SF:n kevätmiitti

Keskustelua melkein mistä vaan.

Kiinnostaisiko sinua foorumin kevätmiitti?

Kyllä
79
49%
Ei
31
19%
Ehkä
52
32%

Ääniä yhteensä: 162

ISP
Kisälli

Re: SF:n kevätmiitti

Viesti Kirjoittaja ISP » 27 Touko 2017, 13:36

Kukkanen kirjoitti:Olisko tällaiset säännöt miittiin hyvät?

-Lähtökohtaisesti juttelumiitti, muissa yhteyksissä ja muilla kokoonpanoilla voidaan miettiä muuta, jos niikseen käy
-Ei minkäänlaista kuvaamista tai nauhoittamista ilman asianomaisten lupaa
-Alkoholia kohtuudella, jotta kenenkään ei tarvitse sietää "örvellystä", ja muilla oikeus pyytää poistumaan, jos joku on selvästi häiriöksi
-Ei tarvitse kertoa nimeään tai yhteystietojaan, suositeltavaa ettei kerro
-Lähtökohtaisesti ei fyysistä läheisyyttä, mutta jos siihen menee, oltava asianomaisten halu ja suostumus
-Ei jankkaamista esim. iskuyrityksissä: ei=ei.
-Muiden yksityisyyden kunnioittaminen, ei kerrota tunnistettavia tietoja kenestäkään!

Odotan miittiä innolla, ja uskoisin että hyvin se menee :)
Ihan oudot säännöt, eikös noi kaikki kuulu ihan normi herrasmieskäyttäytymistapaan ilman että tarvitsee erikseen mainita. Esim. tuo fyysinen läheisyys; tarkoittaako se että miitin ulkopuolella ei tarvita asianomaisen halua ja suostumusta? Ja miitin ulkopuolella on aivan pakko kertoa yhteystietonta kaikille sitä kysyville.

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 28 Touko 2017, 00:16

ISP, joo on nuo ihan peruskäytöstapoja, mutta ajattelin että ehkä hyvä vielä selventää :)

raziel83
Kisälli

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 28 Touko 2017, 16:24

Valitettavan usein jopa "perus" käytöstavat puuttuvat ihmisiltä...

Valitettavasti myöskin minulta taitaa tämäkin tapaaminen jäädä välistä. (Ei niin, että olisin erityisen aktiivinenkaan täällä.)

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 28 Touko 2017, 20:18

Antimaterian viesti saatu ja kuitataan tässä luetuksi! Hyvältä näyttää! :)

Miitti ei katso foorumiaktiivisuutta. Nähdäkseni ainoastaan halua miittailla. Tällaisessa aihepiirissä kirjoitusinto vaihtelee ja joskus voi olla vaikea löytää mitään kirjoitettavaa aiheisiin. Mielestäni kirjoitusaktiivisuudella ei olekaan lähellekään yhtä paljoa väliä kuin ihan vain sillä, että tämä tapaaminen kiinnostaa.

Kukkasen mainitsemat säännöt ovat ihan hyviä.

Aion kyllä itse kertoa nimeni, koska kun näen henkilöt nimimerkkien takana, me ollaan kaikki samassa veneessä. En minä häpeä tätä seksuaalista puolta itsessäni samanmielisten kanssa. Ainoa syy miksi en kirjoita omalla nimelläni on, että valitettavasti ihmisiä kiinnostaa muiden ihmisten seksuaalinen elämä sellaisella tavalla että taipumusten julkilausuminen voi tuottaa ongelmia. Uskon tämän foorumin väen pitävän tätä vastaavalla tavalla maailman ongelmana sen sijaan että näkisi että itse tarvitsee hävetä mitään.

Mutta tuo on vain minun ajatustapani ja jokainen paikalle tuleva ajattelee sitten taas heidän omalla tavallaan. Kenenkään ei tarvitse kertoa minulle nimeään ja tarkoitan tätä täydellä vilpittömyydellä. Jos nimimerkin kuulisi, olisi jees.

Nuo varotoimenpiteet saavat tämän näyttämään vähän muulta kuin mitä itse ajattelin. :) Ei tämä mikään mafiatapaaminen ole, että ihan iisisti vain. :mrgreen:

Sitä ei voi korostaa liikaa, että tämä ei ylipäätään ole iskemistapahtuma. Jos joku ajattelee, että nyt on tilaisuus saada pillua / munaa / persettä tms, niin kannattaa jäädä kotiin. :)

Tästä on jo puhuttu niin paljon, että kaikki kiinnostuneet ovat pakostikin samalla linjalla. Luultavasti mikä tahansa pöytä siinä viereisessä mestassa on parempi paikka iskemiselle.
Viimeksi muokannut cerveza, 30 Touko 2017, 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 30 Touko 2017, 14:18

Mua ainakin kiinnostaa tavata uusia seksipositiivisia ihmisiä ihan uteliaisuudesta, on sitten kirjoitellut jotain tänne tai ei :) Eli mukaan vaan kaikki kiinnostuneet! Naisia etenkin olis kiva saada paikalle, etten olis ainoa nainen miitissä.

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 06 Kesä 2017, 01:08

Mikäs on tilanne ilmoittautuneiden suhteen?

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 06 Kesä 2017, 23:45

Tulossa! :)

Frog47
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Frog47 » 07 Kesä 2017, 08:42

No voihan...p...
Samana päivänä, samoihin aikoihin, olen kyllä Helsingissä,mutta toisesta syystä...
Kaivopuiston lentonäytöksen harjoitukset on huomenna.
Seuralainenkin on liian ujo liittymään porukkaan.
Harmittaa...

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 07 Kesä 2017, 12:04

Ok, no harmi, olisin halunnut muitakin naisia miittiin kuin minä. Mutta tulen silti paikalle ja eihän sitä tiedä jos vielä joku innostuis :)

Deleted User 2112

Viesti Kirjoittaja Deleted User 2112 » 07 Kesä 2017, 13:05

Vähän ujostuttaa tulla sinne, pitäis keksii joku tekosyy jos en oo yksin kotona

Vastaa Viestiin