Aamustondis

Keskustelua melkein mistä vaan.
Helsinki42
Seksipeto

Re: Aamustondis

ViestiKirjoittaja Helsinki42 » 19 Maalis 2017, 22:29

Nykytilanne on se että herätessä ei seiso mutta puolinukuksissa kevyesti kopeloimalla saa usein aikaan sellaisen kolmeneljännesstondiksen. Sitä ei tee mieli pilata masturboimalla - kun tekee mieli laueta niin 50 milligrammaa sildenafiilia saa aikaan aivan kunnollisen seisokin vielä näin lähellä kuuttakymppiä.

Käytän masennuksen ja migreenin hoitoon amitriptyliiniä ja olen huomannut että annoksen suurentamisella on selvä korrelaatio aamuseisokkien määrään. Vaihtelen annosta 200 > 150 > 100 > 150 > 200 mg parin viikon frekvenssillä ja tulos on joka kerta sama. Henkilääkärin mukaan psyykenlääkkeillä on mitä ihmeellisimpiä sivuvaikutuksia (eräänkin yleisimpiä sivuvaikutuksia ovat sekä uneliaisuus että unettomuus) mutta tätä hän ei muista koskaan tavanneensa. Tämä yhden hengen otokseni ei myöskään riitä tieteelliseksi aineistoksi, pahus sentään.
kontunton
Noviisi

Re: Aamustondis

ViestiKirjoittaja kontunton » 13 Marras 2017, 01:51

Aamustondis edelleen on joka aamuinen. Ei enää joka kerta täysin kivikova, kuten nuorempana. Vielä armeijassa mulla oli poikkeuksetta joka aamu niin kova stondis, että en meinannut saada kustua kunnolla. Joskus tuntui että pikkusen pakotti munissa kun oli niin kovana ja terska paisuneena. Vähän hävetti kun intissä oli joka aamuiset aamutoimet ja kalsarit jalassa joutui menemään ohjatusti aamutoimille. Sitä seisokkia ei pystynyt mitenkään peittelemään ja mulla ei kalu ole ihan pienimmästä päästä. Ei ollut tyttöjä sillon armeijassa ollenkaan. Jos olis ollut ja tyttöjä alusvaatteissa olis päässyt tiirailemaan, niin taatusti olis lastit lähtenyt kalsarin lahkeeseen jossa pullotti hillitön stondis. Sitten kun sai kuset tikistettyä, niin stondis alko helpottamaan. Aamuseisokki tuntuu mukavalta, niinkun aina tuntuu kun ottaa eteen. Mitä kovempi Aamuseisokki, sen paremmalta tuntuu. Päivä lähtee paremmin käyntiin.

Palaa sivulle “Vapaa sana”