10%:n alennus kaikista iHerb-tuotteista koodilla PEK506!

Millainen on mielestäsi seksikäs nainen/mies?

Keskustelua melkein mistä vaan.

Re: Millainen on mielestäsi seksikäs nainen/mies?

ViestiKirjoittaja bellatrix » 07 Heinä 2011, 16:51

siis oikeastihan se seksikkyys muodostuu itsevarmuudesta, rentoudesta ja ihmisen luontaisesta karismasta, mut sen kaikki tietää jo, niin listaan nyt tähän lähinnä ulkonäkömieltymyksiä : ) ennen tykkäsin miehillä ns. rokkarinkropasta, sellaisista vähän riutuneen narkkarin näköisistä tyypeistä, mut viime aikoina on miehekkäämmät vartalot alkaneet miellyttää. lihakset näyttää kivalta kunhan niitä ei ole liikaa ( http://3.bp.blogspot.com/_sLjLkOmxiCE/T ... wford1.jpg tämä kroppa näyttää hyvältä, vaikken muuten tuon näköisiä jätkiä kuolaakaan, http://www.freewebs.com/cfc_nats_cfc/hot%20guy%203.jpg tässä lihaksia on jo mulle ihan liikaa). luonnonkihara tukka, parta, ruskeat silmät, tatuoinnit ja silmälasit on kuumia, noi kaikki yhdessä olis jo liian hyvää ollakseen totta. kuitenkin huumorintaju, rentous ja älykkyys on niitä tärkeimpiä piirteitä, joita pidän miehissä todella seksikkäinä. jotkut geelitukkaiset onnelaurokset ei vois vähempää kiinnostaa.
bellatrix
Noviisi

ViestiKirjoittaja Kukkanen » 30 Heinä 2011, 14:14

Naisessa pidän seksikkäänä kuten monet miehetkin:
Lantio, mutta ei liioiteltu. Vatsaa saa olla hieman, ainakin alavatsaa, mutta ei mikään lihava. Reidetkin saa olla paksut, mutta ei mitkään tukit vaan muodokkaat: polvea kohti kapenevat. Lihaksia saa olla, en tykkää yhtään langanlaihoista vaan naisen pitää näyttää voimakkaalta ja arvoitukselliselta. Rinnat ei liian isot (max. d kuppi) muttei myöskään liian pienet (min. a kuppi). Pyöreät ja kiinteät, kovat isot nännit ja pienet nännipihat. Huulet pienet ja sirot, mutta muodokkaat ja leuka pieni ja siro. Poskipäät korkeat, silmät kauniit ja mystiset. Punainen, tumma tai ihan vaalea tukka. Rastat ja erikoisen väriset hiuksetkin sopii joillekin.
Toisaalta, seksikkyyttä ei tee minusta ulkonäkö: olen tavannut aivan mielettömän söpön tytön, jolla oli pottunenä, pisamia ja pikkuriikkiset rinnat. Jos olisin bi, niin siihen tyttöön olisin voinut ihastua <3 En tajua, se oli ulkoisesti ihan vastakkainen ihanteideni kanssa, mutta jokin siinä oli vain niin söpöä.

Miehessä pidän yleensä seksikkäänä, että ei ole langanlaiha, mieluummin tukeva. Lihaksikas, mutta ei mikään bodari. 10-20 cm minua pidempi (160cm). Tummat hiukset, mutta olen muunkin värisistä hiuksista tykännyt. Siili on sexy :) Mukava tyyli pukeutua ja miehinen mies, mutta herkkyyskin on seksikästä, ja älykkyys. Ei mitään naistennaurattajia, tietty arvokkuus ja tavoittelemattomuus on söpöä. Kokemattomat miehet on seksikkäitä :D Mutta myös kokeneet.
Ujot, ja myös itsevarmat. Riippuu niin ihmisestä, toiset vain kolahtaa ja toiset ei (:
Kukkanen
Kisälli

ViestiKirjoittaja Elde » 02 Elo 2011, 03:03

Hmmh noh, seksikäs voi olla niin hurjan monella eri tapaa...
Jostain syystä en esmerkiks baarissa kiinnitä huomiota vaaleahiuksisiin yhtään, vasta jos joku kaveri mainitsee niin saatan olla samaa mieltä... Kattelen aina siis jostain syystä lähtökohtasesti brunettei, valkoihoisia miehiä. Plussaa jos on pitkä, mut exä, kaikkien aikojen paras rakastaja ja nykyäänki parhaita kavereita oleva oli "vaan" 173cm punapää mutta siis esmerkiks vanhojentanssipari oli suht lihaksikas, 192cm pitkä ja yks hieno tatska hauiksessa, ahh.... Itehän oon 158cm... tais olla hauska näky. Lihakset jopa melkein bodariin saakka suositeltavia mutta ei pakollisia, kiva tietty jos on voimakas vaikkei lihakset näkyiskään. Nykyään panen brunettia uimaria, joka on pelannu lätkää nuorempana. Ennen tätä en oo koskaan kiinnittäny huomiota miesten perseisiin, mutta ah, tommoset sopivan pyöreet ja kiinteet näyttää NIIN hyvältä vaikka kollarihousuissa!! Nam. Mä en tykkää yhtään semmosesta macho-itsevarmasta, vaikka yllättävän moni siihen kaatuuki. Läppää voi tietty heittää mut mielyummin ujo kun macho ällö, yhh.
Elde
Noviisi

ViestiKirjoittaja Meq » 30 Elo 2011, 16:50

Kertokaapa mulle tykkäättekö enemmän vaaleista viattomista ujoista tytöistä, vai tummemmista naisista?
-Meq
Meq
Noviisi

ViestiKirjoittaja r0sv0 » 31 Elo 2011, 11:32

Voisiko tuohon viattomat ujot blondit-juttuun liittyä joku neitsyt-fantasia? Semmoinen kun on varmaan sisäänrakennettuna melkein jokaiseen mieheen.

Vaikka blondit kyllä kääntävät pään, niin pidän kyllä enemmän tummaveriköistä. Olen tässä kesällä törmännyt samalla bussipysäkilöä pari kertaa mitä upeimpaan tummaverikköön. Nuori nainen on pullean muodokas ja omaa upeat paksut mustat hiukset ja kauniit mantelinmuotoiset ruskeat silmät. Poskilla on kauniit hymykuopat ja hänestä säteilee sellainen raikas itsevarma tunne. Olen totaalisesti menettänyt itseni tälle kaunottarelle.
r0sv0
Noviisi

ViestiKirjoittaja Timppa » 03 Syys 2011, 15:26

Urheilullisuus, nuorekkuus, älykkyys ja huumorintaju lienee ne tärkeimmät jutut.

Naisilla tykkään enemmän sellasista lenkkarit/farkut/villapaita tyyppisistä lookeista ja luonnollisuudesta kuin isoista korkokengistä ja kilosta meikkiä ja koruja.

Miehissä on kiva jos näyttää siltä että vähän kuitenkin huolehtii itsestään ja kattoo vähän mitä päälleen laittaa kuitenkaan tekemättä niistä pääasiaa. Jostainsyystä miehissä tulee katsottua käsiä aika usein, niistä näkee aika helposti onko tehnyt jotain muutakin kuin vaan istunut koneen ääressä (en nyt tarkota mitään peltotöitä mutta on se aika iso plussa jos on vähän joskus urheitukkin). Ja mitä vähemmän karvoja niin sen parempi (sama pätee kyllä naisiinkin :D ).
Timppa
Noviisi

ViestiKirjoittaja Fr11kk1 » 10 Syys 2011, 11:06

Täytyy myöhemmin pohdiskella omia mieltymyksiä vielä lisää, mutta nyt haluaisin kysyä teidän mielipiteitä tästä netistä löytämästäni kuvasta, jonka tarkoituksena on ilmeisesti kumota tyttöjen seksikkyyteen liittyviä uskomuksia. En viitsinyt tälle omaa ketjua perustaa, kun kuuluu aihepiiriin selvästi.

Kuva
Fr11kk1
Seksipeto

ViestiKirjoittaja Meq » 10 Syys 2011, 21:01

Viimeksi muokannut Meq päivämäärä 10 Loka 2012, 20:46, muokattu yhteensä 1 kerran
-Meq
Meq
Noviisi

ViestiKirjoittaja Simo81 » 10 Syys 2011, 23:34

Meq kirjoitti:Kertokaapa mulle tykkäättekö enemmän vaaleista viattomista ujoista tytöistä, vai tummemmista naisista?

Tumma eksoottisen näköinen nainen on itselle se ykkönen. Tosin blondikin voi näyttää eksoottiselta. Perus eloveenatyttö tai punapää ehkä kuitenkin iskee vähiten.
Simo81
Noviisi

ViestiKirjoittaja Anomousse » 17 Syys 2011, 00:38

Meq kirjoitti:Kertokaapa mulle tykkäättekö enemmän vaaleista viattomista ujoista tytöistä, vai tummemmista naisista?

Noi vaaleet selvästi on enemmän mun makuun.
Anomousse
Noviisi

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa sana