Mikä vituttaa?

Keskustelua melkein mistä vaan.
KoiraKaveri
Noviisi

Re: Mikä vituttaa?

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 01 Huhti 2019, 21:22

Piirsin yli noin kolmisen vuotta sitten kovalla työllä sarjakuvia, ajatuksena oli ansaita niillä hieman. Kun ne olivat valmiita, ei yhdellekään lehdelle kelvannut.
Olen jo luovuttanut ja jakanut niitä vain tuttaville.

Olisi sen ajan voinut käyttää paremminkin, väänsin niitä satoja tunteja turhaan!

Vihdoinkin kun yksi lehti innostui, muuttivat he mieltään odoteltuani innokaana vuoden. Blaah.
Musteet ja siveltimet joutaa roskakoriin.

Haluatteko kurkata? Ovat tosi neutraaleja eivätkä tosiaan kovin hyviä. Tarkoitus oli, että sopivat lehteen kuin lehteen.
Sivu 1 OK.JPG
Sivu 1 OK.JPG (206.42 KiB) Katsottu 947 kertaa
Sivu 2 OK.JPG
Sivu 2 OK.JPG (192.26 KiB) Katsottu 947 kertaa
Sivu 7 OK.JPG
Sivu 7 OK.JPG (216.13 KiB) Katsottu 947 kertaa
Viimeksi muokannut KoiraKaveri, 24 Huhti 2019, 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

KoiraKaveri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 01 Huhti 2019, 21:23

Ja vielä pari.
Sivu 29 OK.JPG
Sivu 29 OK.JPG (217.07 KiB) Katsottu 947 kertaa
Sivu 31 OK.JPG
Sivu 31 OK.JPG (221.12 KiB) Katsottu 947 kertaa

um84
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja um84 » 01 Huhti 2019, 21:37

KoiraKaveri kirjoitti:
01 Huhti 2019, 21:22
Piirsin yli noin kolmisen vuotta sitten kovalla työllä sarjakuvia, ajatuksena oli ansaita niillä hieman. Kun ne olivat valmiita, ei yhdellekään lehdelle kelvannut.
Olen jo luovuttanut. Teinkin niin, että olen jakanut niitä vain tuttaville.

Olisi sen ajan voinut käyttää paremminkin. Väänsin niitä satoja tuntaje turhaan!

Vihdoinkin kun yksi lehti innostui, muuttivat he mieltään odoteltuani innokaana vuoden. Blaah.

Haluatteko kurkata? Ovat tosi neutraaleja eivätkä tosiaan kovin hyviä. Tarkoitus oli, että sopivat lehteen kuin lehteen...
Ihan hyviä nuo on... Teknisesti hyvin toteutettu ja aiheistakin suurin osa osuvia / selaisia jotka nauratti mua.

Älä turhaan iske sutia santaan. Ookko harkinnut esim. sarjakuvablogia? Ite oon seurannut säännöllisen epäsäännöllisesti Sarjakuvablogit-sivutoa. Sitä kautta kannattais kokeilla, josko sais näkyvyyttä...
um84 was here too?

KoiraKaveri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 03 Huhti 2019, 22:27

um84 kirjoitti:
01 Huhti 2019, 21:37
KoiraKaveri kirjoitti:
01 Huhti 2019, 21:22
Olen jo luovuttanut. Teinkin niin, että olen jakanut niitä vain tuttaville.

Olisi sen ajan voinut käyttää paremminkin. Väänsin niitä satoja tuntaje turhaan!

Haluatteko kurkata? Ovat tosi neutraaleja eivätkä tosiaan kovin hyviä. Tarkoitus oli, että sopivat lehteen kuin lehteen...
Ihan hyviä nuo on... Teknisesti hyvin toteutettu ja aiheistakin suurin osa osuvia / selaisia jotka nauratti mua.

Älä turhaan iske sutia santaan. Ookko harkinnut esim. sarjakuvablogia? Ite oon seurannut säännöllisen epäsäännöllisesti Sarjakuvablogit-sivutoa. Sitä kautta kannattais kokeilla, josko sais näkyvyyttä...
Kiitos tuhannesti sanoistasi. Ne rohkaisivat melkoisesti. Ihan alkaa innostus kokeilla taas piirtää virota.
Kiitos tuosta linkistä. Täytyy perehtyä!

jaska112
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja jaska112 » 18 Huhti 2019, 21:41

Vituttaa sellaiset ihmiset jotka eivät osaa kirjoittaa oikein, vaan kirjoittavat ihan selkeät yhdyssanat erikseen (näin tapahtuu myös tällä foorumilla...) ja myös kaikki lauseet kirjoitetaan yhteen putkeen ilman välimerkkejä (tyyliin: kävin eilen lenkillä oli hieno ilma kävelin 5 kilometriä..), ainoastaan välilyönti sanojen välissä. Sitten kun vielä näytetään miten joku sana kirjoitetaan oikein niin silti toiset kirjoittavat mallista huolimatta senkin päin persettä. Tätä näkee useassa eri keskustelufoorumissa ja myös sanomalehdissä.
Lisäherkkuja runkkareille:

Selviytyjät Suomi 2019
Farkkupeppuja
Muita peppuja
Cameltoe
-------------------------------------------------------------------
alastonsuomi.com/jaska112

Misit
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Misit » 19 Huhti 2019, 01:01

Vaimo on vieraissa enkä mahda sille mitään. Kiihottaa kyllä kun on vieraissa ja joskus sikoinaan annoin luvan käydä vieraissa juuri sen takia kun kiihottaa se. Nyt yksi vaimoni kaveri on nussinut kuukauteen enemmän vaimoani kun minä vuoteen. Vaimoni sanoi että kiihotut kuitenkin ja siinä hän on ihan oikeassa mutta en tiedä onko tämä enää ihan ok.

FrauSchaefer
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja FrauSchaefer » 24 Huhti 2019, 16:40

Vituttaa. Ihmiset. Jotka. Kirjoittavat. Tällä. Tavalla.

Poistin. Juuri. Yhden. Sellaisen. Facebook. Kavereistani.

bikundi90
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja bikundi90 » 24 Huhti 2019, 21:09

Minulla on yksi "kaveri", joka aikoinaan tekstaili kuin olisi kirjoittanut meseen

Eli yksi asia piti pilkkoa useampaan tekstariin. Jos oli pitempää asiaa niin niitä tekstareita tulikin aivan saatanasti, kun ei osannut laittaa kaikkea yhteen tai kahteen viestiin.

KoiraKaveri
Noviisi

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 30 Huhti 2019, 21:08

Kävin juuri pankkiautomaatilla nostamassa rahaa, maksaakseni satasen lainan takaisin käteisellä. Koko satanen kympin seteleinä! Eihän moista nivaskaa kehtaa toiselle kouraan lyödä.

jaska112
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja jaska112 » 01 Touko 2019, 20:06

Tämä nyt ei varsinaisesti vituta vaan enemmänkin ärsyttää, ihmetyttää ja häiritsee. Eli kun ihmiset julkaisevat peilin kautta otettuja selfieitä, eli niitä ns. teinipeili-kuvia, niin suurimmassa osassa se puhelin tai kamera on suoraan naaman edessä tai sitten se on sivussa niin että tyyppi tuijottaa suoraan sivulla olevaan kameran ruutuun. Sellaiset kuvat ovat aika kamalaa katsottavaa ja näyttää myös tosi typerältä. Miksei voi katsoa suoraan siihen peiliin jonka kautta sitä kuvaa otetaan. Kyllä sen kuvan sitten näkee kun sen on ottanut ja nykyisin digiaikana kuvan voi myös ottaa helposti uudestaan jos meni pieleen. Instagramissakin lähes joka toinen peilin kautta otettu selfie on pilattu tuolla tavalla. Toki siinä tapauksessa tuon kuvaustavan ymmärtää jos tarkoituksena on esitellä jotain vaatekappaletta eikä omaa naamaa.

Tässä pari esimerkkiä:
original.jpg
original.jpg (21.56 KiB) Katsottu 158 kertaa
original2.jpg
original2.jpg (37.17 KiB) Katsottu 158 kertaa
Lisäherkkuja runkkareille:

Selviytyjät Suomi 2019
Farkkupeppuja
Muita peppuja
Cameltoe
-------------------------------------------------------------------
alastonsuomi.com/jaska112