SF:n kevätmiitti

Keskustelua melkein mistä vaan.

Kiinnostaisiko sinua foorumin kevätmiitti?

Kyllä
79
49%
Ei
31
19%
Ehkä
52
32%

Ääniä yhteensä: 162

cerveza
Seksipeto

Re: SF:n kevätmiitti

Viesti Kirjoittaja cerveza » 07 Kesä 2017, 15:36

Odotan huomista innolla! Kiva nähdä fiksunoloisia kirjoittajia livenä!

Laitatko antimateria sen prepaid-numeron yksityisviestinä, niin soittelen sitten siihen perillä!

Huomiseen!

Deleted User 2112

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 07 Kesä 2017, 15:40

Miten jengi tunnistaa teidät huomen??

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 07 Kesä 2017, 15:58

antimateria siis kirjoitti 30.5. että hänen prepaidiinsa voi soitella ja hän lähettää numeronsa meille ilmoittautuneille yksityisesti.

Jos on huolissaan identiteetistään, taitaa olla mahdollista aika helpostikin soittaa niin ettei numero näy.

Ainakin itse tarkistelen myös foorumia ja mahdollisia yksityisviestejä mitä luultavimmin. Mutta ellei antimaterialla ole mitään sitä vastaan, annetaan hänen olla yhteydenpidon keskiössä, kun se rooli on jo hänelle vierinyt tässä järjestelyjen edetessä.

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 08 Kesä 2017, 20:34

Hauska miitti vaik 3 meitä vain olikin! Ei ois malttanu pois lähtee, muuten oisin jäänytki rupattelemaan pidemmäks aikaa, mut petaria piti lähtee vastaanottamaan kotiin orgioita varten (: ahh kohta 2 parisänkyä vierekkäin ni mahtuu temmeltämään! Otetaan joskus uusiks tällä tai laajemmalla porukalla. Vois pitää yhdistetyn seksifoorumi + alastonsuomi + bdsmbaari miitin? Vai tuleeko vielä muita mieleen? Sais sit ehkä 3-20 ihmistä kasaan, jos on paljon väkeä, voi olla pikadeitti/keskustelu tai jakautua pienryhmiin joita vaihdetaan välillä?

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 08 Kesä 2017, 23:55

Oli kyllä todella kivaa! Kiitoksia Kukkaselle ja antimaterialle hyvästä seurasta!

Muistelen kun yksi ajatus jossain vaiheessa tätä suunnittelukeskustelua oli, että miitissä ei sitten puhuta seksistä.

:lol: :lol: :lol:

Ei siinä kuitenkaan kauaa mennyt! Mutta vähän tuntuu, että oli vain niin helppo mennä suoraan asiaan, kun oli niin fiksuja, mukavia ja sosiaalisia ihmisiä. Kukaan meistä kolmesta ei epäröinyt liikoja. Tai tietenkin voin puhua varmuudella vain omasta puolestani, mutta oli kyllä todella helppo puhua täysin avoimesti omista jutuistani ja aivan upeaa kuunnella muiden avoimia ajatuksia.

Tuntui oudolta sanoa niitä asioita mitä päästin ulos, ilman että jännitti yhtään. Tai no, arkailinhan minä todella paljon sitä, kuulevatko muut seurueet, mutta en siis pätkääkään sitä meikäläisille puhumista. Tämä vähän yllätti itseni ja todella positiivisesti. :P Kun taas joitain juttuja kuuli ja mietti vähän, niin tässähän pääsi ihan viisastumaankin vahingossa. :)

Puhuttiin tosiaankin myös seuraavasta miitistä. Minulla ei ole kontakteja noihin muihin tahoihin, joista voisi saada ihmisiä mukaan. Kaikenlainen yhteistyö on silti mielestäni ehdottoman hyvä idea, kunhan joku keksii miten tämä toteutetaan järkevästi.

Jos päädytään pelkkään foorumin tapaamiseen, niin ainahan niitä tuttuja muualta voi pyytää foorumilaisiksi. Ja minun omasta henkilökohtaisesta mielestäni, hyvällä harkinnalla voi miitteihin tuoda oikeanhenkisiä tuttujakin mukaan, kunhan kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan.

Nyt olisi kiva ottaa uusi miitti melko pian! Vaikka heinäkuussa.
antimaterian kanssa puhuttiin vähän syyskuusta, mikä ei sekään ole mahdottomuus, mutta tietyssä mielessä aika pitkän ajan päässä ja nopeamminkin voisi miittailla. :)

raziel83
Kisälli

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 08 Kesä 2017, 23:58

Kiva kuulla, että miitti sujui hyvin.

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 09 Kesä 2017, 16:00

Oon samaa mieltä, että melko pian uudelleen on kiva miitata, koska muuten helposti koko asia "jää" ja unohtuu. Mä voin hoitaa tuon ilmoittamisen bdsm-baariin ja alastonsuomeen. Vois olla "virallisesti" seksifoorumin miitti, mutta myös muut seksikeskustelukanavat tervetulleita. Eli sinänsä esim. bdsm ei olis tässä keskiössä vaan "vierailijana".

Mites puistopiknik, jos on kaunis sää? Ite ainakin haluan olla mahdollisimman paljon ulkona! Yks aivan ihana paikka on Lammassaari, mutta ehkä keskustassa on kivempi tavata, helpoin kaikille tulla keskustaan.

raziel83
Kisälli

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 09 Kesä 2017, 17:41

Olisi kyllä kiva tulla seuraavalla kerralla, jos vain miitti on sellaisena päivänä, että pääsen sinne.

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 14 Kesä 2017, 06:51

Mulle sopii puistomiitti oikein hyvin!
Ja järkevissä rajoissa myös muista yhteisöistä tulevat!

Paikaksi sopii minunkin mielestäni parhaiten keskustan tai lähialueiden puistot. Se ei haittaa, jos puistossa on peräti tilaa. :)

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 14 Kesä 2017, 23:33

Tällä kertaa me voitaisiin pitää puisto salassa täältä julkiselta puolelta, kuten viimeksi salattiin kapakka.

Ajasta en osaa sanoa, mutta olen optimistinen.

Olisi kiva saada lisää tulijoita. Kerätkää rohkeutenne ja kommentoikaa! :)

Vastaa Viestiin