Mikä vituttaa?

Keskustelua melkein mistä vaan.
Pekka
Moderaattori

Mikä vituttaa?

ViestiKirjoittaja Pekka » 15 Maalis 2011, 23:46

Voisin aloittaa vastaamalla että vituttaa:

- kiire
- päämäärättömyys
- liiallinen laiskottelu ja aikaansaamattomuus
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
Tytsy
Noviisi

Re: Mikä vituttaa?

ViestiKirjoittaja Tytsy » 17 Maalis 2011, 21:03

Vituttaa, kun olen miehelleni vihjaillut jo jonkin aikaa, keikistellyt sen edessä ja pyytänytkin ihan suoraan... eikä ole yhtään ollut innostunut... Mutta mitä tänään... Isäntä tuli kotiin, taputteli vähän pyllylle ja minä tietenkin heti valmiina...
...Hyvältä tuntu ja upeeta oli, mut miehellä oli jokin kumma kiire taas tyydyttää vaan itsensä... minä jäin "nuolemaan näppejäni"... onko kaikki miehet noin itsekkäitä, ettei välitä naisensa tyydyttämisestä ollenkaan????? :evil:
tanja
VIP

ViestiKirjoittaja tanja » 18 Maalis 2011, 07:25

Tytsy kirjoitti:Vituttaa, kun olen miehelleni vihjaillut jo jonkin aikaa, keikistellyt sen edessä ja pyytänytkin ihan suoraan... eikä ole yhtään ollut innostunut... Mutta mitä tänään... Isäntä tuli kotiin, taputteli vähän pyllylle ja minä tietenkin heti valmiina...
...Hyvältä tuntu ja upeeta oli, mut miehellä oli jokin kumma kiire taas tyydyttää vaan itsensä... minä jäin "nuolemaan näppejäni"... onko kaikki miehet noin itsekkäitä, ettei välitä naisensa tyydyttämisestä ollenkaan????? :evil:

Tää on NIIN ärsyttävää. Miks miehet on välillä niin itsekeskesii? Jos ei ens kerralla tajuu että se on kahen kimppaa niin laitat haarat kiinni :twisted:

Mua vituttaa tällä hetkellä: kiire yliopistolla ja siivoomisen vaikeus!!
Slavemaster
Kisälli

ViestiKirjoittaja Slavemaster » 24 Maalis 2011, 09:30

Näin keväisin vituttaa oma yksinäisyys ja elämä yleisesti.
seksipoika87
VIP

ViestiKirjoittaja seksipoika87 » 24 Maalis 2011, 10:15

Vituttaa naiset ja seksittömyys :evil: Miks ootte niin hankalii?
Tytsy
Noviisi

ViestiKirjoittaja Tytsy » 24 Maalis 2011, 10:25

seksipoika87 kirjoitti:Vituttaa naiset ja seksittömyys :evil: Miks ootte niin hankalii?

Voi Seksipoika.. osataanhan me tietty olla hankalia, mutta kyllähän te miehetkin osaatte olla ;)
....Mutta sama itseänikin harmittaa... voi kun sais.............. :P
Pekka
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Pekka » 29 Maalis 2011, 21:33

- Kevään viimeiseen tenttiin lukeminen tuntuu ylivoimaiselta tehtävältä
- Töissä on taas kiirettä
- Ihmiset odottavat yliluonnollisia saavutuksia
Seksinovellit.com | Foorumin säännöt |
Seksichat

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand." Woody Allen
eternity
Noviisi

ViestiKirjoittaja eternity » 30 Maalis 2011, 07:58

o-ou... tästä tuleeki pitkä litanja.... :mrgreen: :mrgreen:

-LUMI, sitä ei olis tarvinu tulla enää lisää
- 1 ihminen joka osaa tehdä yksinkertaisesta asiasta täysmittasen sodan
-perjantaina jää hyvät keikat väliin
-nippu laskuja
- joku vois siivota täällä
- joku vois kanssa ommella mun puolesta projektin loppuun
-palkkapäivä vasta huomenna ja siitäkin menee heti 2/3 johonkin silleen *puff*
-niin joo pyykkiäkin pitäis pestä
-yöunet jäi liian lyhkäsiks (sen takia varmaan kaikki taas vituttaakin)
-isompi kämppäkin pitäis löytää, mutta nää pk seudun hinnat.....

Ehkä mä painan jarrua, muuten tulee koko sivu täyteen. :oops:
stimp
Noviisi

ViestiKirjoittaja stimp » 05 Huhti 2011, 08:19

Eniten vituttaa kaikki :D
Mut varsinaisesti ärsyttää ihmiset liikenteessä, tarkennuksena jalankulkijat. Autoilijatkin osaa ottaa fillaristin paremmin huomioon kuin nämä totaalisen päättömästi pitkin kevyen liikenteen väyliä poukkoilevat kulkijat. Ihan vielä kun ei viitsi ajoradallakaan ajaa hiekan takia, niin pitää noita säntäilijöitä yrittää kestää. Jos on perkele tiehen merkattu että toinen puoli on fillareille ja toinen kävelijöille, niin miten vaikeeta se on sit kulkea sitä "omaa" puolta ja antaa fillaristeillekin tilaa mennä.

Pahimpia on teinityttölaumat. Niitä kulkee se 5-7 tyttöä rinnakkain koko tien leveydeltä. Ja kun lopulta saat kellolla ja huutelemalla kiinnitettyä niiden huomion siihen että joku vois haluta takaa ohi, niin ensin säikähtää yks ja tönäisee toista joka säikähtää kanssa ja sit ne jo töniikin toisiaan paniikissa eri suuntiin ja kaikki koittaa päästä eri suuntaan pois alta...
All sex has is nudity, orgasms and human contact.
eternity
Noviisi

ViestiKirjoittaja eternity » 05 Huhti 2011, 08:39

stimp kirjoitti:Pahimpia on teinityttölaumat. Niitä kulkee se 5-7 tyttöä rinnakkain koko tien leveydeltä. Ja kun lopulta saat kellolla ja huutelemalla kiinnitettyä niiden huomion siihen että joku vois haluta takaa ohi, niin ensin säikähtää yks ja tönäisee toista joka säikähtää kanssa ja sit ne jo töniikin toisiaan paniikissa eri suuntiin ja kaikki koittaa päästä eri suuntaan pois alta...

Toihan on ihan selkee kanalauma-efekti :twisted: mitä muuta tollasilta saattaa odottaa? (ja ei, itse en koskaan kuulunut niihin, olin se joka näytti tarpeeks ilkeeltä(kuulemma), että ne kanat meni toiselle puolelle tietä karkuun mut nähdessään :mrgreen: )

Palaa sivulle “Vapaa sana”