasti aurinkoa kallionkolossa ja menen uteliaisuuttani tirkistelemään, vika ja vastuu ovat minun.

yepdogxxx
Noviisi

Viesti Kirjoittaja yepdogxxx » 17 Kesä 2019, 15:59

Ensimmäisen kerran huomasin saavani jännää nautintoa siitä, että joku näkisi minun tyydyttävän itseäni, kun olin vain noin 10-vuotias. Muistan erään pienen heinikon, jonka takana oli syvähkö oja, ja suunnittelin että menen ojan pohjalle ja koskettelen pippeliäni. Se ajatus kiihotti silloin niin kovasti, että seisokki oli täydellinen, mikä teki polkupyörällä ajamisen vaikeaksi, koska esinahka oli vielä niin tiukka siinä iässä. En koskaan siinä ojassa masturboinut, mutta useita kertoja kylläkin läheisessä metsässä. Siellä oli puiden rungoissa paljon spermatahroja :)

Olen aina kokenut julkisella paikalla itseni tyydyttämisen hurjan kiihottavaksi. Ainakin muutaman kerran olen masturboinut salaa vanhempieni edessä lapsena, ja kerrostalon parvekkeellakin useasti kesäisin. En ole tarkoituksella halunnut, että joku näkisi, mutta se jännitys että joku voi nähdä on tehnyt siitä niin kiihottavaa. Muistan vain yhden tapauksen, kun minut nähtiin tyydyttämässä itseäni. Tajusin vasta jälkikäteen, että kaksi henkilöä oli nähnyt touhuni. Aluksi silloin vain arvelin, että he muuten vaan pyörittelivät silmiään. Tekevälle sattuu.

Nykyään en sen julkisemmin masturboi kuin toisinaan omalla parvekkeellani, ja joskus harvoin metsässä marjankeruureissulla, jos tulee panettava olo. Viime kesänä kokeilin kaksi kertaa miten kiihottavaa on runkata autossa supermarketin parkkipaikalla. Se ei ollut niin nautinnollinen kokemus kuin esim. metsässä runkkaaminen, kun tuuli hyväilee liukasta terskaa, ja saa laueta spermat mihin haluaa.
Seksi kiihottaa.

Vastaa Viestiin