Julkisesti nauttiminen -missä menee laittomuuden raja?

Keskustelua melkein mistä vaan.
Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Julkisesti nauttiminen -missä menee laittomuuden raja?

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 25 Joulu 2015, 06:58

Vatsa täynnä jouluruokia ja mieli täynnä fantasioita..

On alkanut yhä enemmän kiinnostamaan kaikki puolituhmailu. En halua kuitenkaan mitään ikäviä seuraamuksia, joten kiinnostaisi tietää, missä menee rikoksen raja? Tässä ketjussa muutenkin keskustelua kaikesta julkisella paikalla tehdystä tai tekemättömästä, haaveista ja fantasioista.

Tässä uusi fantasiani:
Haluaisin, että joku videoi kun nautiskelen, toiveenani olisi, että orkku/orkkuja tulisi videolle, mutta se riippuu siitä, pystynkö vapautumaan kameran (ja vieraan miehen??) silmän alla. Katsoa ja kuvata siis saisi, mutta ei koskea. Ollaan muutama video otettu miehen kanssa, ja musta on kiihottavaa katsoa itseäni; muistaa sen tilanteen ja senhetkiset fiilikset niin hyvin :D Ja onhan siinä sekin, et aitoja orgasmeja on ylipäätään netissä tosi vähän, niin mukava katsella edes itseään orkun hetkellä :D Jotenkin kun oon päässyt yli turhasta itsekriittisyydestä, mua kiihottaa oma itseni välillä.. niin videolla, kuin ajatuksen tasollakin. Olis mukava nähdä, miltä nautintoni näyttää ulospäin :D Toki haluan kuvata lisää kotivideoita miehen kanssa, mutta tosi kiihottavaa on myös ajatuksen tasolla, että joku vieras mies kuvaisi mua tai meitä, ei saisi kuitenkaan millään tapaa osallistua aktiin. Tekis mieli se jopa nettiin laittaa, kunhan tekis videon ensin tunnistamattomaksi. Mutta miten tällainen käytännössä järjestyisi??

Fantasia2: Haluaisin, että joku kuvaa mua ja miestä julkisella paikalla. Sitä, kun suudellaan. En tiedä, pystyisinkö vapautumaan tarpeeksi saadakseni siitä, mutta ainakin kiihottaisi suuresti ;) Senkin videon vois ottaa omaan talteen tai tunnistamattomaksi muokattuna pistää johonkin.

Fantasia3: Kunnon nuoleskelu julkisella paikalla, niin että en välittäisi mitään muiden katseista, ihan rehdisti voisin vaikka saada siinä; TIETÄEN, että monikin saattaa nähdä ja katsoa, mutta ajatellen, että en riko lakia (enhän, jos vaatteet on päällä ja muuta ei tehdä, kuin suudella?? Eihän orgasmi lailla kielletty ole ;D). Nauttisin ajatuksesta, miten kanssaihmiset mahdollisesti paheksuu, nolostuu, ärsyyntyy, ovat kateellisia tai jotkut pervot kiihottuvat. Tehdä jotain, mitä mä en tyypillisesti tekis. Tai no, entinen minä ei tyypillisesti tekis.. Suudella oikein pitkäään ja hartaasti ;)

Fantasia4: Orkku(ja) kylpylässä, bussissa, rannalla, metrossa (näitä tehtykin, mut lisääää, ja vielä enemmän ja rohkeammin, muista välittämättä, nautintoon vielä syvemmälle uppoutuen).. missä vain, mutta mitä "tukalampi" tilanne, sen tuhmempaa ja kiihottavampaa, ja kuitenkin ainakin omasta mielestäni osaan saada melko huomaamattomasti. Toisaalta, jos joku sattuisikin huomaamaan, entä sitten? Oon luonnostani aika nolostuva ihminen, mut nautin suuresti nykyään siitä nolostumisen tunteesta.. Siitä, että nolottaa ajatuskin kiinnijäämisestä, mutta SILTI uskallan, ja olen välittämättä. Ja kiehtoo tosiaan se fakta, että jos saan ajatuksen voimalla tai ei-erogeenisiin alueisiin koskematta, niin eihän siitä sakkoja tai rangaistusta voi tulla, ainoastaan yleistä paheksuntaa, mutta siitä en välitä yhtään, sellainen innostaa mua vain lisää! Jokaisella on oikeus nauttia, ja musta nautinnossa ei ole mitään väärää. Jos jonkun psyyke ei kestä sitä, että hän huomaa mun saavan orgasmin, se on HÄNEN, ei minun ongelma ;) Nautin myös siitä tunteesta, kun tiedän, että miestä kuumottaa tilanne :D

Fantasia5: Miehen tyydyttäminen julkisella paikalla. Tämä onkin sit jo hankalampi, koska mies tarvitsee lauetakseen kosketusta penikseen, eikä hän osaa vapautua niin hyvin muutenkaan julkisella paikalla. Joten tää vaatis jo kikkailua, jos ei halua kiinni jäädä..

Fantasia6: Esim. Kylpylässä masturbointi niin, että joku mies näkee, antaisin hänen katsella.. mahdollisesti koskeakin ihan vähän, riippuen miehestä.

Fantasia7: Monta miestä/naista katselemassa (taas kielto, ei saa koskea ellen vartavasten pyydä), kun mies kiihottaa mua, itse saan vain nauttia ja jollain perverssillä tavalla saada lisäkiksejä siitä, että mua seuraa moni silmäpari :D Mutta jos mies suostuisi, naisin myös muiden nähden oikein mieluusti :P En tiedä tosin, mistä edes tällaista seuraa löytyisi, luotettavasti.

Mitäs muita fantasioita löytyy foorumilaisilta julkisiin paikkoihin liittyen tai muuta itsensä paljastamista/likoon laittamista :)?

oceansoul
Noviisi
Viesti:

Re: Julkisesti nauttiminen -missä menee laittomuuden raja?

Viesti Kirjoittaja oceansoul » 25 Joulu 2015, 23:11

Hei Kukkanen!
Minähän olenkin kertonut blogissani siitä, miten julkiset paikat / toisten ihmisten nähden paneminen on fantasioideni kohteena ( http://housuitta.com/2015/09/22/seksi-j ... kiihottaa/ )
... mutta käytännössä näiden toteuttaminen on siis hankalaa, koska 1) en halua, että netistä löytyy videoita, joissa kasvoni näkyvät (eli nimeen on mahdollista yhdistää) ja 2) en halua, että kukaan haluamattaan joutuu todistamaan kenenkään seksin harrastamisia.

Fantasiasi nro 1 (ja 2) eli että joku ulkopuolinen kuvaisi tilanteen. No, sehän on sinällään ihan toteutettava fantasia, kunhan kuvaus tehdään teidän kameralla (eikä tällä vieraalla ole edes mitään omaa kännykkää tilanteessa mukana), ettei videot päädy sellaisenaan minnekään. :D
Minustakin olisi kiihottavaa, jos joku vaikka olisi ihan vain katselemassa (miksei kuvaamassakin) minun ja kumppanini seksin harrastamista. Ja ehkä vaikka siinä samalla hyväilisi itseään... ;) Minua kyllä kiinnostaa myös ryhmäseksikin, mutta tuossa saisi edes pienesti toteutettua näitä ekshibbarifantasioita.
(Btw olen saanut ehdotuksia tällaisesta. Eli varmaan onnistuisit jonkun asiasta kiinnostuneen miehen löytämään.)

Fantasiasi nro 5. Joo, tässä mennäänkin sitten tähän ongelmaan, ettei ulkopuolisia saisi altistaa näille touhuille heidän haluamattaan ja sitten se riski, että joku voi kuvata ja laittaa kaiken maailman nähtäväksi... :D
Mutta puolijulkisella paikalla olemme mieheni kanssa touhuilleet.

Fantasiasi nro 6 & 7. Samanlaisia on itsellänikin... Kutonen ei oikein mahdollista toteuttaa, seiskaa taas voisi varmaankin jossain seksibileissä. 8)
Seksibloggaaja @ http://housuitta.com.

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 27 Joulu 2015, 20:36

Hihii, lisää exhiippareita :)

Seksibileet ei mua konseptina kiihota. Jotenkin ajatus siitä, että siellä on nimenomaan tarkoitus kiihottua, ei kiihota mua. Mua kiihottaa kiihottua tilanteista, joissa ei saisi/kuuluisi/muut eivät yleensä kiihotu/ei ole soveliasta kiihottua :D Juurikin esim. bussissa on kiihottavaa se, että muut ihmiset ovat tympääntyneitä, mutta minä nautin täysillä :D
Toki seksibileitäkin vois joskus kokeilla, ei siinä. Mut ajatuksen tasolla ei sytytä. Lisäks en haluaisi, et mua katselee "pervot" tai sellaiset, jotka ei naista saa/saa nähdä usein, vaan kiihottuisin nimenomaan tavallisten, viehättävien ihmisten katseista ja uteliaisuudesta. Siitä, että joku kiinnostava ihminen haluaa katsella just mua tai meitä, vaikka sais ihan hyvin pesääkin ;D Myönnän, tässä on jotain narsistista, mutta fantasiatasolla suon sen itselleni, kun arjessa olen hyvinkin huomaavainen ja epänarsistinen.

Oletteko muut toteuttaneet exhiipparijuttuja? Miten? Luen mielelläni kertomuksia ja voin kertoa omistakin jos jotakuta kiinnostaa :) Sinänsä huvittavaa, et tämä taipumus on kehittynyt pikkuhiljaa; aluks mua häiritsi kiinnijäämisen riski ja oli vaikea nauttia, nykyään melkein toisinpäin :D Oon nainut ovi auki viereisessä huoneessa kun kaverit heräilee krapulastaan, ihan hipihiljaa ja hitaasti ja varovasti, sit tosiaan kylpylässä, bussissa ja baarissa saanut orgasmeja..

Luotettavan kuvaajan löytäminen pitäis järjestää niin, ettei hän tiedä missä ollaan, jos sessio olisi kotonamme, ei saa nimeä tai tietoja selville, eli tapaaminen pitäisi sopia johonkin tiettyyn paikkaan. Rahaa ei kiinnosta kuitenkaan laittaa näiden takia, eli hotellihuone ei käy laatuun. Kotonani se varmaan olisi, mut siinä on hankalaa just se, että en haluaisi henkilön tietävän edes kaupunginosaa. Eli laput silmilläkö hänet tänne toisimme :D? Ja tosiaan ei sais olla mikään "pervo" vaan ihan hyvännäköinen ja sosiaalinen, älykäs normityyppi/nainen :)

Yks kuvaussessio on tulossakin, erään naissäädön kanssa, saa nähdä kehkeytyykö jotain kimppajuttuja. Kimppakivakin kiinnostaa, mut siinä pitäs olla tosi toimiva kokoonpano. Kerran kimppaa kokeiltu miehen kanssa ja ei toiminut, kun en tykännyt naisesta enkä voinut rentoutua kunnolla hänen seurassaan, ja hän lisäks oli ottanut tavakseen feikata oikein överisti :D Ja sit se oli vielä kateellinen/mustasukkainen mun orgasmeista, joten en voinut nauttia täysillä, kun tuli syyllinen olo :(

oceansoul
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oceansoul » 27 Joulu 2015, 21:44

Kukkanen kirjoitti:Hihii, lisää exhiippareita :)
Seksibileet ei mua konseptina kiihota. Jotenkin ajatus siitä, että siellä on nimenomaan tarkoitus kiihottua, ei kiihota mua. Mua kiihottaa kiihottua tilanteista, joissa ei saisi/kuuluisi/muut eivät yleensä kiihotu/ei ole soveliasta kiihottua :D
Ah, ymmärrän pointin. :P
Kukkanen kirjoitti: Lisäks en haluaisi, et mua katselee "pervot" tai sellaiset, jotka ei naista saa/saa nähdä usein, vaan kiihottuisin nimenomaan tavallisten, viehättävien ihmisten katseista ja uteliaisuudesta. Siitä, että joku kiinnostava ihminen haluaa katsella just mua tai meitä, vaikka sais ihan hyvin pesääkin ;D
En oikein tiedä, millaisia kaikkia seksibileitä Suomessa on (ei siis niistä ole kokemusta)...
Mutta esimerkiksi WildClubin parinvaihtobileissähän ei kai pitäisi pahemmin olla yksinäisiä miehiä. Kun sinne pääsee vain parit ja naiset ilmoittautumalla... yksinäisiä miehiä otetaan vain "varamiehiksi" muutama ja sitä varten on täytynyt tehdä siihen hommaan hakemus. ( http://www.wildclub.fi/parinvaihto/inde ... tautuminen ) Eli eiköhän siellä suurin osa ole seksuaalisesti avoimia ("tavallisia") pariskuntia. Sitä ei toki voi valita, ovatko he omasta mielestä viehättäviä vai eivät. :)

Hmm. Miksi niin tarkkaan oman nimen suojaaminen, ettei edes kotiin voisi kutsua? :D
Seksibloggaaja @ http://housuitta.com.

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 28 Joulu 2015, 03:48

En oikein tiedä, miks olen niin tarkka yksityisyydestäni nykyään. Ehkä se on ylivarovaisuutta, mut en vaan halua mitään häirikköjä liepeilleni. Ehkä mua myös kiihottaa ajatus siitä, että toinen on täysin "armoillani", eikä tiedä edes nimeäni. Mua kiihottas tosi paljon jopa sitoa joku siihen halukas mies nurkkaan kiinni katselemaan touhujamme; hän ei voisi sidottuna edes runkata, ja kiusoittelisin välillä oikein uhallani -ehkä kävisin tarjoamassa märkää pillua naamalle jne. Lopulta, jos muistaisin nautinnon lomassa, päästäisin häneltä kädet vapaiksi, että voi raukka edes runkata. Mutta olis kiva miehen kanssa yhdessä vähän nöyryyttää. Mua kiihottas tosi paljon osoittaa, miten VAIN mies saa naida mua ja miehellä on valta, toinen on vain meidän armoilla siinä. Ja näyttää myös, miten haluan vain miestä siinä tilanteessa, enkä sitä vierasta.

Mutta saa nähdä, löytyykö fantasiastani innostuvaa, hyvin paljon alistumisesta ja nöyryyttämisestä tykkäävää miestä :D
Tuo fantasia kiehtoo mua myös toisinpäin; vaikka niin, et mä oisin sidottuna ja joutuisin katselemaan kun mies nai toista naista silmieni edessä, mies kävis korkeintaan alistamassa ja naimassa mua suuhun välillä. Olen kai vähän outo :lol:

Tuollaiset pariskunnille tarkoitetut seksibileet vois kiihottaakin. Mutta silti... liikaa ihmisiä.. mua kiihottaa enemmän tuhmat, privaatit tilaisuudet. Oli esim. äärimmäisen kiihottavaa kun kerran löysin baarista pari suht viattoman oloista miestä, joiden kanssa päädyin harrastamaan kimppakivaa; se oli paljon kiihottavampaa, kuin ajatuksen tasolla se, että etsisin jostain tarkoituksella kimppailusta tykkäävät 2 miestä; niitä löytyisi kyllä, mutta se ei kiihota mua enää niinkään, vaan juuri se tilanteen tuhmuus, yllätyksellisyys ja epäsopivuus. Se, että miehet yllättyvät suuresti, kun munlainen viattoman näköinen tyttö vietteleekin. Haluaisin päätyä harrastamaan esim. tuplapenetraatiota joskus "vahingossa", siitä häviää puolet ideasta jos lähden etsimään tarkoituksella seuraa siihen asiaan.

Hitto kun himottaa taas näitä funtsiessa ja tämän päivän seksisessiosta kirjoitettuani :D

saukkifi
Noviisi

Viesti Kirjoittaja saukkifi » 28 Joulu 2015, 14:18

hmmm, tuo näyttämisen ja tirkistelyn ajatukset ovcat kyllä jatkuvasti houkuttelevia, vaikken viime-aikoina ole niitä toteuttanutkaan..

olisi kiva katsella naispaljastelijan touhuja.. -ehkä kuvatakin.. :)

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 28 Joulu 2015, 17:18

Eräs kirjeenvaihdon kautta tuntemani pariskunta on helleaikaan nukkunut ja rakastellut kerrostalon parvekkeella.

flyingfinn2
Noviisi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja flyingfinn2 » 04 Tammi 2016, 09:28

Eiköhän se raja mene siinä, jos nakuilee paikassa missä on todennäköistä joutua muiden näkemäksi. Jossain sivussa saa varmaan nussia ihan laillisesti, ja jos sinne joku vahingossa eksyy niin se varmaankin tulkitaan "työtapaturmaksi".

Orkun kanssa lienee vähän millainen se on (ja taas missä). Joku elokuvatyylinen sianhuuto-orkku lasten päiväkodin pihalla on varmaan sakon arvoinen homma, mutta jos se aiheuttaa vaan hieman poskien punotusta ja hengityksen kiihtymistä, niin ei varmaan oo väliä missä sen saa.

Mua ei oo koskaan haitannu, vaikka joku on nähny - okei paikat on olleet yksityisiä ja kukaan ei oo yllättänyt siten etteikö tietäs mitä on tapahtumassa. Nykyisin suurempi fantasiani olisi päästä nimenomaan katsomaan rauhassa jonkun naisen/parin touhua :roll:

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 04 Tammi 2016, 13:45

Niin, oisko se "sianhuuto-orkkukaan" sakon arvoista, jos ei sukupuolielimet näy tai niitä kosketella edes vaatteiden läpi? Ei sillä, itelläni ei ole tapana huutaa ja osaan olla kyllä ihan hiljaa; se mitä ei pysty hallitsemaan täysin, on kehon tärinä ja lihasten nykiminen, sekä tietty hengityksen kiihtyminen. Mut mietin vain, että vaikka joku sais selkeän orgasmin siellä päiväkodin pihalla, niin jos sen on saanut ajatuksen voimalla, voisiko virkavalta tehdä asialle mitään? Jos ei ole kosketellut itseään, paljastanut mitään?? Huutaahan ihmiset muutenkin, eikä siitäkään sakoteta :P Pohdin vain.

Yksäriä voi laittaa kuvan kera, meilläkin ois hakusessa joku, joka vois videoida touhujamme tai katsella sidottuna ym ;) Mut ihan kuka tahansa ei kelpaa, vaan pitäis kemiat kohdata.

LehmaApina
Noviisi

Viesti Kirjoittaja LehmaApina » 04 Tammi 2016, 17:36

En usko, että ajatuksen voimalla saatu orgasmi on mitenkään rikollista. Luulisin että sakkojen saamiseksi pitäisi selkeästi kosketella itseään tai näyttää paljasta pintaa. Ja ennen sakkoja poliisi taitaa kehoittaa siirtymään yksityisiin sisätiloihin jatkamaan, sakot taitaa olla tälläisissä tapauksissa viho viimeinen keino rangaista.

Oon lukenu, että monet nuoret on saaneet orgasmin ala-asteen liikuntatunneilla kun ovat kiivenneet köyttä pitkin ylöspäin ja tämän jälkeen laskeutuneet. Uskoisin että tämä on maailman laajuinen ilmiö, eikä vielä silmiini ole kantautunut, että ketään olisi rangaistu tämän takia. Luulisi että maailman siveellisimmässä valtiossa, eli Jenkeissä, olisi jo jota kuta rangaistu orgasmista, minkä on saanut köysissä kiipeillessä.

Mitä tulee omaan exhiipparointiin, niin jonkin verran on ulkosalla tullut harrastettua seksiä. Muutaman kerran omalla parvekkeella, niin keskellä päivää kuin yöllä. Välillä on päivällä jäänyt verhot ja sälekaihtimet auki, kun olen harrastanut seksiä. Asun siis ensimmäisessä kerroksessa, joten ohi kulkevat ihmiset näkevät sisälle ohi kulkiessaan. Haaveena olisi vielä harrastaa seksiä sovituskopissa ja julkisessa wc:ssä.

Vastaa Viestiin