Mikä vituttaa?

Keskustelua melkein mistä vaan.
raziel83
Kisälli

Re: Mikä vituttaa?

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 12 Kesä 2019, 09:09

KoiraKaveri kirjoitti:
12 Kesä 2019, 00:54
Järkytyin huomatessani MadClownin poistaneen tilinsä, neljätuhatta viestiä ja ollut täällä lähes alusta asti... Ilmeisesti tuo kyseinen tilanne kärjistyi pahasti. En edes tuntenut koko käyttäjää mutta aika kurjaa.
Juu.

Kuva

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 26 Heinä 2019, 20:29

Olen tarkka pukeutumisestani ja katson peilistä, että sopiiko esim. paita housujen kanssa hyvin.

Pesin jätesangon kylpyhuoneessa suihkua käyttäen, otin sukat pois ja käärin jotenkin housunpuntit ylös. Kun sanko oli pesty ja jalat kuivat, laitoin sukat takaisin ja päätin lähteä hakemaan, ilman koiraa, jäätelön itselleni ja syödä sen paluumatkalla.
Kun olin melkein kotona tapasin vielä naapurin jolla on koiranpentu, rapsuttelin sitä ja juteltiin siinä. Kotona otin harjan putsatakseni tomut polvista, kun se ilopilleri yritti kokoajan syliin. No olin unohtanut kääriä ne lahkeet takaisin alas... Hävettää.

Deleted User 12003

Viesti Kirjoittaja Deleted User 12003 » 17 Syys 2019, 19:42

Tää poikkeaa vitusti aiheesta.. mutta kysynkin täältä nyt myös apuja.. oon hakenut yhdistelylainaa veloilleni joita on yht 6 n.16k edestä ja lainakustannukset roimat kk nähden.. onko täällä ketään kuka olisi saanut haettua itselleen yhdistelylainan ja näin saanut taloutensa kuntoon pienemmällä kk erällä ja yhdellä lainalla.. HELP!

Roki
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Roki » 17 Syys 2019, 20:41

Kaupungin velkaneuvonta vois olla yksi. Mulla ei auttanut. Koita sopia velkojien kanssa että maksat vain korkoa hetken. Keskity ja maksa kallein laina sitten pois. Sen jälkeen seuraava. Tahtoo yleensä pääomalyhennys olla aika pientä? , ainakin omissani. Jos on luottokorttivelkoja niin anot kuukausivapaata lyhennyksestä ja käytät sen rahan siihen "valitun" lainan poismaksuun.
Huonosti selitin....ehkä sait kiinni ideasta.
Tällä itse selvisin.

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 19 Loka 2019, 16:17

Sexnaator...!? Miksi?

Miksi poistit profiilisi? - Tulitko katumapäälle?

Kaiken sen jälkeen? Sulla m...xxx täällä ja uros xxx... Sen ru...xxx kyselit, minä niin toivoin...
Laittaisit sähköpostia? Löysitkö salasanan?

Pyydän, oli mielenkiintoista.

Helsinki42
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja Helsinki42 » 27 Loka 2019, 16:14

Pitikin mennä päivittämään Firefox. Kaikki ennen sekunnissa tapahtunut kestää nyt viisi sekuntia ja Suo24:n kaltaiset muutenkin tukkoiset sivustot ovat nyt aivan toivottomia.

Neutral
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Neutral » 27 Loka 2019, 17:24

Se tässä nyt vituttaa kun lopettivat sen kuvanjako.fi systeemin. Se oli tarpeeksi yksinkertainen tällaiselle tumpelolle kuin minä. Olisiko vinkkiä jostain toisesta yksinkertaisesta sovelluksesta tai vastaavasta, niin voisi joskus jotain kuvaa aina pistää foorumille. Onhan tuo aijaa, mutta siinäkin roikkuua aina jotai ylimääräistä rekvisiittaa mukana.

um84
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja um84 » 28 Loka 2019, 10:48

Helsinki42 kirjoitti:
27 Loka 2019, 16:14
Pitikin mennä päivittämään Firefox. Kaikki ennen sekunnissa tapahtunut kestää nyt viisi sekuntia ja Suo24:n kaltaiset muutenkin tukkoiset sivustot ovat nyt aivan toivottomia.
Mietinkin tässä yks päivä miksi nettisivut tökkii, miks latautuu niin hitaasti. Mietin jo onko yhteyksissä vikaa...
um84 was here too?

KoiraKaveri
Kisälli

Viesti Kirjoittaja KoiraKaveri » 22 Marras 2019, 21:04

Ei ehkä ihan ketjun otsikko palvele tarkoitusta tässä mutta...

Deleted User 7166
Hän näköjään päätti lähteä.

Hyvästi mase!

jaska112
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja jaska112 » 24 Marras 2019, 20:49

Meidän taloon muutti uusi asukas viime viikolla ja hän omi heti itselleen minulla jo melkein 13 vuotta käytössä olleen auton lämmitystolpan. Yks kaks oli vaan käynyt laittamassa siihen tolppaan minun nimeni päälle oman nimensä ilmoittamatta asiasta minulle. En tiedä onko edes kysynyt asiaa isännöitsijältä, mutta ei tuo kyllä ihan asiallista toimintaa ole! :evil:
Lisäherkkuja runkkareille:

Selviytyjät Suomi 2019
Farkkupeppuja
Muita peppuja
Cameltoe
-------------------------------------------------------------------
alastonsuomi.com/jaska112

Vastaa Viestiin