SF:n kevätmiitti

Keskustelua melkein mistä vaan.

Kiinnostaisiko sinua foorumin kevätmiitti?

Kyllä
80
49%
Ei
31
19%
Ehkä
52
32%

Ääniä yhteensä: 163

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Re: SF:n kevätmiitti

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 01 Elo 2016, 12:09

Ei ollut tuo miitti varsinaisesti, mistä kirjoitin. Vapaamielisten miitistä löytyi kyllä sopivaa porukkaa, mut kimppakiva oli sitten ihan erikseen :)

raziel83
Kisälli

Viesti Kirjoittaja raziel83 » 01 Elo 2016, 15:13

Ok. Miten miitti meni? Meinaatko järjestää toista samanlaista myöhemmin?

Aletheya
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Aletheya » 23 Huhti 2017, 18:49

Muakin kiinnostaisi tietää, jos vaikka uskaltaisin osallistua :D Ei oo kyl välttist sanottu.. :mrgreen:

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 25 Huhti 2017, 05:54

Jos jotkut ovat tavanneet jo aiemmin, sellainen porukka voisi olla hyvä ydinryhmä tapaamiselle. Itse raahautuisin erittäin mielelläni paikalle.

Muistan lukeneeni aiemmista järjestelyistä, että yksityisyysasiat hieman huolestuttivat ja ehkä osa muistakin ehdotuksista oli niin monimutkaisia, että tapaamista ei koskaan tullut.

Mielestäni kaiken pitää olla yksinkertaista ja selkeää. Jos odotetaan kesää, voidaan vaikka tavata ulkona ja muutoin jossakin kapakassa. Tykkäsi juomisesta tai ei, ne lienevät parhaita paikkoja tällaiselle. Mietitään vain sellainen paikka, missä yleensä voi jutella sopivan rauhassa. Tärkeintä on, että asiassa ei ole käytännössä mitään järjestelyitä, sillä muussa tapauksessa mitään ei vain tapahdu, kun samaan aikaan tulijoista ei ole tietoa eikä luotettavaa tietoa myöskään saa.

Yksityisyysongelman voisi ratkaista siten, että lopullisen paikan ilmoittaminen tapahtuisi yksityisviestien välityksellä. Ei ehkä ole kovin järkevää kertoa koko maailmalle missä seksifoorumi kokoontuu ja mistä meidät tunnistaa, vaikka itse en olekaan edes tällaisesta kovin huolissani.

Jos täällä on joitain ihmisiä, jotka tuntevat toisensa tai halukkaita vähän pidemmän linjan kirjoittajia, olisi hienoa jos joku teistä järkkäisi. Suurta vaivaa tämä ei edellytä.

Sen verran täytyy vielä sanoa, että kaikkien tulisi ymmärtää että tällainen tapaaminen ei voi olla mitään orgiameininkejä, eikä muutenkaan kannata ajatella että kukaan haluaisi kuunnella iskuyrityksiä. Ainakin itse tahtoisin vain tavata teitä normaalin illanvieton merkeissä.

Helsingissä voisi luultavasti odottaa vajaan viiden hengen osanottoa, jos on vetovoimaista järjestelyä. Hyvällä säkällä hieman yli. Se täytyy tunnustaa, että tästä ei mitenkään tule suurta tapahtumaa, mutta jos onnistutaan tapaamaan pienessä porukassa, saattaa jo sitä seuraava tapaaminen toimia vähän paremmin.

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 25 Huhti 2017, 19:27

Hienoa toimintaa antimateria ja näyttää pääseminenkin lupaavalta!
Toimivia ehdotuksia kaikki!

Itse toivoisin, että kiinnostuneet kirjoittaisivat myös tähän aiheeseen, jotta tämä olisi meille toisillemme päin niin avointa kuin mahdollista. Jos joku kuitenkin haluaa toimia toisin ja kirjoittaa antimaterialle, niin kai siihen sitten on jokin hyvä syy eikä minua haittaa vaikka joku sellainenkin tulisi mukaan.

Kaikki pelottavat epävarmuudet tulee saada minimiin ja foorumilaisille tunne siitä että tämä on meitä kaikkia varten.

Aletheya
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Aletheya » 25 Huhti 2017, 21:21

Ihana sexsex :D
Mutta jooh, tää jää sitten multa väliin.. Oon meinaan just edellisenä päivänä poistunut Suomesta, enkä palaa ku vasta syksyllä. Olis kyllä ollut multa aika uhkarohkeeta muutenkin ajaa täältä asti yksin stadiin nuorena opiskelijatyttönä, ja vielä johonkin seksimiittiin, jossa on vaikka minkälaista fantasioijaa :mrgreen: :mrgreen: En tiiä oisinko uskaltanut, mutta olisi ollut haluja ehdottomasti kokeilla.
Suosittelen muuten munlaisten naisten suojaksi jonkun "turvallisuusvastaavan" valintaa (esim. tää organisoijaksi itsensä nimittänyt kuulostaa luotettavan ja mukavan oloiselta, jolle ainakin itse annan oman ääneni), jolle voi sitten uskoutua, JOS jotain tapahtuu tai joku tuntee itsensä uhatuksi jonkun paikalle tulleen miittiläisen takia :oops:

cerveza
Seksipeto

Viesti Kirjoittaja cerveza » 25 Huhti 2017, 22:06

Aletheya on oikeassa ja antimateria vaikuttaa järkevältä ihmiseltä. Tämä ei tosiaankaan ole se tapahtuma, missä kukaan lähtee olettamaan kenestäkään yhtään mitään, vaan pitää olla helppoa tulla paikalle ja pitää voida viihtyä.

Ei nyt maalailla liikaa piruja seinälle, mutta kun me puhutaan tästä tässä, ei valtaosa varmastikaan katso hyvällä mitään ahdisteluja. Toisaalta kun me puhutaan tästä, kukaan tuskin on niin dorka että vielä senkin jälkeen sellaiseen ryhtyisi. Varsinkaan kun paikalle ei löydä kuin yksityisviestin kautta.

Eli turvallista ja kivaa tulee olemaan!

Harmi ettei Aletheya pääse paikalle, mutta otetaan uusi miitti tämän jälkeen sitten syksyllä ja toteutetaan se sellaisella tavalla, että saapumisessa ei ole mitään uhkarohkeata!

Aletheya
Noviisi

Viesti Kirjoittaja Aletheya » 26 Huhti 2017, 01:23

Hmm.. Muilla on varmaan tästä SF:n porukoiden kanssa miitteilystä tai tapaamisesta vähän enemmän kokemusta. :oops: Mutta mun puolustukseksi mulla on kyllä nettitreffailun yhteydessä tapahtunu sen verran ikäviä juttuja, että mulla on hiukan vaikeuksia välillä luottaa tuntemattomiin miehiin, vaikka oltaisiin miten julkisella paikalla; se ei juuri ole heitä estellyt aikaisemminkaan. :oops:

Jokatapauksessa olisi ollut kiva osallistua. :( Harmin paikka..

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 27 Touko 2017, 13:24

Hei mahtavaa, että tämä vihdoin järjestyy! Mukana, 6.6 sopii näiltä näkymin ja sehän on ihan pian :) Kunhan on vaan kyllin julkinen paikka, ei missään syrjässä.

Oon ite ollut monenlaisissa miiteissä, ilman ongelmia. Häirintää on ollut kahdenkesken, mutta ei miiteissä julkisilla paikoilla.
Pari vinkkiä kuitenkin turvallisuudesta sitä aprikoiville (vähän hätävarjelun liioittelua, mutta menköön):
a) pyydä ystävää tai luotettua ihmistä soittamaan esim. tunnin välein tai laittamaan tekstiviesti, ja jos et vastaa puheluun, hän soittaa poliisit (kerrot siis osoitteen, missä olet, ja pidät puhelimen äänellisellä ja todellakin vastaat siihen, ettei tule mitään väärää hälytystä)
b) ottaa ystävän mukaan miittiin tai muun luotetun ihmisen vaikka lähistölle kahvittelemaan, jonka voi soittaa paikalle tarvittaessa
c) pienestäkin häirinnästä ilmoitus hätäkeskukseen. Älä anna kenenkään jäädä esim. seuraamaan sinua.
d) Hyvät kengät, ei mitään 10 sentin pikkikorkoja, vaan perus lenkkarit tmv
e) ei liikaa alkoholia/muita päihteitä -paras selvin päin, jos vain pokka kestää
f) Pyytää heti apua jos on mitään ongelmaa
g) Ei lähde tuntemattoman matkaan itse

Mukava, jos tulisi muitakin naisia paikalle kuin minä :) Ja ylipäätään paljon porukkaa.

Kukkanen
Rakkauden ammattilainen

Viesti Kirjoittaja Kukkanen » 27 Touko 2017, 13:29

Olisko tällaiset säännöt miittiin hyvät?

-Lähtökohtaisesti juttelumiitti, muissa yhteyksissä ja muilla kokoonpanoilla voidaan miettiä muuta, jos niikseen käy
-Ei minkäänlaista kuvaamista tai nauhoittamista ilman asianomaisten lupaa
-Alkoholia kohtuudella, jotta kenenkään ei tarvitse sietää "örvellystä", ja muilla oikeus pyytää poistumaan, jos joku on selvästi häiriöksi
-Ei tarvitse kertoa nimeään tai yhteystietojaan, suositeltavaa ettei kerro
-Lähtökohtaisesti ei fyysistä läheisyyttä, mutta jos siihen menee, oltava asianomaisten halu ja suostumus
-Ei jankkaamista esim. iskuyrityksissä: ei=ei.
-Muiden yksityisyyden kunnioittaminen, ei kerrota tunnistettavia tietoja kenestäkään!

Odotan miittiä innolla, ja uskoisin että hyvin se menee :)

Vastaa Viestiin